Dat doet je tv niet de 360..quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is volgens mij mogelijk, maar dan word een 16:9 gewoon aan de zijkanten ingedrukt dus een ronde vorm word dan een ovaal
Maakt in principe niet zo uit, wanneer je beide games wilt hebben. Veel mensen hebben Gears of War, waardoor 'ie 2e hands te betalen is. En PES6 valt wat tegen waardoor hetzelfde geldt. Maar als je voorlopig 1 game gaat spelen, Gears of War natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:23 schreef Theamerican het volgende:
welke zal ik nemen xbox 360 met gear of wars of pro soccer?
Gears of war, echt fantastisch onlinequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:23 schreef Theamerican het volgende:
welke zal ik nemen xbox 360 met gear of wars of pro soccer?
Kicke game he!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:27 schreef twi het volgende:
Moe'k toch maar weer eens zo'n 2100 punten kaartje kopen...
Nu nog Track & Field (of een andere buttonbash-game) en Slicks 'n Slide en het feest is compleet
[afbeelding]
bij de slager is die in de aanbieding hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:47 schreef twi het volgende:
Bij de bakker.
Als er iets kapot gaat bel je gewoon met Microsoft, daar heb je de Dixons of Mediamarkt niet voor nodig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:50 schreef Theamerican het volgende:
[..]
bij de slager is die in de aanbieding hoor
maar gaat mij om de service.
ik had eerst dixons in gedachten maar heb verhalen gehoord dat service niet echt goed is van hun.
evenals de mediamarkt
Waar woon je? Haal 'em anders bij een gamesspeciaalzaak.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:50 schreef Theamerican het volgende:
[..]
bij de slager is die in de aanbieding hoor
maar gaat mij om de service.
ik had eerst dixons in gedachten maar heb verhalen gehoord dat service niet echt goed is van hun.
evenals de mediamarkt
Met z'n tweeen op 1 pc worms spelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk dan heb ik 2D niet gezien en de 3D kennelijk overgeslagen door matige reviews ofzo![]()
Heeft het MP?
Ik zou mediamarkt doen, als ie dan kapot gaat krijg je meteen een nieuwe. Veel sneller dan via Microsoft.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Als er iets kapot gaat bel je gewoon met Microsoft, daar heb je de Dixons of Mediamarkt niet voor nodig.
Of je krijgt een 2e hands waarvan de harddisk half vol staat en die niet fatsoenlijk werktquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:57 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ik zou mediamarkt doen, als ie dan kapot gaat krijg je meteen een nieuwe. Veel sneller dan via Microsoft.
Prijsverlagingen is alleen maar speculatie. Ik denk persoonlijk dat rond maart/april die prijs wel eens omlaag kan gaan, maar dat is dus niet zeker. Dus je moet een afweging maken, gok je op een prijsverlaging of wil je liever niet nog 3 tot 4 maanden wachten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:48 schreef Purky het volgende:
Ik wil graag die 360 + GoW pack kopen die nu in Rotterdam 380 Euro is, maar dat geldt maar tot 31 december. Echt breed heb ik het nu niet, dankzij de feestdagen, maar ik ben bang dat ik spijt krijg als ie weer 400+ Euro is. Of zal 380 Euro binnenkort de standaard prijs worden?
Daarnaast, even de hulp nodig van de trouwe fans, wat zijn nou de echte systemsellers? Want om 'm nou alleen voor GoW en eventueel Lost Planet te kopen.. Heb het om eerlijk te zijn niet echt helemaal bijgehouden..
Echt zo veel gedaan altijd tegen een maat van me toen. Ik had mijn Team de namen gegeven van die lui van Dragon ball Zquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Met z'n tweeen op 1 pc worms spelen.![]()
![]()
Zeer goedkoop, ik zou 'm meteen halen voor dat geld. Een prijsverlaging komt niet voor maart/april, en dan zal ie mss standaard 350 gaan kosten, ben je nu net zo goedkoop uit en maanden eerder.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:48 schreef Purky het volgende:
Ik wil graag die 360 + GoW pack kopen die nu in Rotterdam 380 Euro is, maar dat geldt maar tot 31 december. Echt breed heb ik het nu niet, dankzij de feestdagen, maar ik ben bang dat ik spijt krijg als ie weer 400+ Euro is. Of zal 380 Euro binnenkort de standaard prijs worden?
Daarnaast, even de hulp nodig van de trouwe fans, wat zijn nou de echte systemsellers? Want om 'm nou alleen voor GoW en eventueel Lost Planet te kopen.. Heb het om eerlijk te zijn niet echt helemaal bijgehouden..
http://www.xboxdaze.com/news1276.htmquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef Caas het volgende:
2007 bedoel je![]()
Vraagje over PGR3:
De achievement voor exotic cars zeg maar, daar moet je er 7 van hebben, maar ze sommen er maar 4 op, dus ik weet niet welke andere 3 ik nog moet voor die achievementKan iemand mij dat vertellen?
![]()
Thnx alvas!t
quote:Browsing several forums on the web, it seems there's alot of you out there that are having some problems unlocking the "Exotic Car Club" achievement in Project Gotham Racing.
Its no secret, that the 7 cars you need are:
Callaway Sledgehammer Twin Turbo,
Chevrolet Corvette ZR-1,
Ford GT 40 MK I,
McLaren F1 LM,
RUF CTR "Yellowbird",
TVR Cerbera Speed Twelve
and the Shelby GT-500.
Note this last one. If you go to the manufacturers list and select "Ford", there in the list is the
Shelby Cobra GT-500. However, in the words of Obi Wan This is not the drive you are looking for .
Instead, make your way down to Shelby in the manufacturers and select the "Shelby GT-500". Sounds obvious really. Now, assuming you have the other motors in your garage, the achievement is yours.
Goood luck!
Dat racing wheel lijkt me wel erg tof jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:19 schreef Tumble het volgende:
bij de weg PGR en het officiele Microsoft steering wheel.. gaming heaven wat een genot zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |