dat Bart het volkomen afkeurtquote:Op woensdag 27 december 2006 02:51 schreef elsie het volgende:
Brian is nu wel erg stilletjes ....wat zal in z'n hoofd omgaan ?
Ja ze had gezegd eventueel.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:53 schreef Day het volgende:
Even wat anders, heeft iemand hier het gesprek tussen Brian en Nena gezien? Waar zij hem dus toezegt dat ze haar stem aan hem geeft?
In de tv-uitzending zegt ze nl. in 1e instantie: 'ik ben bereid om' en dat verandert ze later in 'eventueel'.
"bij wijze van spreken, ik gun die jongen al het goeds in de wereld"quote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef avonne het volgende:
Bart "in het gewone leven was ze (Natasia bij het wijn gooien) allang door de schuifpui gegaan, en Joep Meloen er achter aan"
Nel "die had waarschijnlijk niet eens meer geleefd"
nare ventjes dus
Ja, hier begrijp ik dus HELEMAAL niks van.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:08 schreef avonne het volgende:
Bart "in het gewone leven was ze (Natasia bij het wijn gooien) allang door de schuifpui gegaan, en Joep Meloen er achter aan"
Nel "die had waarschijnlijk niet eens meer geleefd"
nare ventjes dus
ze praten gewoon theoretisch over de setting waar ze inzitten.. over die IRL dingen is gewoon stoerdoenerij wat ze zelf ook wel nuanceren.. je moet niet elk woord op een weegschaal leggen.. maar meer de context van het gesprek begrijpenquote:Op woensdag 27 december 2006 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, hier begrijp ik dus HELEMAAL niks van.
HIj heeft het net 3 kwartier lang over fysiek geweld. En nu vertelt hij dus wat hij zelf irl gedaan zou hebben.![]()
Ik snap echt niks van hun gesprekken.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
HIj heeft het net 3 kwartier lang over fysiek geweld. En nu vertelt hij dus wat hij zelf irl gedaan zou hebben.![]()
zie het in het juiste perspectief.. neem het niet te letterlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 03:13 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik nou goed, dat Bart in feite zegt dat als hij er uit gaat hij eerst nog een fles wijn over Huub heen gaat gooien, of nog erger?
Schizofrenie heeft men in vele gradatiesquote:Op woensdag 27 december 2006 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doe ik ook!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze praten gewoon theoretisch over de setting waar ze inzitten.. over die IRL dingen is gewoon stoerdoenerij wat ze zelf ook wel nuanceren.. je moet niet elk woord op een weegschaal leggen.. maar meer de context van het gesprek begrijpen
Als eerste is Ilona aan de beurt als ze dit goed keuren.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:13 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik nou goed, dat Bart in feite zegt dat als hij er uit gaat hij eerst nog een fles wijn over Huub heen gaat gooien, of nog erger?
dat is engels.. snap ik wel jaquote:Op woensdag 27 december 2006 03:16 schreef rooie3 het volgende:
wishing starching,reality,clear,gedefineerd,what ever.
Snappen jullie het nog.
Nou dwars door nederlandse zinnen heen is het knap verwarrend.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is engels.. snap ik wel ja![]()
Nee maar zij worden er zelf ook erg onzeker van hoor want vooral Nathanael vraagt met grote regelmaat"Begrijp je?" en hij zegt ook heel vaak;"Ik snap em"quote:Op woensdag 27 december 2006 03:16 schreef rooie3 het volgende:
wishing starching,reality,clear,gedefineerd,what ever.
Snappen jullie het nog.
Eh Nena voelde zich allles behalve geïntimideerd of bedreigd. Als de rest haar niet had tegengehouden en als Brian de deur niet dicht had gehouden, was ze hem te lijf gegaan. En terecht overigens!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:19 schreef tipsch het volgende:
Ik snap Nena goed - Brian de driftkikker (wie weet waar hij toe in staat is!), Nena die zich geinimideerd/bedreigd voelt.
Bart en .NL lullen heel vaak kompleet langs elkaar heen.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee maar zij worden er zelf ook erg onzeker van hoor want vooral Nathanael vraagt met grote regelmaat"Begrijp je?" en hij zegt ook heel vaak;"Ik snap em"
Wat een lulkoek wat die kerels verkopen aan elkaar zeg...
Laat ze elkaar maar fijn de indruk geven dat het slimme gasten zijn.
blijft mijn idee mee overeind.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:21 schreef Day het volgende:
[..]
Eh Nena voelde zich allles behalve geïntimideerd of bedreigd. Als de rest haar niet had tegengehouden en als Brian de deur niet dicht had gehouden, was ze hem te lijf gegaan. En terecht overigens!
Op welk punt? Jij zegt dat ze bang was, ik heb het gezien en zeg dat ze absoluut niet bang was voor Brian op dat moment.quote:
.NL heeft wel een hoop hoge school oneliners waar ik anders wel een glimlach van op mn gezicht krijgquote:Op woensdag 27 december 2006 03:22 schreef Day het volgende:
[..]
Bart en .NL lullen heel vaak kompleet langs elkaar heen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:15 schreef Kaleddis het volgende:
Haha, Bart denkt dat de redactie hem er niet uit wil hebben, doordat hij populair is bij het publiek en dus niet gemakkelijk voor een andere kip is in te wisselen.![]()
Hij heeft het echt hoog in z'n bol![]()
Nou dat is onzin hoor want Brian hield expres de deur gesloten en Nena riep dat hij de deur moest openen omdat ze hem een knal voor zijn harses wilde geven...quote:Op woensdag 27 december 2006 03:19 schreef tipsch het volgende:
Ik snap Nena goed - Brian de driftkikker (wie weet waar hij toe in staat is!), Nena die zich geinimideerd/bedreigd voelt. Tja, ik zou er ook werk van maken. Dat Nathanael dat niet gedaan heeft bij Natasia, heeft puur te maken met het feit dat hij zelf dondersgoed weet dat hij Natasia heeft uitgelokt (we herinneren ons zijn tips aan Bart nog wel "hoe Natasia aan te zetten tot fysiek geweld" - hij zou dus wel een erg zwakke positie hebben). damn wat heb ik weer een hoop gemist vandaag!
Eens, op het gedeelte van Netty na. Netty heeft nl. niet Nena beschuldigt van die woorden, maar Ilona (en die heeft ze ook daadwerkelijk gezegd).quote:Op woensdag 27 december 2006 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou dat is onzin hoor want Brian hield expres de deur gesloten en Nena riep dat hij de deur moest openen omdat ze hem een knal voor zijn harses wilde geven...
Dus als Nena zou zeggen dat ze zich geintimideerd cq bedreigd voelt dan is het een grote komediant want ze haalt het bloed onder iemands nagels vandaan en dat weet ze sodemieters goed.
Vond het overigens wel heel goed van haar dat ze het op nam voor Ilona en het was ook goed dat ze vertelde dat Netty zich er niet mee moest bemoeien...het was alleen heel fout van haar om het Brian aan te rekenen.
Dan had ze beter een camera moeten pakken en in moeten spreken:"Speciale boodschap voor Netty, ik vind je een bemoeial, je weet niet waar je over sprak want je hebt niet het hele gesprek gevolgd"
Volgens mij moeten Brian en Nena gewoon even flink gaan copuleren met elkaar zodat al die frustraties er even uit gaan...
op ieder punt, jij kunt bovendien helemaal niet zeker weten wat er zou zijn gebeurd als... Natuurlijk wordt zij wel bang van een doorgedraaide Brian. Hoe ze daar op dat moment op reageert hebben we kunnen zien. Adrenaline giert op zo'n moment door je lichaam en het is een vrij menselijke bijna instinctieve reactie om je groot te houden. Het gevoel van bangheid is wat Nena nu meeneemt. Simpel als dat.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Op welk punt? Jij zegt dat ze bang was, ik heb het gezien en zeg dat ze absoluut niet bang was voor Brian op dat moment.
Dus jij weet, zonder het gezien te hebben, wat Nena voelt?quote:Op woensdag 27 december 2006 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
op ieder punt, jij kunt bovendien helemaal niet zeker weten wat er zou zijn gebeurd als... Natuurlijk wordt zij wel bang van een doorgedraaide Brian. Hoe ze daar op dat moment op reageert hebben we kunnen zien. Adrenaline giert op zo'n moment door je lichaam en het is een vrij menselijke bijna instinctieve reactie om je groot te houden. Het gevoel van bangheid is wat Nena nu meeneemt. Simpel als dat.
De vergelijking die .NL steeds probeert te maken is een erg slechte.
Exactquote:Op woensdag 27 december 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Dus jij weet, zonder het gezien te hebben, wat Nena voelt?
Knap van je!quote:
Cool, doe dat dan ook ff voor Brian. Ben zeer benieuwd wat voor soort gesprekje het achter isquote:
Ik heb het Ilona ook horen zeggen maar Nena was pissed over het feit dat zij Ilona daarna heeft uitgelegd dat het helemaal niet goed ging met de verkoop vh bedrijfje, ze zei: dat is dan zeker niet iets wat je moeder heeft gezien.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Eens, op het gedeelte van Netty na. Netty heeft nl. niet Nena beschuldigt van die woorden, maar Ilona (en die heeft ze ook daadwerkelijk gezegd).
De esclatie tussen Brian en Nena zat er allang aan te komen! Is gewoon een uiting van alle frustaties die er bij beide zit.
Onderwerp was nu Brian's moeder, maar had net zo goed over bvb. het wel of niet uitlaten van Benji kunnen zijn.
Volgens mij zit hij daar ook wel een paar uur.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Cool, doe dat dan ook ff voor Brian. Ben zeer benieuwd wat voor soort gesprekje het achter is![]()
Ja dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:45 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij daar ook wel een paar uur.
Ga daar niet op wachten, ik hoor morgen wel of hij weg moet of anders welke sanctie hij heeft gekregen.
En nog meer hoop ik dat hij in godsnaam bij Nena uit de buurt blijft!
Ja ok, je hebt gelijk, maar dat waren Nena's woorden, niet die van Ilona en daar viel Netty over.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb het Ilona ook horen zeggen maar Nena was pissed over het feit dat zij Ilona daarna heeft uitgelegd dat het helemaal niet goed ging met de verkoop vh bedrijfje, ze zei: dat is dan zeker niet iets wat je moeder heeft gezien.
Zal van Brian's kant wel veel over Nena's mindfucking gaan en de redactie zal hem voortdurend corrigeren en hem aanmoedigen zijn driftbuien of whatever in bedwang te houden. Een eerste en laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Cool, doe dat dan ook ff voor Brian. Ben zeer benieuwd wat voor soort gesprekje het achter is![]()
Zeker, ik blijf volhouden...ze had daar even een privé gesprekje over moeten hebben met Ilona dat was een stuk chiquer geweest dan hoe het nu is gegaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt gelijk, maar dat waren Nena's woorden, niet die van Ilona en daar viel Netty over.
Ik kan alleen maar zeggen, dat ik Netty's gevoelens wel begreep. Het is gewoon niet leuk om een buitenstaander zulke dingen over jou en over je kind te horen zeggen en zeker niet als die buitenstaander totaal niet weet hoe het zit.
Vind het achteraf alleen een foute actie van de redactie om haar dit uit te laten spreken. Ze hadden het gewoon moeten laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |