nee, niet meer per uur. Das idd wel jammer jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:44 schreef Annemiek78 het volgende:
Staat de lijst niet meer per uur op de site?
Vond de site van de top2000 andere jaren veel overzichtelijker...
In de Televaag stond wel een overzicht per uurquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
nee, niet meer per uur. Das idd wel jammer ja![]()
Je had ook het AD kunnen noemenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
In de Televaag stond wel een overzicht per uur![]()
Of het Brabants Dagbladquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:51 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Je had ook het AD kunnen noemen![]()
verrek, dan had ik aan de rest van de krant ook nog wat gehad.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:51 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Je had ook het AD kunnen noemen![]()
op mijn andere woonadres laten liggenquote:
Ik ben dol gelukkig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:57 schreef Terreros85 het volgende:
Corry en de Rekels én Henk Wijngaard![]()
Teveel van het goede![]()
Laat het MichielV maar niet horen, straks wisselt hij van radiostationquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wel de PSB het komende uur![]()
Die staan er wel veel te weinig in![]()
Twee nummers is wel wat karig inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wel de PSB het komende uur![]()
Die staan er wel veel te weinig in![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Radio staat aan, zometeen eerst ff eten en dan ben ik hier weer![]()
Nu pas wakker?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:22 schreef Homdeck het volgende:
Gelukkig net op tijd wakker voor henk wijngaard![]()
yep. de croissantjes zitten al in de ovenquote:
*zingt uit volle borst*quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef Annemiek78 het volgende:
O god, nou komt het... Onze corry!!!
Allemaal meezingen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |