Dat was ook een gedeelte van de ruzie, dat kloptquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb is dat Brian Nena verweet dat ze "mama's-kindje " had gezegd.
Dat ontkende ze en hij bleef het maar beweren.
Ik vond alles wat Nena zei erg begrijpelijk (voor de verandering) en ik snap wel dat ze er genoeg van had dat hij haar niet wilde geloven.
Huub loopt steeds te voeren als er ruzie is...heel slecht van hemquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Oh, en Huubje gaat ook stoer meelullen.
Nee Brian, vuile rat,quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
Ik noemde je hoer, dat was niet stoer
maar door jouw woorden over mn moeder
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
vannacht zal ik weer bij je zijn
Ik zou in haar plaats niet met O&N langskomen...ze had zich beter neutraal kunnen opstellen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
Hoop dat Brian zn mamma nu naar de streams kijkt en op FOK meeleest
Eensquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou in haar plaats niet met O&N langskomen...ze had zich beter neutraal kunnen opstellen!
Ik heb zo'n idee dat het erg gezellig gaat worden met o&nquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou in haar plaats niet met O&N langskomen...ze had zich beter neutraal kunnen opstellen!
Dat wist ik niet meer...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat kwam niet echt duidelijk naar voren, ze vroeg naar een specifiek iemand van de redactie (ik dacht ene steijn maar weet niet zeker), zou best kunnen dat het over t incident gaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarover? of dat kan met die wijn?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
Ik noemde je hoer, dat was niet stoer
maar door jouw woorden over mn moeder
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
vannacht zal ik weer bij je zijn
Ze zou het moeten kunnen. Per slot van rekening heeft ze geen gevoelens voor Brian, maar gaat het haar alleen maar om de aandacht en de warmte die ze van hem krijgt. Die krijgt ze van Huub ook vast wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:46 schreef Gigageil het volgende:
Huub ruikt zijn kansen.....![]()
Als Nena ECHT slim is gaat ze nu een beetje rotzooien met Huub.....dan flipt Brian de pan uit....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |