Hou op! Ik ken het nummer van XYP nu uit m'n hoofd!quote:Op woensdag 27 december 2006 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
updates krijg ik toch automatisch?
ik geef het maar gewoon op.
Meestal kon ik wel 5 seconden zien op de filmpjes pagina, maar die is niet geupdate.
on topic
ik heb even gekeken, en nena is nu dus al 3 uur achter
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hou op! Ik ken het nummer van XYP nu uit m'n hoofd!![]()
Aha, daar gaat het zeker om. XYP is toch door JdM opgezet ?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hou op! Ik ken het nummer van XYP nu uit m'n hoofd!![]()
Waarschijnlijk is Bart hardhorend...zou meteen verklaren waarom Lesley haar zinnetjes steeds herhaalt met verschillende stemmetjes en toonhoogtes...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:40 schreef avonne het volgende:
Brian "als ik de deur niet had dichtgedaan, had ze me geslagen"
Bart "wie is er dan schuldig?"
(vraagt hij 4 keer)
helemaal niet moeilijk, ze hadden natasia er meteen uit moeten gooienquote:Op woensdag 27 december 2006 02:43 schreef Day het volgende:
Hmmm, moeilijk dit.
Als de redactie het van Natasia geaccepteerd heeft, moeten ze het eigenijk van Brian ook accepteren?
(dit is geen goedkeuring!!!)
Indirect is de redactie medeschuldig aan deze escalatie omdat die Netty hebben geinstrueerd om met het verhaal te komen vlak voor haar vertrek...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:43 schreef Day het volgende:
Hmmm, moeilijk dit.
Als de redactie het van Natasia geaccepteerd heeft, moeten ze het eigenijk van Brian ook accepteren?
Voordat natasia geroepen werd, spraken ze (meen ik) met Nel in het kantoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:43 schreef Day het volgende:
Hmmm, moeilijk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |