Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 december 2006 23:40 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ach ja, ben ook weer even helemaal bij gespijkerd, het jaar overzicht Sport gekeken, en Nationale Nieuws Quiz. Maar ik vind het ook tijd voor het bed.
Dus ik zeg Adios en tot morgen weer ergens
Nog steeds niet geluisterd?quote:
Watquote:Op woensdag 27 december 2006 23:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nog steeds niet geluisterd?![]()
oh okequote:Op woensdag 27 december 2006 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat
-edit- O datNee, ik bedoelde dat ik de SC helemaal vergeten was
![]()
Hahaquote:
Als ik tijd hadquote:Op donderdag 28 december 2006 00:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ga je deze vakantie nog een keer mee naar Antwerpen?
hmm, das jammerquote:Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik tijd had
Morgen zit ik in Maastricht, vrijdag/zaterdag verjaardag van mn pa, zondag/maandag oud&nieuw, dinsdag/woensdag naar mn nieuwe kamer verhuizen (weliswaar naast de kamer waar ik nu zit, maar moet wel alles verplaatsen), donderdag PUBmeet en dan hard leren voor de 3 weken met tentamens waar mijn januari uit bestaat
Ik heb dus een fucking drukke vakantie
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:11 schreef Bravebart het volgende:
En nu ga ik mn bed opmaken anders kan ik niet slapen straks
Zoquote:
Sloffie shizzlequote:Op donderdag 28 december 2006 00:22 schreef Sloffie het volgende:
Hoi!
Slaap lekker Rickquote:Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens richting bed toe
Truste iedereen
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:27 schreef Sloffie het volgende:
* Sloffie heeft vanavond lekkere cola berenburgjes gedronken![]()
ik ging kaarten halen voor nieuwjaarsnacht in de sporthal maar ik bleef zittenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden uberhaupt niks in huis, dus ik heb aan het water gezeten
daar heb ik nu ook maar een halve liter van gedronken... morgen warken enzoquote:Op donderdag 28 december 2006 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden uberhaupt niks in huis, dus ik heb aan het water gezeten
Hahaquote:Op donderdag 28 december 2006 00:32 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik ging kaarten halen voor nieuwjaarsnacht in de sporthal maar ik bleef zitten![]()
![]()
Doe je goedquote:Op donderdag 28 december 2006 00:32 schreef Sloffie het volgende:
[..]
daar heb ik nu ook maar een halve liter van gedronken... morgen warken enzo![]()
Nou leuk danquote:Op donderdag 28 december 2006 00:36 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik moet er weer om 7 uur uit dus ik ga nu slapen
![]()
* Sloffie laat jou alleen![]()
Haha, doei danquote:Op donderdag 28 december 2006 00:39 schreef Sloffie het volgende:
[..]
zal wel lukken....![]()
![]()
grmbl... mijn hoofd kan niet meer rechtophet wordt tijd dat ik ga slapen
![]()
![]()
Goeiemorgen Bartquote:Op donderdag 28 december 2006 02:55 schreef Bravebart het volgende:
Zo, slaaptijd
Tot morgenavond ofso
Mogguh Merel
Klopt.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe en toch die oliebolding lijkt helemaal nergens op
Lekker dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed nu even werken tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |