Je bent ws een van de weinige nuchtere users op dit momentquote:Op woensdag 27 december 2006 01:12 schreef Isabeau het volgende:
En het is internet met een kleine i, niet met een hoofdletter I.
Ik geloof niet dat ik mag drinken als ik werkquote:Op woensdag 27 december 2006 01:13 schreef Ole het volgende:
Je bent ws een van de weinige nuchtere users op dit moment![]()
Maar ja mag fokken, wat wil je lieverquote:Op woensdag 27 december 2006 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mag drinken als ik werk
En dit is een super nummer
Kon het helaas niet vinden met behulp van internet, maar gelukkig zei de presentator dat het de top 2000 wasquote:Op woensdag 27 december 2006 01:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vergelijken met wat je op een Internetstream van Radio 2 hoort, maar ik zie dat je 'm al hebt.
Tegelijk Fokken en muziek luisteren via internet?quote:
Waarom nou weer een nichtenbandje? Ik vond ze vroeger wel geinig.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:16 schreef Ole het volgende:
Nichtenbandje
Toen wist ik dat helemaal niet!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom nou weer een nichtenbandje? Ik vond ze vroeger wel geinig.
Maar ja, die top 20 is wel redelijk voorspelbaarquote:Op woensdag 27 december 2006 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Dan luisteren we ook nooit meer.
Die staan......NIET op de kaart!!!quote:
Dat was geen ZZ Top, maar Dr. Hook.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:33 schreef Ole het volgende:
Gelukkig maar! ZZ-top is wel ok.Maar hebben leukere nrs
Het wordt echt laatquote:Op woensdag 27 december 2006 01:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat was geen ZZ Top, maar Dr. Hook.
Best gezellig ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:35 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike luistert ook naar de Top 2000
Geweldige muziek![]()
Dat duurt nog even. In de nacht van 30 op 31 december, tussen drie en vier uur.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Het wordt echt laat![]()
Maar ZZ top komt nog wel hoop ik
Nee, zijn vaste invaller, Bert Haandrikman.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Best gezellig ook.
Is dit nu Frits Spits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |