Vreemd de stream komt hier perfect binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef yvonne het volgende:
Ik heb de radio maar aangezet, via streams was het slecht.
Willeke!
Was vorig jaar ook zo... de 1 deed de tekst, de ander de foto's... topics waren binnen een uur volquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:49 schreef nipeng het volgende:
Heb ik gemist. Zo af en toe zijn de teksten wel leuk maar voor ieder nummer? Weet het niet.
Ik kijk de uurlijsten wel eens door, maar er zit nooit 1 nummer bij waarvoor ik de stream aan zou zetten..quote:
Jane begon ik gisteren te missen bij het eerste nummer van de Catsquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo... de 1 deed de tekst, de ander de foto's... topics waren binnen een uur vol
Jane en Dwerg waren toen ook erg veel aanwezig...
Het IS nog kerst, hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo... de 1 deed de tekst, de ander de foto's... topics waren binnen een uur vol
Jane en Dwerg waren toen ook erg veel aanwezig...
Tja ik vind ook niet dat de lijst beter is geworden.. bij de echte draken zet ik gewoon de radio even uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kijk de uurlijsten wel eens door, maar er zit nooit 1 nummer bij waarvoor ik de stream aan zou zetten..
Ik kan alle commerciėle zenders (Veronica, 538, Sky en noem maar op) wel via WMP11 beluisteren, maar geen enkele stream van de publieke omroep.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef nipeng het volgende:
Ik geloof niet dat WMP11 niet backwards compatible is.
Overigens had ik liever een stream gehad waarbij ik niet hoef te kloten met w32codecs.
Mwah hier niet hoor... Kerstboom staat nog wel, maar de ballen in de boom glimmen al niet meer zo als gisterquote:
Ze moeten gewoon geen windows media gebruiken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze lopen wat achter bij omroep.nl...
Ja dat was geweldig vorig jaarquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jane begon ik gisteren te missen bij het eerste nummer van de Cats![]()
Joh, de radio weereens ouderwets aanquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef nipeng het volgende:
[..]
Vreemd de stream komt hier perfect binnen.
Voor mij is het wel leuk om eens een dergelijke selectie aan te horen. Meeste zou ik nooit zelf opzetten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kijk de uurlijsten wel eens door, maar er zit nooit 1 nummer bij waarvoor ik de stream aan zou zetten..
Dat gebruik ik nu dan ook niet...quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:55 schreef nipeng het volgende:
Ze moeten gewoon geen windows media gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |