Dat 'bedrijf' is al begonnen. Een jaar geleden. (Als je een inschrijving bij de kvk tenminste kunt beschouwen als een 'eigen bedrijf'.)quote:Op woensdag 27 december 2006 03:14 schreef wyccie het volgende:
Wil je een uithangbord voor je huis of voor je eigen (nog te beginnen) bedrijfje?
Ik kreeg zonet een mooie lieve kaart in de busquote:
Hoi.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
Klein schopje.
Win jij dan ook altijd?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:28 schreef Lienekien het volgende:
't Is niet echt aan mij besteed. We hebben wel gescrabbeld, dat was wel leuk.
Met mijn broer erbij heb ik geen kans om te winnen. Die legt in de eerste beurt al al zijn letters weg.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Win jij dan ook altijd?
Ik heb 'De Weerwolven van Wakkerdam' gespeeld. Da's ook leuk.
Co-schappen duren maar een paar weken per co-schap hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, Isa. Je liep toch co-schappen in Meppel? Maar nou las ik ergens anders dat je nu in een verpleegtehuis werkt?
Zo kort maar, ik had geen idee! Hierna studeer je dan af, als basisarts?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Co-schappen duren maar een paar weken per co-schap hoorEn ik was in de zomer al in Meppel. Ik doe nu mijn laatste co-schap in een verpleeghuis. Een co-schap waarbij je al als arts moet kunnen functioneren en ik heb dan ook 3 afdelingen gekregen en het is verschrikkelijk leuk!
![]()
Monopoly is altijd wel leuk.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met mijn broer erbij heb ik geen kans om te winnen. Die legt in de eerste beurt al al zijn letters weg.![]()
Gelukkig verloor hij dan weer met Monopoly.
(Dat spel ziet er leuk uit!)
Zo heet ik trouwens; Ouwehand. De neef van mijn overgrootvader is daar ooit mee begonnen.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:21 schreef dwerg het volgende:
Blijdorp, Artis, Ouwehands Dierenpark, Burger's Zoo en Amersfoort zijn al uitverkochtgereserveerd.
Een kraan.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef JAM het volgende:
Ik woon op een woning, men noemt het een krot, maar ik zie geen enkel bewijs. Er staat aan de deur: 'Onbewoonbaar verklaard.' Voor mij blijft het toch een paleis. Het huis is gebouwd in de zestiende eeuw. Het staat van de ouderdom scheef. Ik ben er geboren, ik ben er getrouwd, ik woon er zolang als ik leef.
Op die afgekeurde woning in het hartje van de Jordaan daar sleet ik mijn jeugd, had ik leed, had ik vreugd, in de strijd om een eerlijk bestaan. Maar toch voel ik mij een koning, ook al vloeide er dikwijls een kraan. Op die afgekeurde woning in het hart van die oude Jordaan.
Het geeft wel diepgang aan het huilenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef JAM het volgende:
God, dat is wel echt de raarste tikfout die ik sinds tijden heb gemaakt..
Met Ouwehand heten?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef JAM het volgende:
Zo heet ik trouwens; Ouwehand. De neef van mijn overgrootvader is daar ooit mee begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |