je kunt vragen of je er ff langs mag hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Ik ben benieuwd naar dingen waar jullie je aan irriteren in het openbaar.
Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....![]()
Inderdaad, een beetje meer assertiviteit, een beetje minder ergernis.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kunt vragen of je er ff langs mag hoor
Omdat er tweemaal het woord 'je' staatquote:Op woensdag 27 december 2006 11:55 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom een komma als er maar een kernzin is?
Hier heb ik juist een hekel aan,mensen die er langs willen niks zeggen en je alleen gaan staan aankijken of kreunen en steunen.Heel veel mensen met een kinderwagen doen dat ook.....vraag gewoon of je er langs mag zeg!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....![]()
Ik vraag het en als ze niet reageren anders duw ik ze gewoon opzij. Ik ga niet mn trein missen door zo'n iemand.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Mensen die over hun nek gaan in het ov erger ik me trouwens ook aan.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef PeRi het volgende:
Mensen die in hun neus zitten in t openbaar. Echt te vies gewoon, of lopen te rochelen. Daar ga ik echt van over mn nek zowat..
En dan ondertussen ook nog praten waardoor je de chips gemalen ziet worden en naar buiten ziet vliegen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)[/b]
Oh ja. Daar erger ik me ook aan. Gewoon maalgeluiden. Heb er ooit eens een topic over geopend.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
Chips eten en het daarbij kwijlend uitspugen is een soort van llifestyle.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waarom staat dit in LIF?
Sorry?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik erger me aan mensen die het nodig vinden de rotonde vanaf de tweede baan te verlaten en vervolgens gaan toeteren naar mensen die netjes op de buitenste baan rijden en er niet bij die afslag vanaf moeten.
ik erger me er ook aan, maar dan bedenk ik me dat die mensen net zoveel recht hebben om er te lopen als ik en dat ik maar een minder druk tijdstip moet uitkiezen als ik haast heb. Winkelstraten worden nu eenmaal bevolkt door slenterende etalagekijkers. Neemt niet weg dat ik af en toe even net iets te hard tegen zo'n slenteraar aan loop en dan natuurlijk heel oprecht 'sorry!' roepquote:Op woensdag 27 december 2006 11:57 schreef _Magnolia_ het volgende:
Een drukke winkelstraat met mensen die slenteren zodat je zelf ook gedwongen wordt om in dat slakkengangetje te gaan lopen..![]()
Als je 3/4 rond gaat, moet je je richtingaanwijzer naar links aanzetten.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Klopt helemaal. Maar wat ik bedoel zijn mensen die dan de hele rotonde op de linkerbaan rijden en dan ineens vanaf de linkerbaan de rotonde verlaten.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
Sorry?
Indien er twee banen zijn, en je 3/4 rond wil, MOET je op de linkerbaan rijden en halverwege terug naar rechts komen.
3/4 rond en dan op de buitenste baan blijven hangen is FOUT,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |