wat?quote:Op woensdag 27 december 2006 04:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
srryk wist niet dat je sexahcnge had heur
bewojs dat de katquote:Op woensdag 27 december 2006 04:52 schreef Arkaneor het volgende:
kwam spontaan in me op, om even heel eerlijk te zijn
het vergt geen hoog ontwikkeld poetisch inzicht om erachter te komen dat nat op wat rijmt en er vervolgens de geadresseerde bij te betrekkenquote:
tvpquote:Op woensdag 27 december 2006 04:57 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
het vergt geen hoog ontwikkeld poetisch inzicht om erachter te komen dat nat op wat rijmt en er vervolgens de geadresseerde bij te betrekken.
wtf manquote:Op woensdag 27 december 2006 04:57 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
het vergt geen hoog ontwikkeld poetisch inzicht om erachter te komen dat nat op wat rijmt en er vervolgens de geadresseerde bij te betrekken.
Ik deed helemaal niksquote:Op woensdag 27 december 2006 04:59 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
jij begint mijn gedachtegang een beetje te analyseren japervers figuur
positivismequote:Op woensdag 27 december 2006 04:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik deed helemaal niksk kan heuelemal niks whehhe mafektel
wil je zeggen dat ik soms niet nutting ben ehquote:Op woensdag 27 december 2006 05:06 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
![]()
![]()
ok nu ga ik m'n tijd nuttiger besteden
ik moest je doodmaken van queenbeequote:Op woensdag 27 december 2006 05:06 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
![]()
![]()
ok nu ga ik m'n tijd nuttiger besteden
heul welquote:Op woensdag 27 december 2006 05:14 schreef Arkaneor het volgende:
doodsverwensingen!111eins
En nee queen_bee je maakt jezelf niet echt nuttig op dit moment
ja, ga jij maar wehgf jaquote:Op woensdag 27 december 2006 05:14 schreef Arkaneor het volgende:
doodsverwensingen!111eins
En nee queen_bee je maakt jezelf niet echt nuttig op dit moment
jkazekerquote:Op woensdag 27 december 2006 05:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zo Sebasser, weer lekker aan het baggerren geweest afgelopen nacht.
Toch mooi, zo'n welkomscommitee. Je weet gewoon dat Sebagger altijd nog wakker is als je terug komt.quote:
jaaaa kus jij zebasser zn kont maatjaquote:Op woensdag 27 december 2006 05:29 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
wat voor 'n instelling is dat nu weer
quote:Op woensdag 27 december 2006 05:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
jaaaa kus jij zebasser zn kont maatja
fijn kontje horquote:Op woensdag 27 december 2006 05:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zo vies ie mi9jn kont he3ulmaal niet![]()
ik bnen altijd wakker jeweet tovhquote:Op woensdag 27 december 2006 05:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch mooi, zo'n welkomscommitee. Je weet gewoon dat Sebagger altijd nog wakker is als je terug komt.
zien is geloven jongemanquote:Op woensdag 27 december 2006 05:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zo vies ie mi9jn kont he3ulmaal niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |