dat Bart het volkomen afkeurtquote:Op woensdag 27 december 2006 02:51 schreef elsie het volgende:
Brian is nu wel erg stilletjes ....wat zal in z'n hoofd omgaan ?
Ja ze had gezegd eventueel.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:53 schreef Day het volgende:
Even wat anders, heeft iemand hier het gesprek tussen Brian en Nena gezien? Waar zij hem dus toezegt dat ze haar stem aan hem geeft?
In de tv-uitzending zegt ze nl. in 1e instantie: 'ik ben bereid om' en dat verandert ze later in 'eventueel'.
"bij wijze van spreken, ik gun die jongen al het goeds in de wereld"quote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef avonne het volgende:
Bart "in het gewone leven was ze (Natasia bij het wijn gooien) allang door de schuifpui gegaan, en Joep Meloen er achter aan"
Nel "die had waarschijnlijk niet eens meer geleefd"
nare ventjes dus
Ja, hier begrijp ik dus HELEMAAL niks van.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef avonne het volgende:
Bart "in het gewone leven was ze (Natasia bij het wijn gooien) allang door de schuifpui gegaan, en Joep Meloen er achter aan"
Nel "die had waarschijnlijk niet eens meer geleefd"
nare ventjes dus
ze praten gewoon theoretisch over de setting waar ze inzitten.. over die IRL dingen is gewoon stoerdoenerij wat ze zelf ook wel nuanceren.. je moet niet elk woord op een weegschaal leggen.. maar meer de context van het gesprek begrijpenquote:Op woensdag 27 december 2006 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, hier begrijp ik dus HELEMAAL niks van.
HIj heeft het net 3 kwartier lang over fysiek geweld. En nu vertelt hij dus wat hij zelf irl gedaan zou hebben.![]()
Ik snap echt niks van hun gesprekken.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
HIj heeft het net 3 kwartier lang over fysiek geweld. En nu vertelt hij dus wat hij zelf irl gedaan zou hebben.![]()
zie het in het juiste perspectief.. neem het niet te letterlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 03:13 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik nou goed, dat Bart in feite zegt dat als hij er uit gaat hij eerst nog een fles wijn over Huub heen gaat gooien, of nog erger?
Schizofrenie heeft men in vele gradatiesquote:Op woensdag 27 december 2006 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doe ik ook!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze praten gewoon theoretisch over de setting waar ze inzitten.. over die IRL dingen is gewoon stoerdoenerij wat ze zelf ook wel nuanceren.. je moet niet elk woord op een weegschaal leggen.. maar meer de context van het gesprek begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |