Lief jullie allemaal echt, heel erg. En Sugar waar zou ik toch zijn zonder jou
![]()
niet vergeten die dingen.
Ik kan het alleen echt niet als iets spannends zien, kon dat maar als ik zo kon denken was het allemaal misschien niet eens nodig geweest. Eerst maar eens kijken hoe het zo gaat en om te wennen. Daarna dingen plannen en weer gaan doen. En ook leuke dingen doen, die weer leuk moeten worden, zonder schuldgevoel, zonder verdriet. En wat verder kijken. Ik ben heel erg toe aan eigen dingen voor ons samen. Een huis, een thuis.
Dat zou fijn zijn als ik zulke dingen zou kunnen voor ons samen en ik hou gewoon die anderhalf jaar als ver weg maar goed punt in m'n hoofd. Het is fijn als het dan beter gaat, dat het normaal is om thuis te komen, samen. Dat hou ik maar voor ogen. Het klinkt heel ver weg maar ja ik denk dat er ook heel veel moet gebeuren. Voordat het echt goed zal zijn.
PM-girl, schrijven helpt niet echt. Heeft het wel gedaan. Op allerlei manieren. Maar nu gewoon even niet. Het helpt wel soms het hier te schrijven. Dat wel maar dat wil ik ook niet te vaak doen.
Is er geen ruimte voor je om een andere functie te krijgen? Misschien is het wel fijn als zoiets kan. Succes hoor, het klinkt helemaal niet fijn allemaal.