abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44764873
Ik ben benieuwd naar dingen waar jullie je aan irriteren in het openbaar.

Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....
pi_44764893
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:

Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....
je kunt vragen of je er ff langs mag hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_44764898
Je zou wat eerder van huis kunnen gaan!
  woensdag 27 december 2006 @ 11:53:34 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44764934
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef MissyMirjaM het volgende:

je kunt vragen of je er ff langs mag hoor
Inderdaad, een beetje meer assertiviteit, een beetje minder ergernis.
En waarom in LIF en niet in KLB?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44764981
Waarom een komma als er maar een kernzin is?
  woensdag 27 december 2006 @ 11:57:23 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44765016
Ook dat ja!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44765023
Een drukke winkelstraat met mensen die slenteren zodat je zelf ook gedwongen wordt om in dat slakkengangetje te gaan lopen..
It's not going to stop 'till you wise up
pi_44765084
Mensen die strippen afdingen bij de buschaufeur.
pi_44765143
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:55 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom een komma als er maar een kernzin is?
Omdat er tweemaal het woord 'je' staat
pi_44765160
quote:

Hier heb ik juist een hekel aan,mensen die er langs willen niks zeggen en je alleen gaan staan aankijken of kreunen en steunen.Heel veel mensen met een kinderwagen doen dat ook.....vraag gewoon of je er langs mag zeg!!!
01-08-2008
pi_44765304
Vaak gaat dat bij mijn station erg lastig (veel touristen met grote koffers). En ik ben echt niet te bang om het te vragen en doe dat ook altijd. Maar het kost deze mensen veel moeite die grote koffers op zij te zetten om er dan langs te kunnen!!

En trouwens, er zijn 'roltrapregels' RECHTS STAAN, LINKS VOORBIJGAAN. werkt prima!!!

Nog andere irritaties???
pi_44765402
Turkse (en andere nationaliteiten maar die zie je het meest) met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein
pi_44765431
Ik erger me aan mensen die schijven "Ik irriteer me aan." Iets irriteert je of je ergert je aan iets, maar je irriteert je niet aan iets.

Ik erger me aan mensen bij de kassa die de hele tijd zitten zuchten dat de persoon voor hun zo traag is, maar als ze eenmaal zelf aan de beurt zijn, zich er niets meer van aantrekken en zelf ook zo traag zijn als dikke stront door een dunne trechter.

Ik erger me aan mensen die het op een rotonde waar het verkeer op de rotonde voorrang heeft, vertrikken even een knipperlicht naar rechts aan te zetten, zodra ze de rotonde verlaten.

Ik erger me aan mensen die links rijden met de zelfde snelheid als de mensen die rechts rijden.

Ik erger me aan het feit dat iedereen voor een verkeerslicht wacht totdat zijn voorganger gas geeft. Waarom niet gewoon met zijn allen meteen op het gas als dat ding op groen springt? Kunnen er wel drie keer zoveel auto's door voordat het weer rood is.

Ik erger me aan mensen die het nodig vinden de rotonde vanaf de tweede baan te verlaten en vervolgens gaan toeteren naar mensen die netjes op de buitenste baan rijden en er niet bij die afslag vanaf moeten.

Verder erger ik me nergens aan hoor.
pi_44765438
quote:

Ik vraag het en als ze niet reageren anders duw ik ze gewoon opzij. Ik ga niet mn trein missen door zo'n iemand. .

Mensen die in hun neus zitten in t openbaar. Echt te vies gewoon, of lopen te rochelen. Daar ga ik echt van over mn nek zowat. .
Whatever I want.
pi_44765488
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef PeRi het volgende:
Mensen die in hun neus zitten in t openbaar. Echt te vies gewoon, of lopen te rochelen. Daar ga ik echt van over mn nek zowat. .
Mensen die over hun nek gaan in het ov erger ik me trouwens ook aan.
  woensdag 27 december 2006 @ 12:20:32 #16
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_44765519
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
  woensdag 27 december 2006 @ 12:22:47 #17
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_44765579
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)[/b]
En dan ondertussen ook nog praten waardoor je de chips gemalen ziet worden en naar buiten ziet vliegen.
pi_44765581
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
Oh ja. Daar erger ik me ook aan. Gewoon maalgeluiden. Heb er ooit eens een topic over geopend.
pi_44765680
Waarom staat dit in LIF?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_44765755
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waarom staat dit in LIF?
Chips eten en het daarbij kwijlend uitspugen is een soort van llifestyle.
  woensdag 27 december 2006 @ 12:31:00 #21
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_44765759
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef GoodspeeD het volgende:

Ik erger me aan mensen die het nodig vinden de rotonde vanaf de tweede baan te verlaten en vervolgens gaan toeteren naar mensen die netjes op de buitenste baan rijden en er niet bij die afslag vanaf moeten.
Sorry?

Indien er twee banen zijn, en je 3/4 rond wil, MOET je op de linkerbaan rijden en halverwege terug naar rechts komen.
3/4 rond en dan op de buitenste baan blijven hangen is FOUT,
Deze ruimte niet beschrijven
  woensdag 27 december 2006 @ 12:33:00 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44765798
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:57 schreef _Magnolia_ het volgende:
Een drukke winkelstraat met mensen die slenteren zodat je zelf ook gedwongen wordt om in dat slakkengangetje te gaan lopen..
ik erger me er ook aan, maar dan bedenk ik me dat die mensen net zoveel recht hebben om er te lopen als ik en dat ik maar een minder druk tijdstip moet uitkiezen als ik haast heb. Winkelstraten worden nu eenmaal bevolkt door slenterende etalagekijkers. Neemt niet weg dat ik af en toe even net iets te hard tegen zo'n slenteraar aan loop en dan natuurlijk heel oprecht 'sorry!' roep
Niet meer actief op Fok!
pi_44765924
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
  woensdag 27 december 2006 @ 12:43:37 #24
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_44766055
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Als je 3/4 rond gaat, moet je je richtingaanwijzer naar links aanzetten.
Bij het verlaten van de rotonde moet je naar de buitenste baan gaan en je richtingaanwijzer naar rechts aanzetten.
Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
pi_44766087
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

Sorry?

Indien er twee banen zijn, en je 3/4 rond wil, MOET je op de linkerbaan rijden en halverwege terug naar rechts komen.
3/4 rond en dan op de buitenste baan blijven hangen is FOUT,
Klopt helemaal. Maar wat ik bedoel zijn mensen die dan de hele rotonde op de linkerbaan rijden en dan ineens vanaf de linkerbaan de rotonde verlaten.

De mensen die vervolgens een afslag daarvoor de rotonde op zijn gekomen en maar 2/4e rond moeten, zijn netjes op de rechterbaan gaan rijden, zoals het hoort. Alleen die komen vervolgens in de knoei met de auto die het nodig vindt vanaf de linkerbaan ineens de rotonde te verlaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')