Ja 3CP erafquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef Marrije het volgende:
Maar ze moesten toch op hun taalgebruik letten? Gevloek was toch niet meer toegestaan? Staat daar een sanctie op?
Ja het gesprek zat vol met spraakverwarring en onbegrip...zat al af te tellen wanneer het fout zou gaan...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Deze hele ruzie was weer gebaseerd op totaal niet naar elkaar luisteren!
Brian zag woorden die Ilona gebruikt had als woorden aan die Nena gebruikt had.
Nena zag het op een aanval op haar, maar Brian had het over Ilona.
Op gegeven moment waren ze volgens mij allebei kwijt wie wat nou over wie had gezegd.
Tuurlijk, dit is natuurlijk weer een stuk asocialer dan wat zij over Brian's moeder heeft gezegd. De aandacht is weer verschoven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ilona zit met een smile op de bank...helemaal in haar element!
Huh? Waarom?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Dat tikt tenminste nog een beetje aan. . . Maar beiden hebben dus 3 cp verloren met dit gebeuren (nena voor kankerjong en brian voor hoer). En je mag dus ongestraft je drinken over een ander heengieten?quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
Ik noemde je hoer, dat was niet stoer
maar door jouw woorden over mn moeder
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
vannacht zal ik weer bij je zijn
Was over opmerking van mede poster, weer over nederlanders enzo. Word er moe vanquote:
Je bent nóg slechter dan Brian!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
Ik noemde je hoer, dat was niet stoer
maar door jouw woorden over mn moeder
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
vannacht zal ik weer bij je zijn
Oh, ik wilde net een bundel uitgevenquote:
Daar heb ik anders geen last van, ik slaap al 4 jaar naast een autochtoon.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef Gigageil het volgende:
Allochtonen+ Nederlanders......zucht....... ik weet weer genoeg....![]()
Ik blijf erbij, gemengde huwelijken op een kussen slaapt de duivel tussen.....![]()
Van 1 ding ben je wel zeker, dit is GEEN EXIT voor Brian, gelijke monnikken, gelijke kappen......met Natasia
Jij niet alleen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was over opmerking van mede poster, weer over nederlanders enzo. Word er moe van
Dus datquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef Day het volgende:
[..]
Daar heb ik anders geen last van, ik slaap al 4 jaar naast een autochtoon.
Ik snap ook niet zo goed waarom de afkomst van Brian (die overigens gewoon Nederlander is) er weer bij gehaald moet worden. Wat? Nederlandse stelletjes maken nooit ruzie, volgens jou?
Wat ik gehoord heb is dat Brian Nena verweet dat ze "mama's-kindje " had gezegd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Deze hele ruzie was weer gebaseerd op totaal niet naar elkaar luisteren!
Brian zag woorden die Ilona gebruikt had als woorden aan die Nena gebruikt had.
Nena zag het op een aanval op haar, maar Brian had het over Ilona.
Op gegeven moment waren ze volgens mij allebei kwijt wie wat nou over wie had gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |