Dat zou ik zeer positief vinden!quote:Op woensdag 27 december 2006 10:52 schreef ruud_fr het volgende:
las net in de krant dat Feyenoord een enquete gaat houden onder de supporters om de thuiswedstrijden voortaan op zaterdagavond te spelen, van mij mag het wel
Wat is dat voor een onzin? Sinds wanneer mag je geen uitspraken over feitelijke bewezen delicten meer doen? Hij is toch gewoon een moordenaar?quote:Kluivert weigert aangifte te doen
De kwetsende spreekkoren aan het adres van Patrick Kluivert tijdens Feyenoord-PSV blijven zonder gevolgen. Scheidsrechter Ruud Bossen maakte op het wedstrijdformulier géén melding van de beledigingen („Er was geen sprake van aanhoudende spreekkoren”) en ook justitie onderneemt geen actie. De Rotterdamse politie arresteerde weliswaar vier mensen die deelnamen aan de spreekkoren, maar moest de daders korte tijd later weer laten gaan. Omdat Kluivert weigerde aangifte te doen tegen de Feyenoord-fans was er geen zaak.
Zucht.... doe niet alsof je er verstand van hebt. Een moordenaar is iemand die iemand doodt met voorbedachte rade. Kluivert beging een strafbaar feit (te hard rijden) en reedt daardoor een onoplettende automobilist dood. Dan ben je schuldig aan zijn dood, maar je bent zeker geen moordenaar.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat is dat voor een onzin? Sinds wanneer mag je geen uitspraken over feitelijke bewezen delicten meer doen? Hij is toch gewoon een moordenaar?
Doodslag is zo'n moeilijk woord om een spreekkoor van te maken he!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht.... doe niet alsof je er verstand van hebt. Een moordenaar is iemand die iemand doodt met voorbedachte rade. Kluivert beging een strafbaar feit (te hard rijden) en reedt daardoor een onoplettende automobilist dood. Dan ben je schuldig aan zijn dood, maar je bent zeker geen moordenaar.
Als Kluivert een moordenaar was had hij wel minstens een paar jaar de bak in gegaan, denk je niet?
Niet voor rede vatbaar, hahahaha. Kom maar weer terug als je wat nuttigs te melden hebt, joodje.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht.... doe niet alsof je er verstand van hebt. Een moordenaar is iemand die iemand doodt met voorbedachte rade. Kluivert beging een strafbaar feit (te hard rijden) en reedt daardoor een onoplettende automobilist dood. Dan ben je schuldig aan zijn dood, maar je bent zeker geen moordenaar.
Als Kluivert een moordenaar was had hij wel minstens een paar jaar de bak in gegaan, denk je niet?
Maar goed, voor een genuanceerde mening over Kluivert hoef je niet bij Feyenoorders te zijn. De mensen in dit topic die trots op die spreekkoren zijn, zoals jij, zijn gewoon enorm zielige figuren. Maar goed, ze zijn toch al vaak niet genoeg voor rede vatbaar om dit te beseffen.
Misschien moet je gewoon je bek houden over dingen waar je geen verstand van hebt voortaan?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doodslag is zo'n moeilijk woord om een spreekkoor van te maken he!
sinds wanneer is het een strafbaar feit als een burger een andere burger van moord beschuldigt?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
klopt, want dat is volledig off-topicquote:Maar goed, voor een genuanceerde mening over Kluivert hoef je niet bij Feyenoorders te zijn.
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je bek houden over dingen waar je geen verstand van hebt voortaan?![]()
Zelfs jullie eigen aanvoerder schaamde zich rot. En terecht.
Ik vind het goed. Avond wedstrijden brengen altijd meer sfeer met zich mee,quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef twi het volgende:
Ik neem aan dat jullie massaal "nee" gaan stemmen op de peiling of jullie op zaterdag willen gaan voetballen?
waarom denk je dat? ik stem ja iigquote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef twi het volgende:
Ik neem aan dat jullie massaal "nee" gaan stemmen op de peiling of jullie op zaterdag willen gaan voetballen?
Onder seizoenkaarthoudersquote:Op woensdag 27 december 2006 12:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaan ze die enquete houden? En onder wie?
Als het onterecht is, is dat wel strafbaar.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:21 schreef ruud_fr het volgende:
sinds wanneer is het een strafbaar feit als een burger een andere burger van moord beschuldigt?
Krijgt iedereen een brief thuis?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Onder seizoenkaarthouders
moet begin van nieuwe seizoen in gaan
Is het niet laag om veels te hard te rijden in een bebouwde kom in dronken toestand ?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het onterecht is, is dat wel strafbaar, maar goed.
Zoals ik al zei, jullie zijn niet voor rede vatbaar. Jullie kunnen niet bedenken dat iemand onterecht voor moordenaar uitschelden, terwijl zijn kinderen op de tribune zitten, niets met voetbal te maken heeft.
Voor jullie is dat gewoon geworden, en jullie vinden het zelfs 'stoer'.
Dat zegt wat over hoe laag jullie gezonken zijn.
Ja als je een SCC hebquote:Op woensdag 27 december 2006 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Krijgt iedereen een brief thuis?
Ik kan me dat wel indenken, het interesseert me gewoonweg niet... Daarbij is alles geoorloofd om invloed uit te oefenen op een wedstrijd.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het onterecht is, is dat wel strafbaar, maar goed.
Zoals ik al zei, jullie zijn niet voor rede vatbaar. Jullie kunnen niet bedenken dat iemand onterecht voor moordenaar uitschelden, terwijl zijn kinderen op de tribune zitten, niets met voetbal te maken heeft.
ja joh, scheer alle Feyenoorders maar weer over een kamquote:Op woensdag 27 december 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het onterecht is, is dat wel strafbaar.
Maar goed.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |