abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44764106
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:52 schreef ruud_fr het volgende:
las net in de krant dat Feyenoord een enquete gaat houden onder de supporters om de thuiswedstrijden voortaan op zaterdagavond te spelen, van mij mag het wel
Dat zou ik zeer positief vinden!
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_44764122
Ron Vlaar, Ron Vlaar, schop die moordenaar.

Ik zie Feijenoord vrijdag weer in de problemen komen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_44764190
pi_44764255
quote:
Kluivert weigert aangifte te doen

De kwetsende spreekkoren aan het adres van Patrick Kluivert tijdens Feyenoord-PSV blijven zonder gevolgen. Scheidsrechter Ruud Bossen maakte op het wedstrijdformulier géén melding van de beledigingen („Er was geen sprake van aanhoudende spreekkoren”) en ook justitie onderneemt geen actie. De Rotterdamse politie arresteerde weliswaar vier mensen die deelnamen aan de spreekkoren, maar moest de daders korte tijd later weer laten gaan. Omdat Kluivert weigerde aangifte te doen tegen de Feyenoord-fans was er geen zaak.
Wat is dat voor een onzin? Sinds wanneer mag je geen uitspraken over feitelijke bewezen delicten meer doen? Hij is toch gewoon een moordenaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door Vakkie_W op 27-12-2006 11:28:12 ]
pi_44764340
precies, verbaasde ik mij ook al over
  woensdag 27 december 2006 @ 11:29:48 #7
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_44764447
Ach ja .. kankerneger en blinde tyfushond mag wel bij ajax in arena dus ..
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_44765271
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat is dat voor een onzin? Sinds wanneer mag je geen uitspraken over feitelijke bewezen delicten meer doen? Hij is toch gewoon een moordenaar?
Zucht.... doe niet alsof je er verstand van hebt. Een moordenaar is iemand die iemand doodt met voorbedachte rade. Kluivert beging een strafbaar feit (te hard rijden) en reedt daardoor een onoplettende automobilist dood. Dan ben je schuldig aan zijn dood, maar je bent zeker geen moordenaar.
Als Kluivert een moordenaar was had hij wel minstens een paar jaar de bak in gegaan, denk je niet?

Maar goed, voor een genuanceerde mening over Kluivert hoef je niet bij Feyenoorders te zijn. De mensen in dit topic die trots op die spreekkoren zijn, zoals jij, zijn gewoon enorm zielige figuren. Maar goed, ze zijn toch al vaak niet genoeg voor rede vatbaar om dit te beseffen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44765378
veel gewonnen,veel kampioen,veel gevochten,veel geschreeuwd,veel ergenis,veel geld kwijt,
nou en?is nederland er rijker en beter van gewonnen,om niet te spreken de burgers?.
ik schrij zoals ik denkt opgedaan in het werkelijke leven.
pi_44765389
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zucht.... doe niet alsof je er verstand van hebt. Een moordenaar is iemand die iemand doodt met voorbedachte rade. Kluivert beging een strafbaar feit (te hard rijden) en reedt daardoor een onoplettende automobilist dood. Dan ben je schuldig aan zijn dood, maar je bent zeker geen moordenaar.
Als Kluivert een moordenaar was had hij wel minstens een paar jaar de bak in gegaan, denk je niet?
Doodslag is zo'n moeilijk woord om een spreekkoor van te maken he!
pi_44765405
quote:

[..]

Maar goed, voor een genuanceerde mening over Kluivert hoef je niet bij Feyenoorders te zijn. De mensen in dit topic die trots op die spreekkoren zijn, zoals jij, zijn gewoon enorm zielige figuren. Maar goed, ze zijn toch al vaak niet genoeg voor rede vatbaar om dit te beseffen.
Niet voor rede vatbaar, hahahaha. Kom maar weer terug als je wat nuttigs te melden hebt, joodje.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 27 december 2006 @ 12:16:20 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44765426
Ik neem aan dat jullie massaal "nee" gaan stemmen op de peiling of jullie op zaterdag willen gaan voetballen?
pi_44765428
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Doodslag is zo'n moeilijk woord om een spreekkoor van te maken he!
Misschien moet je gewoon je bek houden over dingen waar je geen verstand van hebt voortaan?

Zelfs jullie eigen aanvoerder schaamde zich rot. En terecht.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44765551
quote:

[..]

sinds wanneer is het een strafbaar feit als een burger een andere burger van moord beschuldigt?
quote:
Maar goed, voor een genuanceerde mening over Kluivert hoef je niet bij Feyenoorders te zijn.
klopt, want dat is volledig off-topic

genoeg over die mafkees, nu weer verder over Feyenoord
pi_44765592
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon je bek houden over dingen waar je geen verstand van hebt voortaan?

Zelfs jullie eigen aanvoerder schaamde zich rot. En terecht.
Misschien moet jij je bek eens dicht houden over dingen waar je geen verstand van hebt! Onze aanvoerder ondernam pas actie nadat Bossen hem er op aansprak!

Opzouten nou
  woensdag 27 december 2006 @ 12:24:24 #16
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44765617
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef twi het volgende:
Ik neem aan dat jullie massaal "nee" gaan stemmen op de peiling of jullie op zaterdag willen gaan voetballen?
Ik vind het goed. Avond wedstrijden brengen altijd meer sfeer met zich mee,
pi_44765641
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef twi het volgende:
waarom denk je dat? ik stem ja iig
pi_44765656
Wanneer gaan ze die enquete houden? En onder wie?
  woensdag 27 december 2006 @ 12:26:17 #19
139407 jorienvdherik
pi_44765666
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaan ze die enquete houden? En onder wie?
Onder seizoenkaarthouders
moet begin van nieuwe seizoen in gaan
pi_44765682
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:21 schreef ruud_fr het volgende:
sinds wanneer is het een strafbaar feit als een burger een andere burger van moord beschuldigt?
Als het onterecht is, is dat wel strafbaar.
Maar goed.....

Zoals ik al zei, jullie zijn niet voor rede vatbaar. Jullie kunnen niet bedenken dat iemand onterecht voor moordenaar uitschelden, terwijl zijn kinderen op de tribune zitten, niets met voetbal te maken heeft.
Voor jullie is dat gewoon geworden, en jullie vinden het zelfs 'stoer'.

Dat zegt wat over hoe laag jullie gezonken zijn.
pi_44765711
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Onder seizoenkaarthouders
moet begin van nieuwe seizoen in gaan
Krijgt iedereen een brief thuis?
  woensdag 27 december 2006 @ 12:28:29 #22
139407 jorienvdherik
pi_44765716
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als het onterecht is, is dat wel strafbaar, maar goed.

Zoals ik al zei, jullie zijn niet voor rede vatbaar. Jullie kunnen niet bedenken dat iemand onterecht voor moordenaar uitschelden, terwijl zijn kinderen op de tribune zitten, niets met voetbal te maken heeft.

Is het niet laag om veels te hard te rijden in een bebouwde kom in dronken toestand ?
Heerlijk hoe Wilfried de Jong hem aanpakte in Holland Sport
  woensdag 27 december 2006 @ 12:28:44 #23
139407 jorienvdherik
pi_44765721
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Krijgt iedereen een brief thuis?
Ja als je een SCC heb
pi_44765729
quote:

[..]

Als het onterecht is, is dat wel strafbaar, maar goed.

Ik kan me dat wel indenken, het interesseert me gewoonweg niet... Daarbij is alles geoorloofd om invloed uit te oefenen op een wedstrijd.
Elite
Tegen TTIP
pi_44765758
quote:

[..]

Als het onterecht is, is dat wel strafbaar.
Maar goed.....

ja joh, scheer alle Feyenoorders maar weer over een kam
spreekkoren bij andere clubs (ook die van jou) gaan gelukkig altijd over voetbal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')