Ik geloof dat 010 heel het seizoen al niet te klagen heeft wat betreft het arbitraal trio. Dus vlug naar je eigen topic.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Nog steeds ajacieden hier die over de scheids zeuren?

Raakte Huntelaar die Saeijs net zo per ongeluk als in de heenwedstrijd?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:56 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, ik zei het al op de tribune. Roda krijgt 0x geel en de eerste overtreding voor Ajax is geel, wat gebeurd er. Huntelaar gaat voor de bal en raakt perongeluk Saeijs en vliegt gelijk op de bon, echt een joker die Blom.

Dit was duidelijk een sliding richting de bal maar Saeijs kwam er voor dus dan kan hij hem raken. Dat je gelijk geel trekt voor de eerste overtreding van Ajax tegen 10 van Roda is gewoon een schande.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Raakte Huntelaar die Saeijs net zo per ongeluk als in de heenwedstrijd?

Ik kan me nog genoeg diep rode kaarten voor Huntelaar herinneren die hij niet gehad heeft. Dus gewoon niet klagen!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:56 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, ik zei het al op de tribune. Roda krijgt 0x geel en de eerste overtreding voor Ajax is geel, wat gebeurd er. Huntelaar gaat voor de bal en raakt perongeluk Saeijs en vliegt gelijk op de bon, echt een joker die Blom.

Het gaat er niet om dat het Huntelaar is, het gaat erom dat het de 1e overtreding van Ajax isquote:Op woensdag 27 december 2006 23:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik kan me nog genoeg diep rode kaarten voor Huntelaar herinneren die hij niet gehad heeft. Dus gewoon niet klagen!

Ach gutquote:Op woensdag 27 december 2006 23:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het Huntelaar is, het gaat erom dat het de 1e overtreding van Ajax is![]()

Veld:quote:Op woensdag 27 december 2006 23:20 schreef denthemen het volgende:
We hebben geluk gehad dat de 1e goal telde, daar is gewoon geen discussie over mogelijk, maar betekent dit nu weer dat de knvb voor ajax is? De rest van de competitie niet gevolgd? De rest van de wedstrijd niet gezien? Wat een klootzak die Blom!!
Verder: 1e helft matig, 2e helft voetbal onwaardig, van beide teams

Jah als het nou een mooie wedstrijd was geweest geeft het mij en vele andere tijd om thuis te komen en de samenvatting te zien..maar dat is vandaag helaas niet zo.. wat een ruk wedstrijdquote:Op woensdag 27 december 2006 23:22 schreef Roeni3 het volgende:
Geniaal hoe laat de Ajax bij De Wedstrijden laten zien.

Tuurlijk niet, eerst komt AZ.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:24 schreef kreischer2000 het volgende:
Tien, eerst nog reclame, beter eerst Ajax zo

Zaterdagmiddag half 3quote:Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zondag MOET er gewonnen worden bij NEC en dan ff twee weken alles op rijtje zetten.

Oja, onwennig allemaal die tijden.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |