Ellebogen waar heb jij het echt overquote:Op donderdag 28 december 2006 01:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met je ellebogen naar de bal?
Ach ga toch weg man, ik had jou wel als een betere verliezer verwacht.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met je ellebogen naar de bal?
Wat doe je nou raar joh? Kopbal Heitinga, schot de Mul, schot Babel, Ajax was de eerste helft veel beter.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:36 schreef DarkShine het volgende:
Nog triester dat jullie nog zeiken over de scheids!
Ajax kon niet, maar Blom was de beroerdste niet!
Het staat hierboven ook al maar ik wil nog even mijn ongenoegen uiten. Dit was echt treurig, er stond een soort 'zingtape' op waarbij Koos dan kon invallen als hij de kracht ervoor had. Het was echt triest.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:45 schreef koningdavid het volgende:
Wat was er met Coos Albers dan?
quote:De middenvelder gaf al vroeg in de wedstrijd het goede voorbeeld. Sneijder was er na een kwartier spelen als de kippen bij om sullig balverlies van doelman Bram Castro genadeloos af te straffen: 1-0.
Niet zo objectief inderdaad. Hoe dan ook, belangrijke incidenten daar gelaten, leek me de zege terecht. Ik snap de frustratie wel.quote:
Gek he na afgelopen maart.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:58 schreef Eightball het volgende:
Nou heren toch, ze waren vanavond hartstikke mak, en maar met 1 (2?) bussen.
Hartstikke lief met maar 1 spandoek. "Hup Roda" Ofzo. Ik heb verder geen onvertogen woord gehoord.![]()
Dus als je verliest, dan kom je de eerstvolgende uitmatch tegen Ajax niet?quote:
Nee, jammer. Ik hou wel van dat geschreeuw over en weer.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:02 schreef DarkShine het volgende:
Gek he na afgelopen maart.
Nee ze waren genaaid door de ME'ers ofzoiets.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dus als je verliest, dan kom je de eerstvolgende uitmatch tegen Ajax niet?
Leg het dan uit oetlul ipv zo'n domme smily, niet iedereen houdt zich bezig met Roda.quote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar slaat "FIIIIIIIR" eigenlijk op?
Als je dat gemist hebt ben je wereldvreemd.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leg het dan uit oetlul ipv zo'n domme smily, niet iedereen houdt zich bezig met Roda.
En door de scheids, en de knjb en Ajax, wat een kutleven hebben ze tochquote:Op donderdag 28 december 2006 02:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee ze waren genaaid door de ME'ers ofzoiets.
2x matchwinner dit seizoen.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:17 schreef Jasza het volgende:
Darkshine, wat vind je nou van die Van Tornhout, een uberkneus of nie dan?
Je ava. (ik snap het nu ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat moet ik sjekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |