quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Het niveau is alleen maar gedaald, tut.
Sven, ik vind je niet meer tof. Je doet zo... geforceerd. Je bent niet meer origineel en je grappen zijn op zijn hoogst... "matig". Plus je zeikt iedereen af, maar eigenlijk ben jij die persoon die de lul is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dada, ik snap niet precies wat je wilt eigenlijk. Moet ik nu happen op je semi-afzeikpogingen, of juist niet?
Serieus op ingaan, lulquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dada, ik snap niet precies wat je wilt eigenlijk. Moet ik nu happen op je semi-afzeikpogingen, of juist niet?
Ik zou bíjna deze post serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven, ik vind je niet meer tof. Je doet zo... geforceerd. Je bent niet meer origineel en je grappen zijn op zijn hoogst... "matig". Plus je zeikt iedereen af, maar eigenlijk ben jij die persoon die de lul is..
Misschien moet je jezelf even op de achtergrond houden.
Nee, alsof jullie altijd hoogstaande conversaties hebben, Hawking.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Serieus op ingaan, lul
Ik had er veel van verwacht (de terugkeer van Buup) maar als ik de eerste SC's sinds zijn terugkeer lees, dan is het niveau enorm gedaald. En dan heb ik het met name over zijn posts en conversaties met jou en Paltos
Ach, alsof jouw vocabulaire zo perfect is. Ohhhhh look at me... I say... sapristi... it is so intilectualquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, alsof jullie altijd hoogstaande conversaties hebben, Hawking.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, alsof jouw vocabulaire zo perfect is. Ohhhhh look at me... I say... sapristi... it is so intilectual
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, alsof jullie altijd hoogstaande conversaties hebben, Hawking.
Waarom quote je die nu pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |