Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:58 schreef AminBen het volgende:
De laatse foto, dat is toch Lorenzo Davids?![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:58 schreef AminBen het volgende:
De laatse foto, dat is toch Lorenzo Davids?Of zit ik hier mis?
Speelt die al weken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:05 schreef BobbyHill het volgende:
Allemachtig..speelt er ook eentje één wedstrijd goed
Dat is niet waar. Drenthe maakt al langer indruk op de supporters door zijn tomeloze inzet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:13 schreef MrSleep het volgende:
En paar paar weken terug was het nog een kneus die bij het afval mocht worden gedumpt?!
De beste speler van Feyenoord wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:29 schreef borisz het volgende:
hij speelde goed tegen psv
lul niet zo dom, kutjood.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:09 schreef BigFire het volgende:
dat Drenthe één van de grootste schuldigen was aan de 0-4 tegen Ajax zijn ze na 1 goede wedstrijd alweer vergeten in zuid zo te zien![]()
![]()
maar ik snap de euforie wel. was een goeie pot vandaag.
Toen was heel Feyenoord brak, bovendien kan je een jeugdspeler die net in het eerste komt wat heel matig voetbalt, weinig verwijten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:09 schreef BigFire het volgende:
dat Drenthe één van de grootste schuldigen was aan de 0-4 tegen Ajax zijn ze na 1 goede wedstrijd alweer vergeten in zuid zo te zien![]()
![]()
maar ik snap de euforie wel. was een goeie pot vandaag.
Hij is toch onvermoeibaar?quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Drenthe![]()
Heerlijk moment toen hij op die brancar lag en hij klapte voor het publiek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |