Je beeldt nu toch letterlijk koekhappen uit? Iets/iemand die koek van een lijntje hapt?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Koekhappen
[afbeelding]
Matige uitvoering maar wel leuk bedacht vond ik zelf.
Lelijk geworden door de jpg though.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef Remqo het volgende:
Of ie eerder gepost is, weet ik niet
Maar hier is mijn versie van de Afhaalchinees
[afbeelding]
Het is een balpen die hapt.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je beeldt nu toch letterlijk koekhappen uit? Iets/iemand die koek van een lijntje hapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monnikkenwerk of niet, het ziet er erg geslaagd uitquote:Op maandag 18 juni 2007 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
M'n eerste paint en sowieso m'n eerste tekening in vijftien jaar.
Coupletten
[[url=http://www.itcan.be/MiscImages/coupletten.gif]afbeelding][/url]
Maar misschien ook wel m'n laatste, want wat valt dat tegen, de tijd die je kwijt bent met tekenen met de muis. Kleurtje selecteren, lijntje trekken, opvullen, kopiëren, plakken, ander kleurtje selecteren... Wat een monikenwerk.Ik heb respect voor de mensen hier die zo teringproductief zijn.
![]()
Hallo zegquote:Op maandag 18 juni 2007 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
M'n eerste paint en sowieso m'n eerste tekening in vijftien jaar.
Coupletten
[[url=http://www.itcan.be/MiscImages/coupletten.gif]afbeelding][/url]
Maar misschien ook wel m'n laatste, want wat valt dat tegen, de tijd die je kwijt bent met tekenen met de muis. Kleurtje selecteren, lijntje trekken, opvullen, kopiëren, plakken, ander kleurtje selecteren... Wat een monikenwerk.Ik heb respect voor de mensen hier die zo teringproductief zijn.
![]()
Dit topic lijkt me niet gebaat bij een wedstrijdje mooitekenen waarbij mensen opeens niet meer durven posten omdat het niet goed genoeg zou zijn. Want juist de klungeligheid van sommige plaatjes samen met een leuke vondst maakt dit topic zo heerlijk melig.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef 0ttie het volgende:
hou maar op, hij heeft ons ge-owned.
Misschien word dit een rechtstreekse LYR <> Artyshock battle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |