Ik snap dat 900 graden draaien handig is voor mensen die niet kunnen racen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
GT4 + Driving force pro.900graden draaien, baby!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 07:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap dat 900 graden draaien handig is voor mensen die niet kunnen racen.Kunnen ze hun auto weer de goede kant op zetten
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef MMaRsu het volgende:
HOU EENS OP MET MIJ INVITES STUREN VOOR GEARS DIE KUTGAME HEB IK INGERUILD TEGEN HET SUPERIEURE RAINBOW SIX VEGAS
dank.
Verkapte :quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef MMaRsu het volgende:
HOU EENS OP MET MIJ INVITES STUREN VOOR GEARS DIE KUTGAME HEB IK INGERUILD TEGEN HET SUPERIEURE RAINBOW SIX VEGAS
dank.
cool..quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Gears is super online, speel alleen maar gridlock ofzo die map. en nu heb ik zo obsessie voor punten, ik moet en zal zoveel mogelijk punten halen, aantal deaths maken me niet uit![]()
Lijkt Feyenoord wel....Veel punten proberen te halen en dan toch falen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Gears is super online, speel alleen maar gridlock ofzo die map. en nu heb ik zo obsessie voor punten, ik moet en zal zoveel mogelijk punten halen, aantal deaths maken me niet uit![]()
Trieste opmerkingquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef MMaRsu het volgende:
dank.
quote:
Ik ook.. dan maar wat minder gfx.. wel 100x meer fun. Of CoD3.. vind ik ook veel leuker.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:16 schreef Leonos het volgende:
Ik heb beide spellen, GoW en RBV.
Maar ik vind RBV echt ver boven GoW uitsteken kwa gameplay.
Mwah, 4 man of minder is GoW leukerquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. dan maar wat minder gfx.. wel 100x meer fun. Of CoD3.. vind ik ook veel leuker.
gears of war vind ik lekker rainbow six 3 achtig met tacktieken enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mwah, 4 man of minder is GoW leuker
5 of meer RVS
Ik speel als ik alleen online ben liever GoW ook.. tis meer pickup and play.
En ranked is al helemaal gaar met RVS..ben je 5 minuten bezig een team survival potje te vinden/starten.
Ga je mol in 10 seconde en kan je weer 5 minuten wachten.
Dat ranked is dus echt gaar geregelt
Dat vond ik niet zo erg klinken, maar what the hell... dat kreng kost 80 Euro..quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:01 schreef devv05 het volgende:
Wifi - yep. (alleen niet standaard, netwerkadapter los erbij kopen)
Ben met GoW opnieuw begonnen met co-op met een vriend van me... speelt toch een stuk leuker moet ik zeggen alleen de noodzaak voor een grotere tv wordt wel pijnlijk duidelijk. Split-screen op een 64cm breedbeeld CRT is niet echt je-van-het.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gears of war vind ik lekker rainbow six 3 achtig met tacktieken enzo
gewoon 2 bij 2 blijven en dan het level over gaan, helaas ben ik nog erg slecht![]()
Idd prijzig. Gelukkig werkt ie wel perfect voor dat geldquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:40 schreef Purky het volgende:
[..]
Dat vond ik niet zo erg klinken, maar what the hell... dat kreng kost 80 Euro..![]()
GoW fanboyquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:19 schreef bigore het volgende:
Ach ja, GoW wordt vooralsnog VEEL meer online gespeeld dan Rainbow Six, dus ja...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |