_evenstar_ +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
de big ben?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:18 schreef Puzzelaar het volgende:
geen controle meer hebben over de sluitspier in je anus
die van de regen was mijn "antwoord" op de vraag over wat er in Londen stopte. anafylaxis weet ik.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
nee
![]()
choppermick ook geen regen![]()
bijna... uits uitgebreiderquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef ChopperMick het volgende:
een allergische reactie
Niks stiekum! ik edit niet om mijn antwoord te verbeteren of vals te spelen hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
nee
![]()
choppermick ook geen regenstiekem editten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:21 schreef Puzzelaar het volgende:
hooikoorts
nee maar ik had je net geqoute en toen ha dje ineens ge-edit en dat staat zo stom danquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:22 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Niks stiekum! ik edit niet om mijn antwoord te verbeteren of vals te spelen hoor![]()
okay danquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee maar ik had je net geqoute en toen ha dje ineens ge-edit en dat staat zo stom dan![]()
![]()
Ah, daarop volgen die bloemen van mijquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:26 schreef _evenstar_ het volgende:
bij tijdsgebrek van mij
choppermkic +1
antwoord: anafylaxis is een naam voor allergische reacties waarbij men in shock kan geraken zonder medicatie en de reactie een dodelijke afloop kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |