Ze riep dat ze er geen zin meer in had en vervolgens kankerjongquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb niet gehoord dat Nena hem uitschold
Wat zei ze dan?
Dat laatste woord heb ik echt niet gehoord hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze riep dat ze er geen zin meer in had en vervolgens kankerjong
Ze heeft hem wel voor kankerjong (laatste woord kan anders zijn) uitgescholden, maar dat nadat hij dat glas kapot heeft gegooid.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat laatste woord heb ik echt niet gehoord hoor.![]()
Nu zegt Brian overigens 'Bijna schelden over mijn moeder'
Met jouw interpunctie klinkt het best opwindend!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:18 schreef Day het volgende:
Oh hoor, Ilona haar mondje roeren.
En tegen Bart zei hij: écht naar praten over mijn moeder.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een viezerik!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:21 schreef demins het volgende:
[..]
Met jouw interpunctie klinkt het best opwindend!![]()
Ja dat riep ze echt naar Brian!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die gaat naar bed.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Is Brian nu naar achter ?
Nee zich omkleden om mee te trainen (en dus af te koelen) samen met Bart en Natasiaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Is Brian nu naar achter ?
Ah dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee zich omkleden om mee te trainen (en dus af te koelen) samen met Bart en Natasia
Deze hele ruzie was weer gebaseerd op totaal niet naar elkaar luisteren!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat riep ze echt naar Brian!
Ik hoop eigenlijk dat ze het zullen uitzenden maar ik ben bang van niet...
Nena heeft alleen maar gezegd over die moeder dat ze zich bemoeit heeft met iets wat ze niet compleet heeft kunnen zien en horen en toen werd ze zo pissed en zei ze ach rot op ik heb er geen zin meer in kankerjong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |