Je beeldt nu toch letterlijk koekhappen uit? Iets/iemand die koek van een lijntje hapt?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Koekhappen
[afbeelding]
Matige uitvoering maar wel leuk bedacht vond ik zelf.
Lelijk geworden door de jpg though.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef Remqo het volgende:
Of ie eerder gepost is, weet ik niet
Maar hier is mijn versie van de Afhaalchinees
[afbeelding]
Het is een balpen die hapt.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je beeldt nu toch letterlijk koekhappen uit? Iets/iemand die koek van een lijntje hapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monnikkenwerk of niet, het ziet er erg geslaagd uitquote:Op maandag 18 juni 2007 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
M'n eerste paint en sowieso m'n eerste tekening in vijftien jaar.
Coupletten
[[url=http://www.itcan.be/MiscImages/coupletten.gif]afbeelding][/url]
Maar misschien ook wel m'n laatste, want wat valt dat tegen, de tijd die je kwijt bent met tekenen met de muis. Kleurtje selecteren, lijntje trekken, opvullen, kopiėren, plakken, ander kleurtje selecteren... Wat een monikenwerk.Ik heb respect voor de mensen hier die zo teringproductief zijn.
![]()
Hallo zegquote:Op maandag 18 juni 2007 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
M'n eerste paint en sowieso m'n eerste tekening in vijftien jaar.
Coupletten
[[url=http://www.itcan.be/MiscImages/coupletten.gif]afbeelding][/url]
Maar misschien ook wel m'n laatste, want wat valt dat tegen, de tijd die je kwijt bent met tekenen met de muis. Kleurtje selecteren, lijntje trekken, opvullen, kopiėren, plakken, ander kleurtje selecteren... Wat een monikenwerk.Ik heb respect voor de mensen hier die zo teringproductief zijn.
![]()
Dit topic lijkt me niet gebaat bij een wedstrijdje mooitekenen waarbij mensen opeens niet meer durven posten omdat het niet goed genoeg zou zijn. Want juist de klungeligheid van sommige plaatjes samen met een leuke vondst maakt dit topic zo heerlijk melig.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef 0ttie het volgende:
hou maar op, hij heeft ons ge-owned.
Misschien word dit een rechtstreekse LYR <> Artyshock battle
Hey man,quote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef ArtyShock het volgende:
Bedankt voor de complimentjes hoormaar het gaat vooral om de combinatie woordspelingen/lollige plaatjes. Zo mooi vind ik die van mezelf niet (de woordspeling wel
)
[..]
Dit topic lijkt me niet gebaat bij een wedstrijdje mooitekenen waarbij mensen opeens niet meer durven posten omdat het niet goed genoeg zou zijn. Want juist de klungeligheid van sommige plaatjes samen met een leuke vondst maakt dit topic zo heerlijk melig.
Die torpedo vind ik bijvoorbeeld een geniale post.
Daar sluit ik me bij aan. Ontzettend leuke paint trouwens.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef ArtyShock het volgende:
Dit topic lijkt me niet gebaat bij een wedstrijdje mooitekenen waarbij mensen opeens niet meer durven posten omdat het niet goed genoeg zou zijn. Want juist de klungeligheid van sommige plaatjes samen met een leuke vondst maakt dit topic zo heerlijk melig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe wat, de meeste simpele tekeningen zijn ook erg leuk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:22 schreef PiRANiA het volgende:
ik heb wel inspiratie, maar de skills niet
Iedereen kan tekenen... Check mijn tekeningen in dit topic.. Om te huilen... Maar het beeld wel uit wat het uit moet beelden en het gaat om het multi-interpreteerbare woordquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:22 schreef PiRANiA het volgende:
ik heb wel inspiratie, maar de skills niet
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Iedereen kan tekenen... Check mijn tekeningen in dit topic.. Om te huilen... Maar het beeld wel uit wat het uit moet beelden en het gaat om het multi-interpreteerbare woord
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[[url=http://www.picupload.nl/uploads/4hul82ev6g0kd20ne7ijvk0c5lai5vt.bmp]afbeelding][/url]
doordenkertje...Whahaha mooi bedacht... Engels/Nederlands enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Forum << Beetje woordgrapje.. Mischien alleen voor twentenaren begrijpbaar... iig zeggen wij hier ipv hem ook wel eens um.. Zoals hier daar hebjeum... enz enz... en dan niet um van om want da's weer anders twents.
[afbeelding]
tnx, ik verzin er nog wel eenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Whahaha mooi bedacht... Engels/Nederlands enzo...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:39 schreef Mich92 het volgende:
[[url=http://i11.tinypic.com/6c6hpw1.jpg]afbeelding][/url]
klik
springkussen.
oei, dubbel!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef Lyr het volgende:
[..]
Ze zijn mooi hoor... maar: [Paint] Multi-interpretabele woorden deel 2 *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |