Ik weet niet hoe het zit met de pakjes van Play-Asia, maar mijn broer heeft een tijdje geleden de Limited Edition van Final Fantasy XII geimporteerd bij Gamestop.com De douanekosten bedraagden toen 15 euro wat het totaalplaatje 80 euro maaktequote:Op woensdag 27 december 2006 19:23 schreef Niek. het volgende:
Hoeveel moet je dan betalen? Per game een bepaald percentage van de waarde ofzo?
Tja, ik vraag me af of ze hiermee nog problemen krijgen met MS.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:02 schreef Ron.666 het volgende:
Mijn play.com actie voor controller, PGR3, arcade unplugged en een maand abonnementje is ook binnengekomen. Kan ik binnenkort eindelijk gaan "liven". Mooi setje van Play, maar wel illegaal volgens mij want er staat in grote letters op dat het alleen met een console verkocht mag worden. Ach ja. Ik ben happy.
Ik heb je gemaildquote:Op woensdag 27 december 2006 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor 25 euro mag je mijn pgr3 wel kopen, ligt toch stof te verzamelen momenteel.
Kansloze pubers op XBLquote:Op woensdag 27 december 2006 22:39 schreef Gamedemon het volgende:
Hahaha net met Gears of war was er een gast online die kon niet goed tegen zijn verlies..ging hij foto's van zijn reet sturenWat een dwaas
KURTLEoWALLoASS
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:39 schreef Gamedemon het volgende:
Hahaha net met Gears of war was er een gast online die kon niet goed tegen zijn verlies..ging hij foto's van zijn reet sturenWat een dwaas
KURTLEoWALLoASS
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij kon het niet laten.quote:
Kom op roy, nog een nieuwsberichtquote:Op woensdag 27 december 2006 23:08 schreef Gamedemon het volgende:
SER3BUS 2K6
Als je deze gast ziet, gelijk je lobby uitkicken of stoppen met gamen.
Hij is een cheater, hij rent en schiet tegelijk en vond zichzelf tof omdat hij het deed, tyfus cheater
quote:
Whehehe.quote:
You said it, man!quote:Op donderdag 28 december 2006 09:30 schreef Ron.666 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om in PGR3 een 'cone-race' op gold te winnen? Bij andere races zijn de gold-medailles nog realistisch qua tijd of doel, maar bij zo'n pionnen-race moet je zo belachelijk veel punten halen, dat is toch niet te doen? Of moet je dan de hele race driftend elke pion halen? Tips?
Je hoeft niet te driften, je moet gewoon je multiplier behouden. Dat kun je doen om tussen de cones door te rijden binnen de tijd dat de multiplier op is. Volgens mij hoef je dan nog niet eens te driften om platina te halen. Succes.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:30 schreef Ron.666 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om in PGR3 een 'cone-race' op gold te winnen? Bij andere races zijn de gold-medailles nog realistisch qua tijd of doel, maar bij zo'n pionnen-race moet je zo belachelijk veel punten halen, dat is toch niet te doen? Of moet je dan de hele race driftend elke pion halen? Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |