Charloisse Lagedijk, supergezellig daar man!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die is niet echt ghetto toch?'t Is wat anders dan Charlois of Spangen.
Dan ken je Capelle niet helemaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Charloisse Lagedijk, supergezellig daar man!
En tuig in Capelle? Kan ik me niet voorstellen.
Ik bedoel qua kop enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij komt uit Rotterdam-Oost, valt volgens mij wel mee.
als je de basisschool volgt ben je als het ware ook aan het studerenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:08 schreef VoreG het volgende:
"Ze studeert nog"
Geloof nooit dat z'n vriendin op de universiteit zit
quote:Drenthe: 'ik dacht al aan het juichen voor het schot'
Gepubliceerd op: 18-02-07 / Auteur: Mitchell / Bron: Feyenoord12.nl
Vandaag tegen FC Utrecht kreeg Royston Drenthe een unieke kans om zijn eerste doelpunt in het betaald voetbal te maken, echter mislukte de poging. Drenthe liet tegenover Radio Rijnmond weten dat hij bij zijn poging met teveel andere dingen bezig was. Op de training had hij dezelfde bal diverse malen getraind en was het steeds raak.
"Ik dacht aan veel te veel andere zaken. Was al bezig met hoe ik zou juichen. Dat was niet goed," aldus Drenthe. "Mijn eerste doelpunt ga ik zeker enthousiast vieren als die komt."
quote:Foppe de Haan: vanavond was het de Royston Drenthe-show
Foppe de Haan was na afloop van de vriendschappelijke interland van Jong Oranje zeer te spreken over het optreden van Royston Drenthe. In de tweede helft liet De Haan Drenthe opschuiven naar het middenveld om die een nieuwe impuls te geven vanwege het wegvallen van Aissati en Sno. „Toen werd het de Royston Drenthe-show. Die was helemaal los”, aldus de bondscoach. Drenthe zorgde een kwartier voor tijd ook voor het enige doelpunt uit een vrije trap.
Nu al? Laat hem maar wachten tot na het EK en dan kijken, hij of Urby.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef cultheld het volgende:
Geweldige voetballer. Wat mij betreft krijgt hij de voorkeur boven De Cler en Van Bronckhorst in Oranje.
Waarom niet nu al? Ik kijk niet naar leeftijd, club of reputatie, ik kijk naar hoe een speler voetbalt. Drenthe doet dat stukken beter dan De Cler. Van Bronckhorst speelt wisselvallig: Soms speelt hij onderscheidend, maar meestal hobbelt hij een beetje mee met de rest. Drenthe speelt vaak onderscheidend en niet alleen bij Feyenoord. Ook in Toulon was hij één van de beste spelers in het team.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu al? Laat hem maar wachten tot na het EK en dan kijken, hij of Urby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |