abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44817294
Ik ga weer naar buiten.

Het is bijna licht, 7:55. De laatste vrijdag van het jaar. Een blauwe sky en helder weer.

Nog wat koud voor de tijd van het jaar

Morgen die eeuwige lente in Nederland die zit er toch aan te komen.

Nooit meer vallende bladeren, nooit meer de verwarming aan. Huiskamer temperaturen voor eens en voor altijd
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44817296
Goede morgen Nederland

Welkom in de wondere wereld van het nieuwe systeem
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:12:47 #128
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817361
d-v zand erover? en zullen we het vergeten? we hebben belangrijkere zaken te doen toch..? koekie erbij?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:14:10 #129
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817368
ik zie jou niet graag opgefokt dat is alles..ik wilde trouwens weer eens je mening ergens over hebben..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44817387
Over die kalkers op muren van vieze graffiti. Dat zijn dus de hangjongeren. Ik zie die hangjongeren vaker rondhangen hier in de buurt. Dan zijn ze tot 23:00 op straat in het donker achter bij het pad en dan heb je daar 4 grote muren van mensen die de tuin afscheiden van het pad.

Die muren zijn compleet volgekalkt met lelijke letters en teksten.

Die jongeren kun je met gemakt op heterdaad betrappen door even op het juiste moment langs te lopen. Bang hoef je toch niet voor ze te zijn.

Ongeveer 4 dagen geleden zag ik zo'n hangjongere in zijn eentje op de meterkast kalken met een roze stift. Die meterkast die is al compleet volgekalkt net zoals de rest van de kasten waar stroomvoorziening wordt geregeld. Maar goed, kalkt zo'n jongeren 3 letters erbij, dan laat je die jongere gewoon die hele kast schoon maken.

De juiste taakstraf en de juiste taakstraf van kalkers dat is schoonmaken van de zooi.

Niet alleen hun eigen zooi maar de rest van de zooi die over heel de stad verspreidt is door ze.

Je laat ze gewoon een full time taakstraf uitvoeren, je begint met 1 en uiteindelijk heb je een leger van 150 die actief 40 uur per week gaan schoonmaken in blauw uniform.

Je zet op de rug de tekst.

" Ik voer mijn taakstraf uit".

En je zet ze meteen op de schandpaal.

Zodat ze het een tweede keer niet meer durven te doen.

Je hebt nog legale graffiti, mensen die ingehuurd worden om gebouwen of treinstellen te spuiten, maar dat is legaal omdat ze gevraagd worden.

Die gore teksten die nergens over gaan daar zit niemand op te wachten. Gore rotzooi die het hele straatbeeld verpest.

Het wordt ook alleen maar erger. Ze denken op een gegeven moment dat ze ieder leeg plekje mogen volkalken.

Camera's ophangen op straat is dan weer een ander verhaal.

De tuin vrij stellen van spionage. Maar hang van mijn part de straten vol zodat je ze op camera kunt vast leggen.

Net zoals ze in Heerlen overal camera's hebben ophangen met goed resultaat.
pi_44817398
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:14 schreef Normalneo het volgende:
ik zie jou niet graag opgefokt dat is alles..ik wilde trouwens weer eens je mening ergens over hebben..
Ik ben niet opgefokt.

Ik vertel wat me dwars zit.

Mijn ei kwijt dus.

Mijn mening kun je vragen, zolans je het maar op een nette manier doet.

Nu jij mij een vraag stelt voel ik weer een bezetenheid over me heen komen.

Dus ik pas even voor jou vraag

Toen jij schreef in mijn gastenboek schreef in 2001 over sprookje dat zijn ogen mocht openen had je het ook duidelijk mis. Maar je was toen zelf niet van deze wereld. Ben je nu wel van deze wereld of nog steeds van deze wereld af? Sta je met beide benen op de grond? Zo jah, dan stel je maar je vraag. Ik ga niet met warrige mensen in discussie meer. Genoeg warrigheid gehad in mijn bestaan.

Het was een nachtmerrie. Niets meer dan dat. Die hele psychose in 2000 was een ziekte en had niets met sprookje te maken.

Het waren 6 jaar van complete hel.

Als jij met een heldere vraag komt geef ik een helder antwoord.

Kom je met vage vragen dan pas ik. Omdat ik niet voor vaagheid kies in mijn bestaan.

Ik kies voor logica en helderheid.

Toen jij net aanwezig kwam in dit topic net voelde ik een bezetenheid in me, die ik vaker voel. Een negatieve bezetenheid, 100 keer erger dan een psychose.
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:22:59 #132
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817420
k k maar kunnen we dit gewoon vergeten..en als het te veel wordt geef je dat gewoon aan..het is een totaal ander onderwerp..niet echtte luchtige materie..ik zag gisterenavond het volgende artikel..

http://www.nu.nl/news/929(...)g_al_opgehangen.html (gaat over Saddam--artikel op nu.nl)

ik meen dat Amerika de macht toch had overgedragen in Irak? Hoe kunnen ze dan zo even gaan beslissen dat hij ondanks het Iraakse recht maar even zaterdag wordt opgehangen..?? Democratie is daar niet wat het hoort te zijn toch? In zowel Irak als in America?

sorry d-v aan jouw gevoelens kan ik weinig doen..dat maak je erzelf van een beetje nachtrust wil heel goed helpen op zo'n moment..dat weet je zelf ook..
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:27:03 #133
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817446
ik weet niet meer precies wat ik je schreef toendertijd..maar ik geloof in wat ik schrijf en zeg..ik vind het ook heel knap dat je de HEAO wilt doen--dat vind ik echt noemenswaardig..te noemen..ik heb het zelf ook geprobeert alleen vond ik het te zwaar..het ging niet samen met mijn prive leven en al dat..over dat sprookje..ik zou jezelf niet ongerust maken..kom op jongen..jij bent toch sterker dan dat!

wat jij op je af hebt gekregen al die jaren is geen kattepis..en dit zeg ik niet om je de hemel in te prijzen..maar ik kan me er een voorstelling bij maken..iig..ik ben niet tegen je of wie dan ook in dit geval..als dat al het probleem zou zijn..wie ben ik dan..ik ben niets meer of niets minder naar mijn mening..je hebt ook wel eens ying yang geheten toch..?
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:33:13 #134
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817498
nou ik ga ff paffen..en peukie kan nu wel..

mijn vloei wil ff niet plakken
pi_44817522
Normalneo ik ga straks even verder erop in. Over het heao verhaal wat jij zo graag wilt, waar een wil is is een weg, maar kies gewoon het juiste moment uit. Niet in hectische tijden want dan draai je weer over de touren en ga je te snel en belandt je op de plekken waar je niet thuis hoort. Momenten van rust zijn de juiste momenten om beslissingen te nemen en momenten van stabiliteit. Ben jij stabiel en blijf je stabiel, dan kun jij met gemak de heao aan, je komt niet over als dom hier. Alleen even vinden hoe je balans kunt aanbrengen. En inderdaad, ik heette ook yingyang hier, een van mijn vele namen hier

Jij hebt toch ook een psychose gehad of niet? Je bent toch displission of niet.

Zo jah dan denk ik waarom ik die bezetenheid voelde. Als jij displission bent dan weet ik dat jij een grotere hel hebt moeten doorstaan in je psychose omdat je vast zat in de tijd.

Toen jij net aanwezig kwam voelde ik me ook vast zitten en heen en weer gaan en nog meer.

Wie weet nam ik even wat gevoel over van jou.

Ik beschuldig dus ook niet, maar toen ik jou zag verschijnen toen kreeg ik ineens een zwaar rot gevoel over me heen, dan raak ik dus in paniek ook. Ik draaide even door en moest even weer bij de les blijven.

Ik weet dat 1 op de 100 een psychose krijgt, statistisch gezien liggen psychoses vast in de ziektebeelden schizofrenie en manisch depressiviteit en misschien ook wel borderline.

DSM IV dus ook wel.

Maar daar ga ik later op in.

Ik wil alleen zeggen dat ik als ik even bezig ben met aanvallen dat het komt doordat ik altijd moest verdedigen vanaf het begin van mijn leven.

Ieder mens heeft te maken met een chemische fabriek en veel meer dan dat, je hebt nog een 6e zintuig daarbij dat verbonden is aan de kosmos waar allerlei zooi en nog meer kan plaats vinden.

Het is dus een groot wereldwijd probleem dat hier ter zake doet.

Daarom vertel ik vaker dat het een zakelijke kwestie is en dat je niet te snel zaken persoonlijk moet opvangen.

Het probleem is de zaak en de essentie van het verhaal en we zitten allemaal opgezadeld met een groot probleem. Ieder mens zit opgezadeld met dat probleem.

Ik ga later erop terug komen nog.

Ben even blij dat het gevoel dat ik net kreeg even is gaan liggen.

Vaak in bed ben ik ook weer op die manier bezeten, dan moet ik in 10101010 gaan tellen om ervan af te komen. Dan lijkt een of andere grote macht zich meester te maken over mij.

Ik moet dan snel gaan tellen en focussen op iets anders, ik moet dan snel de boel weer oppakken anders ben ik kapot, dan word ik kapot gemaakt door die krachten.

Ik zeg dan vaker dat ik dat gevoel krijg als ik aan de paus denk en dan geef ik de paus de schuld van dat gevoel.

Maar dat gevoel kwam net ook even naar voren toen jij in het topic verscheen

Wie weet is die kracht wel veel groter dan alleen de paus en jij en de rest.

Ik weet niet precies waar het gevaar schuil gaat, ik weet alleen dat het gevaar op de loer ligt constant.

Nu komt het gevaarrrrr.

En er is gevaar, maar door op te blijven letten kun je het gevaar te lijf gaan.

Dat gevoel van extreme bezetenheid dat heb ik pas sinds 1 maand. Ik vertel dat niet op de zorg omdat ze daar toch niet mee weten om te gaan.

Een medicijn bestaat niet tegen dat gevoel. Wie weet dat ik rivotril moet innemen op het moment dat het gevoel naar voren komt, maar zelf de focus verleggen kan ook.

Over de Heao, jij kunt ook de heao afronden als je dat wilt. Maar je moet gewoon de rust vinden en het juiste moment uitkiezen. Jij bent 4 jaar jonger dan mij of niet?

Over 5 jaar kun je misschien iedere opleiding aan.

Als het nu even niet lukt, wil dat niet zeggen dat het straks ook niet lukt.

Wat betreft beperkingen biedt het verleden geen garantie voor de toekomst.

Ik ga even wat anders doen

Ik wil in 2006 dus echt een einde maken aan het verhaal dat te maken heeft met ellende.

Ik ben op de juiste weg nu, nog even doorbijten en het werk zit erop. Kan ik beginnen met een nieuw verhaal en een schone lei.

Ondertussen komt de ellende me de strot uit, maar ik heb in 5 jaar fok! al veel gal gekost. Op een gegeven moment blijft er weinig gal meer over
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:47:37 #136
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817585
dv persoonlijk ga ik liever niet hierop in..als je begrijpt wat ik bedoel..("te prive" en niet bestemd voor ouwehoer)je kunt me pm-en en je mag me toevoegen op msn als je hier persoonlijk verder over wilt praten..wat ik wel kwijt wil is dat mijn diagnose onbekend is..dat komt omdat ik me niks laat aanpraten door doctoren als mijn gevoel wat anders zegt..toendertijd was een verwarrende situatie wat dat betreft..maar genoeg daarover..je kunt als je wilt me prive aanspreken..ik schrijf geen dingen omdat ik je erbij wil naaien of je een slecht gevoel wil geven..ik wilde iemand vinden om er over te praten..
pi_44817621
Prive verder dan maar

Als het te persoonlijk is dan kan het prive.

2 spechten, 1 kraai en 1 duif.

In het bos van de speeltuin.

De kraai zegt dat hij is gekomen om mijn naasten het leven zuur te maken.

2 spechten zijn bezig met een spel.

En de duif is ook bezig met 1 spel.

In de lucht vliegen vogels vrij rond die elkaar met rust laten.

Pokeren op party poker, iemand die zich in het Duits de Paus noemt. En zo heb je meer.

Een beetje zoals in de film a beautifull mind waar Russel Crowe bezig is om het gedrag van duiven in kaart te brengen

Zo ziet mijn bestaan van 6 jaar eruit. Constant in kaart brengen van wat zich afspeelt.

Als ik op straat loop en duiven zijn bezig met hun eigen spel, dan teken ik dat spel na constant.

Een andere vorm van wiskunde toepassen.

Ook die psychose lijkt op die van mij.

Die hele film lijkt op mijn leven gebaseerd te zijn. Ook het schuwe in het begin van het karakter van Russel Crowe.

Crowe = kraai.

Wederom een link.

En zo speel ik het spel dus op mijn manier uit.

Over diagnose stellen, manisch depressiviteit is de juiste diagnose voor mij.
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:52:57 #138
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817631
wat je wel mag weten is dat ik na mijn "werk" weg ga uit Nederland..ik ga waarschijnlijk de dierenverzorging in in een land waar ze mij kunnen gebruiken. Ik verkoop mijn huis en alle spullen erin..ik koop een laptop met camera en sateliet-internet en ben pleitte hier..zo kan ik toch nog een beetje contact houden met het thuisfront..

dierenverzorging of iets in die geest..in een land buiten Europa..als ik daar iets kan betekenen..

Nederland zal altijd een herinnering zijn en terugkomen doe ik er zeker..voor vakantie dan
pi_44817632
Ik heb geen geheimen dus, ik vind het hele spel zakelijk en ik wil het spel in 2006 afronden.

Volgens mij is mijn vader met grote bedragen aan het pokeren, maakt even niet uit. Maar ook daar komt een einde aan.

Wie weet win ik de jackpot nog, maar geen schulden hier in dit huis.

Win ik de jackpot niet, dan ga ik werken voor een top salaris, anders schrijf ik een boek over mijn leven.

Een 2e deel op de film a beautifull mind.

Schuld eisers wijs ik de deur als ze zouden komen.

Maar het gaat niet slecht aflopen in mijn bestaan.

Het is gemaakt om goed af te lopen.

Het is een kwestie van nog ff doorpuzzelen.

Mij pa zit wat dwars nu, ik heb dat meteen in de gaten. Een brief van de kredietbank. Maar goed, wie weet zie ik wel spoken.

Maar alsnog komt er een positief einde aan het verhaal.

Ik ben in staat tot het verdienen van miljarden euro's of dollars. Een kleine pokerschuld los ik af alsof het 1 eurocent is

Partypoker

Wat is zo aan partypoker als je je geld verliest

Niets party aan, kun je beter voor nepgeld pokeren en voor monopoly geld.
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:55:13 #140
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817651
ik ken de film ja.. supermooi idd goede rol was voor Crowe weggelegd daar..
pi_44817668
Super rol en terecht met oscars genomineerd

Van dreamworks een productie.

Dreamworks van Steven Spielberg die ook een voor een toppers maakt.

2006 komt er een einde aan, geloof dat maar. Ik ga door tot 00:00 op fok! en ernaast nog even elders, maar tot 00:00 1 januari ga ik een voor een veldslagen plegen in de vorm van berichten, totdat het allemaal game over is, alles op stand nul, en vanaf nul gaan we een nieuw tijdperk in. Weg met het tijdperk van Christus. Lang genoeg heeft het tijdperk van Christus geduurd. We beginnen gewoon opnieuw en laten Christus voor eens en voor altijd links liggen., en dan open ik klokslag 00:00 een fles champagne en dan ga ik eens vieren dat het einde oefening is.

Knallende kurken.
  vrijdag 29 december 2006 @ 08:58:14 #142
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817677
als er iets is dv..dan spreek je me gewoon aan k..! kom op he jongen..ik weet best wel dat je het moeilijk hebt..maar DV daar sta jij boven dat weet je toch! !!!
  vrijdag 29 december 2006 @ 09:00:06 #143
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817692
ja laten we het iig een beetje gezellig maken.. jij kunt tenminste lekker fokken dan..
  vrijdag 29 december 2006 @ 09:07:59 #144
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817750
* Normalneo is even de deur uit(voor +- anderhalf uur)
  vrijdag 29 december 2006 @ 09:09:28 #145
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44817760
fokking zooi hier momenteel..moet wat gaan doen..opruimen en pleitte
computer uit..klaar
pi_44817844
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 07:06 schreef Bastard het volgende:
*scroll scroll* .
en verder
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44817892
Ow BAH!
Vanmorgen erg vroeg wakker...Hele nacht al bijna niet geslapen...
Kiddies lief voor de tv, moeders op de bank en dromen maar!
Maar wat een klotedroom! helemaal pcies weet ik t niet meer maar t was inApeldoorn en we moesten keihard racen (lopend) door de stad, achter een ambulance aan....
Bij het station over het spoor,naar het ziekenhuis (wat daar volgens mij al lang niet meer is)
Daar stond midden in een enorme hal een soort etbakje (waar hij in de film in ligt ) maar dan geel.
Met daarin mijn lieve kleine monster! Allemaal artsen eromheen en grote paniek...Meer weet ik niet meer
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44818037
He jakkes. Dat zijn van die rotdromen.
Heb je nooit van dergelijke rare dromen gehad over de andere 3 kiddies dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44818125
Klote dromen horen ook bij het klote systeem. Maar klote dromen zijn voorbij zodra dromenvanger goed is geinstalleerd hier Dromenvanger gaat zeker nog terug keren, straks even vragen aan Danny of Yvonne of ze een nieuw wachtwoord willen sturen via msn of mail.

Ik ga even verder met mijn plannen.

Party poker is corrupt en speelt vals, dus ik ga die site hacken. Heeft mijn pa een x aantal euro's schuld behaald via die pokke site. Dan breek ik daar in. Lukt het inbreken niet dan ga ik zelf als advocaat spelen of neem ik een team advocaten bij de arm.

De eigenaar van holland casino en de eigenaar van gok cenre "Fair" play.

Die eigenaar die mag dan wel in dubai zitten met zijn schip en huis, en die mag wel denken dat hij op rozen zit. Ook hij gaat boeten.

Die eigenaar die gaat alle schulden terug betalen van de mensen die in de schulden zijn gekomen door zijn valse spel.

Ik heb daar ook genoeg euro's verkwist, hij betaald mij het geld terug, en daarboven op betaald hij 42 procent rente of meer.

Lukt het niet via advocaten en rechters dat alle oneerlijke geld verdieners en fraudeurs kunnen worden aangepakt.

Dan ga ik het bankwezen hacken.

Dan haal ik bij de eigenaar van holland casino en fair play al het geld van de bank, heb ik niet genoeg geld om de schulden af te betalen van alle mensen die in de schulden zijn beland door die klootzakken.

Dan zet ik ze van mijn part 100 miljard in het rood.

Kunnen ze hun hele leven lang echte arbeid gaan verrichten. Van mijn part gaan ze aan de lopende band staan of gaan ze vuilnis ophalen tot in de oneindigheid.

De ambetenaren en raadsleden van brunssum en elders die overheids geld achterover gedrukt hebben die gaan het geld terug betalen aan de overheid. Hebben ze niet genoeg geld om de schulden terug te betalen dan gaan ze werken.

Ze werken van mijn part 100 jaar om schulden af te lossen.

En dan krijgen ze allemaal een kostuum aan met de letters "taakstraf'.

Mogen ze net als de graffiti spuiters een taakstraf gaan verrichten en worden ze aan de schandpaal genageld.

Durft de kredietbank een deurwaarder te sturen mochten hier schulden zijn, dan stuur ik die deurwaarder richting mijn eigen deurwaarder, en dan ben ik de deurwaarder.

Ik schop die deurwaarder zo hard onder zijn hol dat hij nooit meer weet wat links en rechts is.

Zijn er andere bedrijven, instellingen en personen of dieren of wezens die zich niet aan mijn spelregels weten te houden dan krijgen die 1 voor 1 en allemaal een taakstraf voor hun kiezen.

Dat geldt ook voor de mensen die aan automutulatie doen en zichzelf volkrassen zodat ik in mijn dromen mensen heb rondlopen die met gebroken spiegels mijn polsen willen doorsnijden.

Ik pak ze 1 voor 1 aan.

En dan is het niet een Godfather zoals in de film van Al Pacino waar ze bezig zijn met criminele zaken.

Dan is het een Godfather die eerlijk is en die eens voor rechter, advocaat, accountant en politie agent gaat spelen.

Geloof maar dat ik ze 1 voor 1 ga aanpakken allemaal.

Durven ze hier roet in het eten te gooien of sowieso ergens op deze wereld roet in het eten te gooien, dan zet ik ze in de gevangenis.

Dus ik zeg nu bij deze aan de medewerkers van fair play en vooral de eigenaar van fair play en andere gokzooi. Hou je maar vast.

Je krijgt hier te maken met mij straks.

Kan ik het niet alleen aan, dan ga ik een eigen kantoor opzetten, en dan is dat misschien wel een kantoor van de duivel, maar dan is het wel een hele andere duivel zoals in the devil's advocate.

Een duivel die staat voor eerlijke regels en een gezonde maatschappij.

Ik daag de krediet-bank dus ook uit om te komen zeuren, ik geef ze eerder het advies om nooit te zeuren.

Ik kom later terug op wat ik verder ga doen.

Die lul van fair play met zijn blinkende horloge die mag straks de straten vegen, wilt hij geen straten vegen dan laat ik hem persoonlijk uit de prullenbak eten.

Basta, over en uit

Dannyleavinglasvegas was mijn naam ooit hier, ik ga straks het complete las vegas met de grond gelijk maken.

Las vegas mag bestaan maar dan wordt er gespeeld voor nep geld. Monopoly geld gaat het worden.

Eerlijk geld. Geld dat niet stinkt.
pi_44818176
Als het moet breek ik in op het complete banksysteem, ik zet alle parasieten 1 miljoen in de schulden, en de mensen die het verdienen krijgen 10 miljoen in het groen.

Zo gaat het straks zijn in deze wereld.

A whole new world

Het is een kwestie van tijd, ik ga afronden dus.

Fair Play bestaat straks niet meer, en de rest van die criminele casino's en online casino's en wat je nog meer hebt aan pokersites die gooi ik ook plat.

Ik zet ze gewoon in het gevang nogmaals.

De paus op party poker

Alsof party poker gewoon geprogrammeerd is op die manier. Doen ze net alsof er 7000 mensen op 700 tafels spelen en ondertussen is het maar 1 tafel

Party poker ga ik nog even wat mee doen dus, eens aanpakken van die criminelen. Zelfde geldt voor die lotto site die zomaar op mijn scherm sprong een tijd terug.

De "eigenaren" die komen in het gevang. En dan gaan de "criminelen" die onterecht vast zitten op vrije voeten gezet worden.

Genoeg mensen zijn klaar met het uitzitten van de straf, die mensen gaan vrij gelaten worden. Krijg je plek voor de fraudeurs.

Misschien ook is er een plekje vrij voor eigenaren van casino's in de gevangenis. En voor de raadsleden van Brunssum die al jaren lang fraude plegen

Even rust. Anders krijg ik krampen in mijn vingers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')