quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee Brian, vuile rat,
in je dromen denk je dat.
Ik kijk vanaf nu niet meer naar je om,
Dit was errug dom.
Je hebt me in mijn trots gepakt,
Al mijn gevoel voor jou is weggezakt.
Je kunt nu smeken wat je wil,
Ik stop weer met de pil.
Jouw kop moest ik al niet,
Je karakter is ook niet wat je ziet.
Achterbakse acties steeds,
Ik heb het nu gehad, reeds.
Je kunt nu enkel van mijn lichaam dromen,
Maar je zult er niet meer aankomen.
Pak Natasia maar of zo,
Dat is ook zo'n jojo.
Dus oprotten AUB,
Je blijft af van mijn sn......![]()
![]()
Ze wou ook niet meer komen, nadat ze gehoord en gezien heeft wat Ilona over haar zei.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens
Als ik haar was was ik helemaal niet gekomen
Maar ze deed het wel en dat vind ik stom. Kom dat nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ze wou ook niet meer komen, nadat ze gehoord en gezien heeft wat Ilona over haar zei.
Ja of ga er naartoe en ga meteen de boel ophelderen...zo van "Hallooo ik ben Netty en ik heb begrepen dat enkelen van jullie opheldering wensen over mijn financiele situatie...wat willen jullie van me weten???"quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ze deed het wel en dat vind ik stom. Kom dat niet
Ik denk zelfs dat ze met Huub 20 x meer lol heeft dan met Brian.....die is gewoon te serieus, humor ho maar en je ziet wat ie doet als ie kwaad is.....1 stap verder en Nena had een klap gekregen.....buiten DGK op zeker......quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zou het moeten kunnen. Per slot van rekening heeft ze geen gevoelens voor Brian, maar gaat het haar alleen maar om de aandacht en de warmte die ze van hem krijgt. Die krijgt ze van Huub ook vast wel.
eensquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja of ga er naartoe en ga meteen de boel ophelderen...zo van "Hallooo ik ben Netty en ik heb begrepen dat enkelen van jullie opheldering wensen over mijn financiele situatie...wat willen jullie van me weten???"
ok, maar sex met Huubquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:54 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze met Huub 20 x meer lol heeft dan met Brian.....die is gewoon te serieus, humor ho maar en je ziet wat ie doet als ie kwaad is.....1 stap verder en Nena had een klap gekregen.....buiten DGK op zeker......
Nena wou hem ook een klap geven trouwens, ze hield zich op tijd in.....![]()
Ja, daarom!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:55 schreef Marrije het volgende:
Ach, morgen liggen Brian en Nena weer op elkaar.
Preciesquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, daarom!
Natasia heeft nog het verstandigst gereageerd: Ik bemoei me er niet mee, want over een uur zitten jullie toch weer aan elkaar vastgeplakt.
Het zal langer dan een uur duren, denk ik, maar dit komt ook wel weer goed.
Oh, Ilona geniet zeker!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef demins het volgende:
Beneden wachten ze onder leiding van Ilona gespannen op het moment dat de anderen klaar zijn met trainen. Dan begint de ruzie pas goed!
Ik zou in Brian z'n plaats gewoon na het douchen m'n bed induiken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef demins het volgende:
Beneden wachten ze onder leiding van Ilona gespannen op het moment dat de anderen klaar zijn met trainen. Dan begint de ruzie pas goed!
Sylvia en Ilona wachten op hem, die willen hem vanavond nog zijn oren wassen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, Ilona geniet zeker!
Maar ik denk niet dat er verder nog ruzies zullen komen. Nena gaat straks naar achter. Waarschijnlijk wordt Brian ook op het matje geroepen en ze zullen elkaar óf de rest van de dag vermijden óf ze gaan het straks weer superknullig goedmaken.
Oh gaan ze dat doen? Gaat lachen worden dan, zeker Ilona. En helemaal als Natasia en Bart en ook bij zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sylvia en Ilona wachten op hem, die willen hem vanavond nog zijn oren wassen...
Ik dacht ook aan Ilona, als ze het eens danig voor haar vriendin Nena gaat opnemen. Dan zegt Brian dat ze zich er niet mee moet bemoeien. En dan zijn de rapen gaar!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, Ilona geniet zeker!
Maar ik denk niet dat er verder nog ruzies zullen komen. Nena gaat straks naar achter. Waarschijnlijk wordt Brian ook op het matje geroepen en ze zullen elkaar óf de rest van de dag vermijden óf ze gaan het straks weer superknullig goedmaken.
Op kantoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Oh gaan ze dat doen? Gaat lachen worden dan, zeker Ilona. En helemaal als Natasia en Bart en ook bij zijn.
Hey, waar is .NL eigenlijk?
Zijn ze haar aan het opblazen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:07 schreef kleinzusje het volgende:
Wordt Sylvia steeds dikker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |