Maak je daar niet druk omquote:
Ben er ook weerquote:
Origineel is van Joni Mitchell.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef Neleos het volgende:
Dit nummer heb ik nog nooit gehoord.
Ik ken het ook niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef Neleos het volgende:
Dit nummer heb ik nog nooit gehoord.
Zal ik eens gaan proberen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:08 schreef Terreros85 het volgende:
komt er ook een mooie openingspost?
iedereen is welkomquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga vannacht ook maar eens luisteren.
Moeilijk he, t liefst zou je alles luisterenquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:14 schreef Neleos het volgende:
Ik ook, op zich als ik morgen voor 4 uur 's middags op sta is het goed. Alleen dan kan ik morgenochtend weer niet luisteren.
Lastig hoor.
ik lag vanmorgen tot 11 uur in bed dus geen probleem om wat extra op te blijven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:14 schreef Neleos het volgende:
Ik ook, op zich als ik morgen voor 4 uur 's middags op sta is het goed. Alleen dan kan ik morgenochtend weer niet luisteren.
Lastig hoor.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moeilijk he, t liefst zou je alles luisteren
Dat was Sausolito alquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef Canisfire het volgende:
En de eerste hollandse inbreng ?
We hebben ook al The Cats en Diesel gehadquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef Canisfire het volgende:
We hadden de Cats en Diesel al gehad, en ik meen dat Euson ook Nederlands is, dus nu al de vierde Nederlandse act.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef Canisfire het volgende:
Een beginnetje: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Top2000-2006quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
doe es gek...vorig jaar hadden we ook mooie OP's
dat waren de Cats het vorige uurquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef Canisfire het volgende:
Nee, The Catsquote:
'78quote:
Da's een geboren Amerikaan, hè? En op het moment dat hij Sweet SOul Music maakte woonde hij nog in zijn geboorteland.quote:
Maar als Nederlander ben ik toch wel een beetje trots op hem, verder heb je natuurlijk gelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's een geboren Amerikaan, hè? En op het moment dat hij Sweet SOul Music maakte woonde hij nog in zijn geboorteland.
Fever is wel een leuk nummer, by the wayquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:20 schreef Homdeck het volgende:
ok plaspauze
Vorig jaar hadden ze ook 55 toch? Of vergis ik me dat? McCartney heeft er iig wel een paar verloren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beatles zijn 3 nrs kwijt tov vorig jaar, weet iemand welken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |