abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44842773
Koos alberts - eenmaal kom jij terug

Lyric: " Eenmaal kom jij terug"

Die koos alberts die heeft een speciaal plekje in mijn hart, als kind op de kermis draaiden ze dat constant maar ik vind het zelfs goede muziek

Verschrikkelijk

Maar oh zo goed

Nu Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen.

Dat nummer heb ik liggen meeschreeuwen in een apres ski hut

Ik stond nog wel te schreeuwen, maar wankelde van de alcohol op beide benen, ik wilde liggend schreeuwen maar ik bleef staan

[ Bericht 15% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 23:21:33 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44843322
Ik ga offline

Tot morgen

Even op de bank hangen
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44844506
hoi
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44849762
En mogguh
pi_44849782
En toch blijft t onwerkelijk nieuws
pi_44850343
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 08:07 schreef vamperotica het volgende:
En toch blijft t onwerkelijk nieuws
wat?

Saddam?

[ Bericht 4% gewijzigd door nokwanda op 30-12-2006 10:05:31 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44850447
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 09:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wat?

Saddam?
Ja...
Kweetnie...Had er wel watmeer ophefoververwachtdenkik
pi_44850470
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja...
Kweetnie...Had er wel watmeer ophefoververwachtdenkik
Die kan ook heus nog wel komen.
Maar ik vind het ook onwerkelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44850477
Maar hey.... nu kan ie wel ECHT in de Southpark movie meedoen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44850485
en nu ga ik een kaartje leggen voor jouw zoessie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44850540
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:12 schreef nokwanda het volgende:
en nu ga ik een kaartje leggen voor jouw zoessie
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:29:27 #262
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44850692
Je kunt kijken wat het "voordeel"..is wanneer Saddam wordt omgebracht..

uitgaande van dat Amerika bijna draaiende gehouden wordt door die oorlog..(zoveel miljarden--oorlog is big business..--if u like it or not)zullen ze het alleen maar verwelkomen..(Bush)dit is niet om de mensen een goed gevoel te geven in het land want die doen ze waarschijnlijk niets/weinig..kun je je vraagtekens zetten bij de dood en waarom hij ineens in 3 dagen er-door-heen-geflushed is..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:39:54 #263
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44850812
belangrijke stap voor de democratie zegt Bush dan..wat is een democratie waard met een tegen-moord? Die gast die weet niet waar hij over praat. Maarja om maar even een quote aan te halen: "Saddam Hussein was verantwoordelijk voor afschuwelijke, wijdverbreide schendingen van de mensenrechten. Maar deze daden, hoe genadeloos ook, kunnen niet rechtvaardigen dat hij is geëxecuteerd, een wrede en onmenselijke straf", aldus directeur Richard Dicker
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:43:13 #264
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44850853
ok maar dat was dat..en het is gelukkig bijna nieuwjaar.. voor de fokkers hier..hoofdstuk afgesloten..volgende hoofdstuk..

wat ik eigenlijk wilde zeggen:

* Normalneo zegt Brick in the Wall??? good morning fok-all !!!!!

en dat was niet als belediging bedoelt..bedoelde alle fokkers hiero..goedemorgen

[ Bericht 21% gewijzigd door Normalneo op 30-12-2006 11:34:30 ]
pi_44853740
Goede morgen

Ik heb als 1 blok beton geslapen

Even bijkomen met koffie De rust is weer wedergekeerd
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:11:11 #266
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44853920
Goeiemorgen DV En iedereen

mijn pc doet het weer, kan nu eindelijk weer thuis internetten
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44854258
Mijn pc doet het ook goed

Goede morgen

Gisteren 1 inslaper en 1 doorslaper gehad, damn zeg, dat spul is heftig. Ook de meest vreemde dromen gehad

Dus je zit nu thuis op de computer zo te zien, voor het eerst?
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:27:46 #268
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44854423
Wel lekker geslapen ondanks die dromen? Ik was om een uur of 5 al wakker vanmorgen, en kon niet meer slapen, maar ik heb wel een hoop kunnen doen in huis

Neehoor, ik had al eerder internet thuis, maar de afgelopen 2 maanden niet.
pi_44854451
Saddam wilde dood, zou hij willen blijven leven dan was het proces waarschijnlijk anders gelopen? Er viel geen stuk hout meer met hem aan te vangen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:30:14 #270
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44854510
Ik denk dat ze 'm sowieso zsm wilden ophangen.
pi_44854569
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Wel lekker geslapen ondanks die dromen? Ik was om een uur of 5 al wakker vanmorgen, en kon niet meer slapen, maar ik heb wel een hoop kunnen doen in huis

Neehoor, ik had al eerder internet thuis, maar de afgelopen 2 maanden niet.
Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.

Mijn mobiele hadden ze ingenomen en ze hadden alles ingenomen van iedereen in die ruimte.

Daarna nam een ndringer als meid me mee richting een zwembad en sprong met mij een diep zwembad in ze hield me vast en we bleven maar zakken in het zwembad, daarna ging de bodem van het zwembad open in de vorm van slagtanden en toen vielen we in het gat en toen werd ik wakker

Die meid was niet compleet alternatief, ze kwam me bekend voor.

Wel fijn dat je nu thuis kunt internetten of niet Marietje?

0500 wakker wilde ik voorkomen, daarom die slaappillen. Ik was pas 12:30 wakker en lag voor 00:00 in bed.
pi_44854607
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik denk dat ze 'm sowieso zsm wilden ophangen.
Een last minder zeker, kunnen ze de rest overnemen. Ik zie liever Europa de scepter zwaaien omdat Europa wat verstandiger overkomt.

Red alert op mijn muis

Even batterijen vervangen
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:38:00 #273
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44854751
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.

Mijn mobiele hadden ze ingenomen en ze hadden alles ingenomen van iedereen in die ruimte.

Daarna nam een ndringer als meid me mee richting een zwembad en sprong met mij een diep zwembad in ze hield me vast en we bleven maar zakken in het zwembad, daarna ging de bodem van het zwembad open in de vorm van slagtanden en toen vielen we in het gat en toen werd ik wakker

Die meid was niet compleet alternatief, ze kwam me bekend voor.

Wel fijn dat je nu thuis kunt internetten of niet Marietje?

0500 wakker wilde ik voorkomen, daarom die slaappillen. Ik was pas 12:30 wakker en lag voor 00:00 in bed.
Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldig

Dat je in het water wegzonk, ik heb dus een paar keer gehad dat ik ook zoiets droomde, m'n adem dan ook echt inhield, en dat m'n droom lucide werd op het moment dat ik me realiseerde dat ik kon ademen onder water

Ja, internetten thuis is toch wel prettig idd
pi_44854870
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:38 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldig

Dat je in het water wegzonk, ik heb dus een paar keer gehad dat ik ook zoiets droomde, m'n adem dan ook echt inhield, en dat m'n droom lucide werd op het moment dat ik me realiseerde dat ik kon ademen onder water

Ja, internetten thuis is toch wel prettig idd
Overal online

Thuis, op het werk en in de trein

Toen ik naar beneden zonk met die meid die me vasthield voelde ik mijn adem weggaan, ik leek te stikken en ze bleef maar vast houden richting de bodem van het zwembad, en ineens ging de bodem open van het zwembad en viel ik in de bodemloze put waar ik wakker werd.

Was tevens de enige droom.

Vliegen in dromen heb ik jammer genoeg zelden tot nooit

Zometeen even verse koffie zetten.

Een bakkie koffie hoort erbij

Merk ook dat ik een stuk rustiger ben nu ik 13 uur geslapen heb ongeveer. Slaap is nodig, bij 1 nacht overslaan van slaan ben ik zo druk als maar zijn kan

Wat ga je met nieuwjaar doen Marietje?
pi_44854985
Ik heb weer de neiging om alles recht te zetten, een neurose komt vaker naar voren, dan ben ik dus echt 1 minuut bezig om de schoenen recht te zetten naast mij, dan wil ik die schoenen zo recht zetten als maar zijn kan.

En dan ben ik dus echt storend bezig met dat recht zetten. Dan staan de schoenen recht, en wil ik ze nog rechter zetten dan recht, maar rechter zetten kan niet omdat ze al compleet recht staan maar ik ben dan niet tevreden met het resultaat. Steeds een tikje met mijn rechterbeen om de schoenen rechter te zetten. Merk ik dat ze niet juist staan opgesteld naast mij, dan geef ik kleine tikjes aan die schoenen zodat ze in mijn ogen wel goed staan

Toch maar eens afleren want het is een slechte gewoonte dat zorgt voor ongewenste afleiding

Ga ik letten op de rest van de spullen op het bureau dan begin ik ook met recht leggen, het liefst neem ik dan een lineaal met waterpas erbij. Het vel waar de frequenties en zenders opstaan was ik net mee bezig en zo liggen er pennen op het bureau en nog meer. Als ik niet oppas ben ik de hele dag bezig met recht zetten en dat is onzinnig omdat je die spullen die je recht doet zetten daarna toch weer nodig hebt

Ben je 1 minuut bezig met rechtzetten gebruik je na 10 seconde het voorwerp weer. Wat een onzin

Ik zou zo het hele huis kunnen recht zetten van binnen als ik niet oppas. Begin ik met het bureau hier en werk ik zo het hele huis af

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 30-12-2006 13:50:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')