goedemorgen!quote:
ik kwijt mij alweer aan noeste arbeid net als gisteren en ook morgen is dat mijn deelquote:Op donderdag 28 december 2006 09:46 schreef maedel het volgende:
[..]
goedemorgen!
Vakantie? Of hou je de boel draaiende op kantoor?
Hoe sneuquote:Op donderdag 28 december 2006 10:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kwijt mij alweer aan noeste arbeid net als gisteren en ook morgen is dat mijn deel![]()
ja wrijf het er maar inquote:
Je bent écht goed bezig!quote:Op donderdag 28 december 2006 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wrijf het er maar in
zeg maar dat ik heel goed bezig ben om te zorgen dat de salarissen van de ambtenaren correct en op tijd weer beschikbaar zijn in 2007
wij zijn zo ongeloofelijk saai joh. De laatste keer dat we bij Friso waren, waren we nog niet eens een setje, en da's al eeuwen geledenquote:Op donderdag 28 december 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met dat bezoek aan Friso wel ja![]()
moeten jullie niet ook, lekker fortune cookies komen eten ?
tijd voor een trip down memory lane dusquote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef maedel het volgende:
[..]
wij zijn zo ongeloofelijk saai joh. De laatste keer dat we bij Friso waren, waren we nog niet eens een setje, en da's al eeuwen geleden
goed hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef liefie_ het volgende:
hallo!!!
er is niemand!
maar ik ben op vakantie! en jullie moeten jaloers zijn!
Hoe was de kerst?
Ligt er maar net aan waar je bent, als je in een tentje op de veluwe zit niet,quote:Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef liefie_ het volgende:
hallo!!!
er is niemand!
maar ik ben op vakantie! en jullie moeten jaloers zijn!
Hoe was de kerst?
zo wat was jij onlangs 's nachts ijverig bezigquote:Op donderdag 28 december 2006 14:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je bent, als je in een tentje op de veluwe zit niet,.
Friso rocksquote:Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tijd voor een trip down memory lane dus
en tevens een voorbereiding voor als de meeting in feb 2007 gaat plaats vinden![]()
Jeuj Nannie is er weerquote:Op donderdag 28 december 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:
Popjes![]()
.
Allemaal een leuke kerst gehad?
Je hebt een leuke blog wonderer,quote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor (zie blog)
Straks de foto's maar es uitzoeken en uploaden.
Dank je wel. Ik ben nog steeds verbaasd dat ik het nog bij hou na een half jaarquote:Op donderdag 28 december 2006 17:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je hebt een leuke blog wonderer,.
Ik zat me al af te vragen waar je uit hingquote:Op donderdag 28 december 2006 16:31 schreef NanKing het volgende:
Popjes![]()
.
Allemaal een leuke kerst gehad?
Geen nood, ik ben er weerquote:Op donderdag 28 december 2006 19:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen waar je uit hing![]()
Nu je het zegt en ik erover nadenk heb ik het laatste jaar geen rock gehoord op het friso...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd of mijn oren morgenavond ook Rockmuziek detecteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |