DJ! Jij ook hier.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef DJKoster het volgende:
Ook 6000 zielen, vrijwel allemaal aristocraten.![]()
1 tegenspeler en dat is Hendrik Jorgensen, stelt dus niet veel voor.
Straks een paar screenshots![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:
Gold haal je toch door op High difficulty te spelen? En zilver door mid?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef Jump het volgende:
Probeer dan maar eens die gold te halen, 500 uur
Correct maar dit geld alleen voor Exploration Ships, bij Trade Vessels word de snelheid beinvloed door het aantal HP. En bij War Ships weet ik het niet meer, maar je zou het allemaal terug kunnen vinden in ANNOpedia.quote:De snelheid van het schip hangt af van het aantal cargo inderdaad, en ik dacht ook nog welke cargo.
Of je zend een courier (als je die upgrade heb gedaan), die koopt alles in 1 keer. Kan zeer handig zijn, in 1 klap 500 food erbij ofzo.quote:Traden kan je beter doen met de Free-Trader, en dan vooral passief. Dan koopt ie vrijwel alles .
Ja, maar dat geld toch niet voor het aantal gespeelde uren? Hierbij is gewoon het aantal dat telt, en niet het niveau.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Gold haal je toch door op High difficulty te spelen? En zilver door mid?
Ik merk bij al mijn schepen (alle 3 de typen) dat ze langzamer varen als ze vol zijn...wat opzich ook logisch isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Correct maar dit geld alleen voor Exploration Ships, bij Trade Vessels word de snelheid beinvloed door het aantal HP. En bij War Ships weet ik het niet meer, maar je zou het allemaal terug kunnen vinden in ANNOpedia.
Ja, maar weet je hoe veel duurder dat isquote:[..]
Of je zend een courier (als je die upgrade heb gedaan), die koopt alles in 1 keer. Kan zeer handig zijn, in 1 klap 500 food erbij ofzo.
Mijn geld zit constant op 999.999.... soms daalt het naar 950.000 maar lager dan dat kan ik niet eens komenquote:Ja, maar weet je hoe veel duurder dat is .
Zal er wel eens op letten.. volgens ANNOpedia zou alleen de exploration ship langzamer varen als hij vol is.quote:Ik merk bij al mijn schepen (alle 3 de typen) dat ze langzamer varen als ze vol zijn...wat opzich ook logisch is .
Damn dan kun je wel een triple SLI opstelling aanschaffenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Zo wil ik ook wel spelen.
1602 of 1701.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:58 schreef twisteddlogic het volgende:
Welk spel van de Anno serie is het beste vinden jullie?
Wil er eentje kopen
Ja, 't is weer meer 1602!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef kokos het volgende:
Ik vond 1602 stukken beter dan de 1503. 1503 was een beetje anders vond ik. De lol was er uit gehaald, is de lol weer terug in 1701?
Ik ben ook errug benieuwd. Heb een nieuwe computer besteld o.a. speciaal voor dit spel. Dus het moet het wel waard zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja, 't is weer meer 1602!
Ik heb ook 1503 gespeeld en vond het er zo bagger uitzien en de sfeer was kut!
1503 of 1701.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:58 schreef twisteddlogic het volgende:
Welk spel van de Anno serie is het beste vinden jullie?
Wil er eentje kopen
Volgens mij delen niet veel mensen deze meningquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ja. Veel beter dan 1602 en misschien ook wel beter dan 1701.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |