Ik ga maar naar bed. Bupatih's ego is te groot voor ons allemaal hierquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Het is kerst, vreeeeeeeeeede op aaaaaaaaaaaaaaarde!
Trusten, Diz.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed. Bupatih's ego is te groot voor ons allemaal hier.
Wat makkelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed. Bupatih's ego is te groot voor ons allemaal hier.
Klopt. Maar toch trappen er nog vaak genoeg mensen in.quote:
Nee hoor. Maar sommige mensen moet eenmaal om 6 uur op omdat ze moeten werken en geen kerstvakantie hebben van schoolquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
Je laten wegjagen van een internetforum!
quote:
Net zei je nog dat je ging slapen omdat Bupa's ego te groot was.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar sommige mensen moet eenmaal om 6 uur op omdat ze moeten werken en geen kerstvakantie hebben van school.
Ik speel het spelletje gewoon mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt! Jullie lijken net een stel wijvenNiet normaal
Wel triest jammer genoeg...
Leuk toch? Eindelijk weer wat niveau in de tent.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt! Jullie lijken net een stel wijvenNiet normaal
Wel triest jammer genoeg...
Kom jij ook nog even aankakken?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
Dizer, voel je eens niet beter dan je bent.
Klonk leuker. Maar ik meen het welquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je ging slapen omdat Bupa's ego te groot was..
Dude, het niveau van ShowChat wordt bepaald door Dizer, MissBliss en Zhenar, snap dat danquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
Dizer, voel je eens niet beter dan je bent.
*ril*quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, het niveau van ShowChat wordt bepaald door Dizer, MissBliss en Zhenar, snap dat dan.
Slaap lekker, Dizziepizziequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klonk leuker. Maar ik meen het wel. Bupa's ego en jij tegenwoordig ook worden te groot hier.
Maar goed, ik ga naar bed. Doei en veel plezier met jullie matige grappen.
quote:
Je moet niet zo miepen. Da's jouw goede voornemen voor het nieuwe jaar, oké?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klonk leuker. Maar ik meen het wel. Bupa's ego en jij tegenwoordig ook worden te groot hier.
Maar goed, ik ga naar bed. Doei en veel plezier met jullie matige grappen.
Naja, zoals iedereen op internet, neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik speel het spelletje gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |