En dan houd ik mijn mond.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar een vak moeten leren, zeg ik dan weer.
Ook uitstekend. Het was nog spannend of ik vóór de kerst thuis zou zijn, maar alles kwam goed.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef Augustina het volgende:
Met mij is alles goed.En Kerst was gezellig. Hoe is het met jou?
Gatverdamme, die taalfout.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:38 schreef JAM het volgende:
Ik zeg u nog; het schijnt dat men aubergine's ook kan neuken. Dag schatten..
Kijken de kinderen dan films, of maken/acteren ze er in?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:42 schreef Augustina het volgende:
Geef dr maar een extra knuffel dan.
Mijn oudste doet mee aan het Kinder Film Festival. Vindt ze nog leuk ook.
Aubergines, niet aubergine's.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie geen taalfout?
Ik zeg u nog -voordat ik hier vertrek-:
Oh ja, want ook zonder zo'n haakje verandert de klank niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aubergines, niet aubergine's.![]()
Ze maakt een Stop Motion (dat woord heb ik geleerd van AR, toen hij zijn Talpa filmpje maaktequote:Op donderdag 28 december 2006 21:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijken de kinderen dan films, of maken/acteren ze er in?
Ah.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Wat snap je er niet aan?
Viva -> hekel aan reisblogs -> linkt als voorbeeld naar een nepblog -> ik maak 'm aan, maar doe dat op een manier waardoor het overduidelijk is dat het nep is -althans, daar mag je toch van uitgaan- -> GS'ers ontdekken de link uit het artikel ook -> gaan er naartoe -> hebben niet door dat het nep is.
Precies hetzelfde verhaal, maar dan zonder verbindingswoorden en mét tussenstreepjes.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah.
Ja, zo is het ineens geheel duidelijk.
(. )
Of Aniek die vanaf de Eiffeltoren naar beneden kijkt!quote:
Deze? Heel kort.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
En hoelang doe je daar nu over, Bupa? Zo'n grap?
Hoezo 'deze'? Heb je er meer?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
Deze? Heel kort.
Echt?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, ok.
Ik zou daar een dagtaak aan hebben, namelijk.
quote:
Niet echt dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
Al ligt er wel iets op de planken. (Een hele tijd.)
Daar ben ik ook blij om, Do2.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben allang blij dat ik de toetsen kan vinden, Bupa.
Dat had ik nou nooit achter je gezocht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh,
daar ging ik wel vanuit, eigenlijk.
Vind je dat een leuk grapje, Do2?quote:
Welke van de vijf mooie meiden vind jij gek?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wie is die gekke ( -maar mooie- ) meid, eigenlijk?
Oh, dan vraag ik het je morgen nog wel een keer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind 'm leuk, Bupa.
Maar ik ben wel dronken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |