wat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:07 schreef vamperotica het volgende:
En toch blijft t onwerkelijk nieuws
Ja...quote:
Die kan ook heus nog wel komen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...
Kweetnie...Had er wel watmeer ophefoververwachtdenkik
quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:12 schreef nokwanda het volgende:
en nu ga ik een kaartje leggen voor jouw zoessie
Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Wel lekker geslapen ondanks die dromen? Ik was om een uur of 5 al wakker vanmorgen, en kon niet meer slapen, maar ik heb wel een hoop kunnen doen in huis![]()
Neehoor, ik had al eerder internet thuis, maar de afgelopen 2 maanden niet.
Een last minder zeker, kunnen ze de rest overnemen. Ik zie liever Europa de scepter zwaaien omdat Europa wat verstandiger overkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik denk dat ze 'm sowieso zsm wilden ophangen.
Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldigquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.
Mijn mobiele hadden ze ingenomen en ze hadden alles ingenomen van iedereen in die ruimte.
Daarna nam een ndringer als meid me mee richting een zwembad en sprong met mij een diep zwembad in ze hield me vast en we bleven maar zakken in het zwembad, daarna ging de bodem van het zwembad open in de vorm van slagtanden en toen vielen we in het gat en toen werd ik wakker
Die meid was niet compleet alternatief, ze kwam me bekend voor.
Wel fijn dat je nu thuis kunt internetten of niet Marietje?
0500 wakker wilde ik voorkomen, daarom die slaappillen. Ik was pas 12:30 wakker en lag voor 00:00 in bed.
Overal onlinequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldig![]()
Dat je in het water wegzonk, ik heb dus een paar keer gehad dat ik ook zoiets droomde, m'n adem dan ook echt inhield, en dat m'n droom lucide werd op het moment dat ik me realiseerde dat ik kon ademen onder water![]()
Ja, internetten thuis is toch wel prettig idd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |