Het is net als BB, slikken en doorgaanquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjonge wat is het gezelliig in dat huis...
Stelletje domme pionnen zijn het.
Je moet echt al je trots laten varen om je daar te handhaven...
Het bekende verstand op nul en blik op oneindig.
Vlieglessen,motorrijlessen of tanden bleken zouden het me niet waard zijn, je zou er echt alleen in moeten gaan als je werkelijk alles op alles gaat zetten om als laatste over te blijven want ik denk dat je daar tropenjaren leeft bah
Huub word steeds leuker.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:45 schreef avonne het volgende:
Huub "weet je hoe saai het is als ze alles zoals het echt is zouden weergeven?"
Tuurlijk wel, weken vliegen voorbij!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:48 schreef avonne het volgende:
De cosmetische operatie van Natasia zal in april of mei plaatsvinden.
Zolang zal Natasia niet blijven.
Geloof ik ook niet maar hij lult teveel...ik zou gek worden van die gast en regelmatig roepen dat ie z'n muil een keer moet houden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub word steeds leuker.
Zit volgens mij weinig kwaad in dat jong.
Nu haar karakter nogquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:50 schreef Gigageil het volgende:
Mama's doelen......andere tieten, andere buik, andere kop, rijbewijs.....![]()
ik hoorde vanmiddag Ilona tegen Sylvia zeggen (heel zachtjes) dat ze "achter" hadden gezegt dat ze Huub niet weg moesten stemmen want daar konden ze nog mee lachen ? dus invloed krijgen ze iig van achter ....quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heel veel is gescript heb ik de laatste tijd het idee![]()
Ach hij houd nu eenmaal van praten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet maar hij lult teveel...ik zou gek worden van die gast en regelmatig roepen dat ie z'n muil een keer moet houden.
vanavond vind ik dat hij er de ene goeie grap na de andere eruit gooit,quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach hij houd nu eenmaal van praten.
Heb er zelf ook aardig last van.![]()
Hij zou bij mij ook als een rode lap werken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet maar hij lult teveel...ik zou gek worden van die gast en regelmatig roepen dat ie z'n muil een keer moet houden.
Heeft iemand hier die gast gezien die de tattoo van Brian heeft bijgewerkt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach hij houd nu eenmaal van praten.
Heb er zelf ook aardig last van.![]()
Moi...is gewoon een wat zwaardere pijnstiller hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL heeft nog wel een diclofenac...
Is die gozer gestoord?
Dat was toch tatoo Bob ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft iemand hier die gast gezien die de tattoo van Brian heeft bijgewerkt?
Dat was een vader met zijn zoon...
Die vader........................ook zo'n type...
Aardig vent, zit geen centje kwaad bij volgens mij maar hij wilde CONSTANT zijn eigen stem horen...steeds de lolbroek uit willen hangen.
Tenenkrommend!
Wat doet dit middel en hoe merk ik dat?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL heeft nog wel een diclofenac...
Is die gozer gestoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |