abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:43:43 #137
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44843748
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag een gesprek tussen drie vrouwen gehoord terwijl ik m`n mp3-speler aan had staan. In dat gesprek hoorde ik een stuk of 5 keer dezelfde zin langs komen ('dat kan toch niet?') waar ik me best wel aan ergerde, zeg eens iets anders! Ook werd door het gepraat van de vrouwen met hoog volume het geluister naar mijn muziek verpest.
Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?
En jij dan: dat jullie zo hard praten, dat ik mijn eigen muziek niet eens kan horen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44843776
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zag tijdje geleden wel 2 meiden die dat deden. Ik zag het in mijn ooghoek en dacht van: maar dat waren toch 2 meiden of zag ik het niet goed? Ik beetje sneaky de trein rondkijken en ff mijn blik die kant ook op. Ene meid was echt een meisje (lang blond haar, laag make-up, hakken) en die andere was gewoon beetje mannelijker (kort donker haar, pet, wijdbeens zitten).
Waren 2 jonge meiden van 18 ofzo. Dat zie je toch niet snel.
Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!
Tok.
pi_44843803
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef base3ball het volgende:

[..]

Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?
En jij dan: dat jullie zo hard praten, dat ik mijn eigen muziek niet eens kan horen.
Mjah, als ik er het lef voor had.
Tok.
pi_44843822

[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 29-12-2006 23:46:40 ]
pi_44843835
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!
2 mooie meiden is nog 1 ding maar 1tje die echt het stereotype pot is? No thx. Dat heeft toch iets minder charmant. Maar ik val niet op vrouwen, ben er wel 1.
pi_44863194
Nog irritanter: jongetjes van 12 - 16 jaar die ieder meisje op straat nafluiten en dan waarschijnlijk denken dat ze met hun 12 jaar veel kans maken deze meiden.... triest!
pi_44863264
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef flucy het volgende:
Nog irritanter: jongetjes van 12 - 16 jaar die ieder meisje op straat nafluiten en dan waarschijnlijk denken dat ze met hun 12 jaar veel kans maken deze meiden.... triest!
En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos " willen ze meestal nog vechten ook
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:11:42 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44863521
Van die wijven die direct denken dat je achter hun vent aan zit als je iets te lang zijn kant op kijkt. Soms ken ik die jongen, maar dan ziet hij mij niet en als zijn vriendin ziet dat ik kijk, dan kijkt ze direct zo van: hey hij is van mij, je blijft van hem af. Net als die Amerikaanse negervrouwen . Ik ben een pot, je vent interesseert me niet eens .
Niet meer actief op Fok!
pi_44863614
Ik erger me aan mensen die altijd een kaartje kopen bij de bus en dan een briefje van 20 ofzo geven
pi_44863976
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos " willen ze meestal nog vechten ook
Of ze vinden je arrogant en beginnen in allerlei talen (vaak dat vreselijke straattaaltje) te blaten.
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:49:41 #147
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44869036
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Nou daar heb ik nooit last van, wel van die irritante gastjes . Maar niet dat als ik ze kansloos (lees dodelijk ) aankijk dat ze willen vechten. Meestal doen ze een stapje opzij

Heel wat anders dan gister de man die zijn hond aan t uitlaten was. Ging gister eindelijk maar eens mijn OV jaarkaart ophalen en bij dat postkantoor is het makkelijk om een stukje over de stoep te fietsen, omdat je dan niet af hoeft te stappen oid. Oke dat mag niet, maar er was nog ruimte zat en die man liep heel demonstratief tegen me aan

Alsof die vent zelf altijd netjes de stront van zijn hond opruimt (ik heb zelf een hond, en doe dat altijd als die op een plek poept waar het niet mag). Ik ga dan toch ook niet demonstratief een hondendrol naar zijn hoofd gooien
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44873915
Nog iets wat alweer een hele tijd geleden gebeurt was.
Ik liep gewoon op straat toen er een meisje van een jaar of 10 'hoi' riep, maar dat echt op een hele irritante wijze, dus ik zei niks terug. Daarop bleef ze nog een paar keer achter elkaar 'hoi' zeggen en toen ik nog niet reageerde kreeg ik gewoon een grote bek van haar. Ik bepaal zelf wel of ik je gedag zeg.
Tok.
pi_44874134
Ook irritant: meisjes van 10 die herhaaldelijk hoi zeggen EN zich kleden alsof ze 25 zijn. FOUT
pi_44877092
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef _Arual_ het volgende:
- Kinderen die in de supermarkt achter zo'n miniwinkelwagentje lopen, en dan heel hard rond gaan racen. Het kan haast niets anders, of er zijn mensen die zo een gebroken enkel hebben opgelopen - zijn daar geen statistieken van?
* Vendris meldt zich.

Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde
pi_44877314
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Vendris het volgende:

[..]

* Vendris meldt zich.

Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde
AU!!!

Net zo vervelend als rondrennende kinderen in de trein..... dat kan ook zeer doen
pi_44878067
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
da's dus verplicht... maar da's al 10x gezegd.
pi_44878141
Ik denk dat niet iedereen de verkeersregels goed kent, of iedereen interpreteert het anders waardoor zulke egernissen bestaan...
pi_44888614
quote:

[..]

* Vendris meldt zich.

Zie je wel... En hoe reageerden de ouders? "Ach, het is maar een kind, laat het lekker dollen?"

Zou me niks verbazen...

pi_44901855
Ook vervelend:

Jongentjes van een jaartje of 13 die vuurwerk gooien naar kleine kinderen.
pi_44902221
quote:

[..]

* Vendris meldt zich.

Hehe. Ik heb echt een hekel aan kleine kinderen die overal naartoe rennen. Een keer toen ik naar de metro liep kwam er ook een kind van de zijkant op me afgerend waarop ik tegen hem aan knalde en dat domme kind toen op de grond viel. Ben toen gewoon rustig door gelopen.
Tok.
pi_44903365
Ik heb absoluut geen hekel aan kinderen. Sterker nog ik werk zelfs met kinderen. Waar ik wel een hekel aan heb is de ouders die ze niet goed bij zich houden waardoor dus zulke dingen voorvallen!!
Er zitten soms minder goede opvoeders tussen die geen regels kennen, niet consequent zijn, etc etc.
pi_44903475
Mensen die anderen bewust maken van hun verslaving.. ROKEN !!
Men rookt omdat ze te onzeker zijn en zichzelf geen houding weten te geven.

NOT DONE om je peuk uit je auto raam te gooien. Dat is werkelijk zoooooo ordinair
pi_44928165
Mensen in de trein die iets te luid in het chinees met elkaar moeten kletsen
pi_44928231
Fossielen die met elkaar gaan staan lullen midden in het looppad.
  maandag 1 januari 2007 @ 23:02:43 #161
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_44928433
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
Sorry

mijn vrouw heeft er trouwens ook een hekel aan
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:16:38 #162
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_44931398
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
* mensen die zo nodig een smerige bak koffie bij albert heijn moeten halen, hetgeen uren duurt terwijl de rest van rij ook graag de trein wil halen.
Die koffie is heerlijk!
pi_44932481
Sowieso wel erg pauper als je koffie gaat drinken in de Albert Heijn.... Omdat het gratis is zeker
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:59:28 #164
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_44933136
Mensen in het OV die niet het geduld hebben om op de mensen te wachten die eerst nog uit moeten stappen en raar kijken als er ook nog iemand UIT de trein/bus komt. En ze maken ook nog eens geen plaats waardoor je half op het perron valt.

Mensen in het OV die op zo'n geluidsniveau praten dat je wel mee MOET luisteren (en ze het dan over de kleur string van hun klasgenoot hebben of iets in die richting). I DON'T wanna know!
Ook leuk als dan een omroepbericht komt (op 'normaal' verstaanbare toon als iedereen even stil is of zachter praat) en ze dan gaan zitten schelden dat ze het bericht weer eens niet gehoord hebben.

Mensen in trein/bus die geen plaats maken als ze zien dat er verder geen tot weinig plaatsen meer over zijn en dan breeduit met hun tas en alles 4 ziplaatsen in beslag nemen. Of van die breezah-kids die demonstratief op de invalidenplaats gaan zitten terwijl ze duidelijk zien dat een (ouder) mens niet lang kan staan. En dan ook nog diegene uit gaan lachen.

Mensen in trein/bus die hun eten en drinken op een misselijkmakende manier naar binnen werken, bijvoorbeeld als de chips in je gezicht vliegt als je toevallig tegenover diegene zit en hij/zij zit te praten.

Mensen in winkels die per se langs moeten waar ik op het moment iets rustig sta te bekijken en gewoon duidelijk is dat er niet nog iemand langs kan (door een smal gangetje voor het rek o.i.d.), en dan ook nog verontwaardigd kijken als je niet schuift. Loop dan om, maarja, 1 meter omlopen doet blijkbaar pijn.

Mensen die in het verkeer geen richting aangeven (op welk moment dan ook) zodat je maar moet ruiken waar diegene heen moet.

Ouders die hun kindertjes niet onder controle hebben in winkels en dergelijke. Bijvoorbeeld kinderen die door de hele supermarkt racen met van die mini-winkelwagentjes en dan raar opkijken dat er ook nog andere mensen rondlopen die dat niet zo kunnen waarderen. Ik vind dan ook best leuk als ze op hun bek gaan met die dingen en dan heel hard gaan staan gillen tegen hun ouders.

Mensen in winkels die keihard met hun kar tegen je schenen aanrijden. En dan niet een, maar meerdere keren. Grr, dat ze niet zien dat ik ook niet verder naar voren kan! Ik ga dan ook meestal expres naar achter duwen.

Mensen in de bios die keihard praten (in mobiele telefoon of tegen degene die naast hem/haar zit).

En mensen in de bioscoop die met eten gooien. Men zou er eens serieus over na moeten gaan denken om in bioscoop terugstuiterende M&M's en popcorn te gaan verkopen zodat het weer terug in hun gezicht komt.
The Police 08-06-2008
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:37:14 #165
32029 Basson
Dodge This!
pi_44933445
Vanavond in Rotterdam op de Nieuwe Binnenweg: Staat daar GVD iemand uitgebreid naast zijn auto, die notabene op de rijbaan staat, met zijn homies te lullen, terwijl er geen mens langs kan vanwege het verkeer dat uit de tegenovergestelde richting komt.

Kortom: onaangepast gedrag.

Wanneer je de Nieuwe Binnenweg in rijdt waan je je sowieso in Klein Istanbul met al die dubbelgeparkeerde Mekkabusjes®... geldt trouwens ook voor de rest van R'dam

Ik ben blij dat ik 155 Km verderop woon
pi_44933622
SLOME mensen in het algemeen. Get out of my fucking way!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:18:19 #167
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_44935497
Mensen die op 2/3 stappen afstand van een prullenbak zijn en toch nog hun troep op straat gooien.
Mensen die überhaupt hun troep op straat gooien.

Mannen die in de WC ruimte de zit-WC's onder zeiken terwijl er urinoirs hangen.

Oudjes zonder zelf-reflectie die maar zeuren over dat iedereen maar vervelend is en niet wil luisteren, en maar klagen dat ze alleen zijn. Vooral klagen tegen vreemde mensen die op de bus staan te wachten oid en die niet zitten te wachten op een zeurverhaal.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_44935508
Bejaarden en het meerendeel van de vrouwen achter het stuur
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:23:15 #169
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44935552
negers
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:59:01 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44937016
geluidsoverlast, rotzooi op straat en hangjongeren die ouderen terroriseren en vuurwerk wat al weken van te voren tegen allerlei dingen aangegooid wordt (auto's ed) en geen richting aangeven bij een rotonde (of de verkeerde kant op )

verder erger ik me aan hondenpoep op voetbalveldjes ( ) en de verloedering van de maatschappij.
Reclamefolders (elke week zeker 2 kilo) en telefonische enquetes doen het ook erg goed qua irritatie

[ Bericht 34% gewijzigd door Metro2005 op 02-01-2007 12:06:04 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')