Hmmmm mijn smiley kijkt heel boos! Ik bedoel het niet boos hey! Ik vind het gewoon jammer als het daarom zou zijn!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef Sonja27 het volgende:
Kunnen wij ook niets aan doen dat ze een ban heeft!
Ik hoop wel dat ze mee blijft doen hoor!!!!
Mee eensquote:Op zondag 7 januari 2007 22:31 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Hmmmm mijn smiley kijkt heel boos! Ik bedoel het niet boos hey! Ik vind het gewoon jammer als het daarom zou zijn!
Zeker en we hebben ook nog een topic op het forum van Postcrossing, nemen we dat gewoon weer in gebruikquote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef Fannetje het volgende:
Volgens mij blijft ze gewoon meedoen hoor, daarover heeft ze in ieder geval niks gezegd
Ik vind het schriftje overigens redelijk los staan van Fok!, dus waarom zou ze ook niet?
Rij dan voortaan gewoon de maximum snelheid. Ik zit altijd achter die kleine pokkewagentjes die 40 rijden waar je 50 magquote:Op zondag 7 januari 2007 19:12 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een lieve kleine Daihatsu Cuore
In wat voor auto rij jij dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Rij dan voortaan gewoon de maximum snelheid. Ik zit altijd achter die kleine pokkewagentjes die 40 rijden waar je 50 mag![]()
![]()
Ik heb geen autoquote:
Yep..hij is nog steeds weg...denk ook niet dat ie nog terug komt.quote:Op zondag 7 januari 2007 09:47 schreef Smittend het volgende:
[..]
Dat klopt ja...er was sprake van dat de TNT het aantal brievenbussen wou verminderen.
Hier verder op was er ook een weg..zal eens kijken of ie vervangen is of dat ie gewoon weg is.
Wij hebben dus een Fiat Multipla (de gezinsauto) en een Daewoo Matiz ( het boodschappenwagentje).quote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef QTPi het volgende:
Ik rijd rond in een Ford Fiesta
Ik mistte je al Muck!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef Muck het volgende:
oh ja, ik heb ook goed nieuws: ik heb tijdelijk een computer van mijn huisgenoot, dus ik kan weer actief mee-fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |