Dan lijkt mij het foutje inmiddels hersteld want ik zie nu nog maar een keer Don't feel like dancing staanquote:Op woensdag 27 december 2006 14:26 schreef Seraphina het volgende:
Ik zie op 668 Take Your Mama staan...maar `n mysterie is het hahaha.
[dingdongding] Wil de heer Veenstra zich melden op het Fok!Forum [/dingdongding]
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef Cee het volgende:
Jaaaa dadelijk de JCB song! Zoooo mooi.
ah, je weet wel hoe je 't schrijft...quote:Op woensdag 27 december 2006 14:34 schreef TheVulture het volgende:
612 Waterboys... whole of the moon![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ah, je weet wel hoe je 't schrijft...
quote:1313 LIVE ALL OVER YOU
1260 LIVE FREAKS
1051 LIVE LAKINI'S JUICE
997 LIVE HEAVEN
881 LIVE THE RIVER
608 LIVE WE DEAL IN DREAMS
556 LIVE DOLPHIN'S CRY
262 LIVE OVERCOME
246 LIVE THEY STOOD UP FOR.. (AKOESTISCH)
46 LIVE LIGHTNING CRASHES
554 COOLIO GANGSTA'S PARADISEquote:1379 INCUBUS WISH YOU WERE HERE
555 INCUBUS ARE YOU IN?
443 INCUBUS DRIVE
quote:550 RAMMSTEIN AMERIKA
480 RAMMSTEIN DU HAST
434 RAMMSTEIN ICH WILL
337 RAMMSTEIN BENZIN
245 RAMMSTEIN SONNE
Neehoor. Ik hoorde 't ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:05 schreef SunChaser het volgende:
Misschien heb ik t verkeerd verstaan dan
Wat vaag!!! Ik heb `t nu wisselend aan en uit dus mis nogal wat gepraat, dus niet gehoord. Misschien is er dan toch iets berekend met het geldbedrag dat de plaat opleverde? Of misschien een dyslectische DJquote:
als er 5x 500 euro geboden is, staat 'ie boven een plaat waar 7x 10 euro op is gebodenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vind ik ook raar dat er nu nog nummers komen die 'maar' vijf keer zijn aangevraagd. Als het idd op volgorde van meeste keren aangevraagd is, lijkt dit niet te kloppen ...
Dan is het dus niet op aantal keren aangevraagd, zoals Veenstra gisteren hier zelf verklaarde en op de radio uitlegde. Hij lult toch niet uit z'n nek?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als er 5x 500 euro geboden is, staat 'ie boven een plaat waar 7x 10 euro op is geboden
Veenstra is gewoon een prutserquote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan is het dus niet op aantal keren aangevraagd, zoals Veenstra gisteren hier zelf verklaarde en op de radio uitlegde. Hij lult toch niet uit z'n nek?
Joh! Heb je dat helemaal in je eentje uitgevogeld?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Er zijn dus een heleboel platen die 15 euro hebben opgebracht maar nooit zijn gedraaid, niet in Glazen Huis en niet in de Request Top.
quote:Er zijn zo ongelofelijk veel platen aangevraagd dat als we alles zouden draaien we vier weken zouden kunnen vullen. Dat zouden we heel graag willen, maar die tijd hebben we helaas niet.
Bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |