quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef CySt het volgende:
Silentium, zoek je het volgende slachtoffer alvast uit?
En plaats dit keer alleen een foto en tekst. Geen e-mail of websitelink, anders heb je weer van die laffe lamzakken die gaan mailen.quote:
En jij bent ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef CySt het volgende:
Wat een laffe zakken zitten er hier toch op Fok!
Aan zijn taalgebruik te zien kan het prima een Fokker zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef Silentium het volgende:
Dwehehehe, iemand hier heeft een linkje naar dit topic naar Freekiepeekie gestuurd! Mail nr. einz:
Beetje jammer he super kneus:S
Mailtje nr. zwei:
jij hebt echt geen leven, je kent me niet eens, en ik heb jou niks te melden... Als je nog een keer iets flikt met me krijg je problemen, kanker kneus.. Ik wil je kut kop wel zien als ik me plaatje heb uit gebracht zielig figuur.. ik kan teminste mensen kapot make als ik voor ze sta!! jij hebt niks beters in huis dan zielige trieste forums waar alleen lozers naar kijken!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:10 schreef CySt het volgende:
Nou, dan maken we er een mooi Photoshop Freek Freak topique van:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef BasEnAad het volgende:
[afbeelding]
Clown Freaky, voor al uw feesten en partijen!
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef BasEnAad het volgende:
[afbeelding]
Clown Freaky, voor al uw feesten en partijen!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:50 schreef covie het volgende:Dit hele topic had in spoiler gezet moeten worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:50 schreef covie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee wat zoveel betekend dat jij geen respect hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef Silentium het volgende:
[..]
Wat zoveel betekent als 'ik heb de link naar 'm gestuurd'?
200 euro, exclusief reiskosten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef Boeman het volgende:
Zou hij duur zijn?
Meer als hoer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
200 euro, exclusief reiskosten.
Of bedoel je als clown?
Definitie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
Wow, in dit topic zijn ook een hoop toetsenbord heldjes te vinden
eens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
Wow, in dit topic zijn ook een hoop toetsenbord heldjes te vinden
Heb jij Freek een mail gestuurd?quote:
Waar heb je die eerder gepostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef LOLBOY het volgende:
Nogmaals, omdat ie hier ook wel past:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:20 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Nee wat zoveel betekend dat jij geen respect hebt.Lijkt me toch stiekem wel lachen als ze jou eens op bijvoorbeeld geen stijl gaan belachelijk maken met foto's omdat je een of andere niet dagelijkse hobby hebt...
![]()
quote:ung! je kop is kats heul verrot gozer
zomg wtfbbq roffels
Hek van de Dam, 5 januari 2007
Dat is onderhand wel duidelijk lijkt me. Ga nu maar weer in andere topics posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |