SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ook ja...wordt getroffen door acute lepraquote:
* Denkt hetzelfdequote:Op dinsdag 26 december 2006 19:39 schreef LimboWes het volgende:
Sharon & Saddam
Die zijn al op sterven na dood ja...quote:
die treurige dag was helaas maanden geleden, nu doen ze alleen nog alsof hij nog leeftquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat zou een treurige dag zijn voor de mensheid
Eerder een blije dag voor Cuba, al is het maar de vraag wat je er voor in de plaats krijgt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat zou een treurige dag zijn voor de mensheid
nee, dat is al bekend.. zijn broerquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerder een blije dag voor Cuba, al is het maar de vraag wat je er voor in de plaats krijgt natuurlijk.
Danny blind natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gevoel en ik vrees dat een "geliefd" iemand dood zal gaan dit jaar. Iemand zoals Bono of Marco Borsato of Maxima. Auto ongeluk of zo.
Nounou, erg hoor...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gevoel en ik vrees dat een "geliefd" iemand dood zal gaan dit jaar. Iemand zoals Bono of Marco Borsato of Maxima.
Dat is de theorie, eerst maar eens de praktijk afwachten. Vaak zien andere groeperingen hun kans als er een dictator sterft.quote:
Die rijdt zich ladderzat te pletter tegen een boom? Zou mijn 2007 wel een stukje opvrolijkenquote:
1 januari 1959 was een blije dag voor Cuba...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerder een blije dag voor Cuba, al is het maar de vraag wat je er voor in de plaats krijgt natuurlijk.
Of dit jaar nog.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Deze na vandaag vrijwel zeker.
die heeft ze al weggedaanquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
Paris Hilton, opgegeten door haar chiuaua.
Of anaal ingebracht bij een homo genaamd Mr. slavequote:Op dinsdag 26 december 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
Paris Hilton, opgegeten door haar chiuaua.
Kunnen we daar geld op inzetten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:25 schreef Wutangtony het volgende:
Wilders
Is niet nodig, uitkomst = bekendquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kunnen we daar geld op inzetten?
niet Maxima aubquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gevoel en ik vrees dat een "geliefd" iemand dood zal gaan dit jaar. Iemand zoals Bono of Marco Borsato of Maxima. Auto ongeluk of zo.
Maxima is een kleine maand geleden verongelukt en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis hoor...quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet Maxima aub
ik aanbid Maxima en hou van haar
ja was met net voor, al denk ik wel dat HP dood gaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef GHans7 het volgende:Zekerheidje
[afbeelding]
Twijfelgevallen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En vermoedelijk nog wel een paar.
Die laatste? Ouderdomskwaaltjes?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:16 schreef Piovan het volgende:
- Frans Theunisz
- Andre van Duin
- Marco Borsato
- Henny Huisman
- Amalia
Positief blijven denken en het lukt wel, Osama bin Laden mag bij dat lijstje.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Deze na vandaag vrijwel zeker.
Dit is nou een typisch voorbeeldje van wishful thinking. En waarom nou? Zoveel heb ik van hem niet meer gehoord de laatste tien jaar (en ik hoop dat dat de komende vijf millennia zo blijft).quote:Op woensdag 27 december 2006 22:04 schreef sjakie007 het volgende:
Peter Andre
Wat let je?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:48 schreef Biancavia het volgende:
En nou moet iemand een 'wie gaat er dood in 2008' topic maken.
Onderbroek wel:quote:
Maar het jaar is nog niet omquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:16 schreef Onderbroek het volgende:
harry mulisch
Ik mag toch echt hopen dat Maxima Grace Kelly en Diana niet achterna gaat, zegquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gevoel en ik vrees dat een "geliefd" iemand dood zal gaan dit jaar. Iemand zoals Maxima. Auto ongeluk of zo.
Die open ik wel weer eind Decemberquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:48 schreef Biancavia het volgende:
En nou moet iemand een 'wie gaat er dood in 2008' topic maken.
Ik zal mijn dood of levend zijn pas in januari verklappenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:38 schreef nikkie1985 het volgende:
Heeft iedereen die hier vorig jaar gepost heeft het jaar eigenlijk overleefd?
quote:
Daar durf ik ook m'n geld wel op te zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:24 schreef SunChaser het volgende:
Amy Winehouse.
De laatstgenoemde zeker als ze zo aan de crack blijft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:24 schreef SunChaser het volgende:
Britney kan nog, of Amy Winehouse.
niet te veel macht, hij uit zich te veel over Islam en Moslims en die bende. En dat kunnen ze niet zetten en daarom gaan ze met kogeltjes schieten. Komt er weer een stille tocht en vervolgens herhaalt de geschiedenis zich nog wel ontelbare keren.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:38 schreef JohnLennon het volgende:
geert wilders natuurlijk, krijgt veel te veel macht
[ afbeelding ]
Macht? Hij doet teveel debiele dingen waarmee hij zijn eigen leven en dat van alle nederlanders op het spel zet. Dat is pas landverraad!quote:Op woensdag 27 december 2006 02:38 schreef JohnLennon het volgende:
geert wilders natuurlijk, krijgt veel te veel macht
[ afbeelding ]
Maar dan wordt ze een legende en vindt iedereen haar ineens geweldigquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De laatstgenoemde zeker als ze zo aan de crack blijft.
Eens dus echt rouwig zou ik daar niet om zijn, al moet men wel gaan opschieten !!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Macht? Hij doet teveel debiele dingen waarmee hij zijn eigen leven en dat van alle nederlanders op het spel zet. Dat is pas landverraad!
Maar nu nog steeds?quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sharon leeft nog.
Die Bono doet nog goed werk dus die mag wel weer blijven leven. Maxima mag dood.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Waar slaat dat nou weer op? Heeft ze je iets misdaan ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:44 schreef UZN het volgende:
Maxima mag dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenwoordig bekend als Tha_Duck
Ik moest ook in het 2008 topic posten, want zo kwam ik hierquote:Op maandag 31 december 2007 02:58 schreef Duvel86 het volgende:
shit man, ik denk niet dat een der genoemde namen morgen nog doodgaat...pity
Dat vind ik dus van Wilders ook.quote:Op zondag 2 december 2007 14:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Heeft ze je iets misdaan ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |