Misschien die Ajax bashers weg?Zomaar de oplossing.....quote:Op donderdag 28 december 2006 02:21 schreef Messenga het volgende:
Iets netter mag best wel.
Normaal gedrag van jouw kant is ook een optie.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Misschien die Ajax bashers weg?Zomaar de oplossing.....![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:43 schreef M0NTANA het volgende:
De 1-0 van Wesley Sneijder:
[afbeelding] [afbeelding]
Met dank aan venomsnake.
Dat is tegenwoordig toegestaan dusquote:Op donderdag 28 december 2006 02:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bash niks hoor, jij daarentegen komt met meerdere doodsverwensingen etc.
Genoeg nu over het uitvak.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:30 schreef DarkShine het volgende:
Ben er trots op jongens.
Wat een trieste bedoeling was het weer in A'dam.
Tis goed met jequote:Op donderdag 28 december 2006 02:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Normaal gedrag van jouw kant is ook een optie.
Ja man. Het was vre-se-lijk. Echt niet normaal.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Trad Koos Alberts op?
Het was matigjes ja. Gelukkig zaterdag nog naar NAC en dan 3 weken rust.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:29 schreef DarkShine het volgende:
Erg he, we hebben niks in te brengen (feit) en nog zijn jullie niet veel beter.
Twee matige ploegen dus.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:29 schreef DarkShine het volgende:
Erg he, we hebben niks in te brengen (feit) en nog zijn jullie niet veel beter.
Twee matige ploegen dus.
Haha, ja. Ik vind dat mooi als je met zo'n overduidelijke actie weg komtquote:
Gabbershit? En ook al tegen Madness? Wat voor muzieksmaak heb jij?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja man. Het was vre-se-lijk. Echt niet normaal.
Doe dan niks. Beetje van die gabbershit ofzo. Dan. Maar.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het was matigjes ja. Gelukkig zaterdag nog naar NAC NEC en dan 3 weken rust.
Ik niet. Ik vind het leuker als hij 'm ineens neemt en in de linker bovenhoek jekkert.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:31 schreef Jajong het volgende:
Haha, ja. Ik vind dat mooi als je met zo'n overduidelijke actie weg komt.
Mwah NEC is ook niet in vorm hoor. Wel aardige spelers, maar Ajax moet dat makkelijk kunnen winnen.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja NEC is toch iets lastiger dan NAC.
Die houden wel de 0 tegen AZ.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwah NEC is ook niet in vorm hoor. Wel aardige spelers, maar Ajax moet dat makkelijk kunnen winnen.
Prima, vraag dan die dikke op wiens naam ik nu effe niet kan komen of desnoods Wolter Kroes, maar Koos Albers is over. Óv-er. Dit was genant. Ajax onwaardig.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:32 schreef Silenus het volgende:
De gouwe ouwen kwamen weer langs hoor! Een pikketanussie, Oh Sapperdedosio, Geef mij maar Amsterdam...
Gewoon Amsterdamse muziek, prima!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |