Ephedra is illegaal ja...quote:Op maandag 25 december 2006 20:00 schreef releaze het volgende:
Moet je voor ephedra ook naar een dealer tegenwoordig? Ik had begrepen dat het illegaal was.
AL die epehdra vrije zooi stelt niets voor en heb je niets aan. Als je op die manier wilt afvallen gaat het je niet lukken.quote:Op maandag 25 december 2006 19:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb een beetje op FOK! gezocht naar topics over Stackers. Deel 4 was volgens mij het laatste topic daarover, maar die zit vol.
Wat zijn jullie ervaringen met:
-Stacker 2 XPLC
-Stacker 3 XPLC
-Stacker 4 Ephedra Free
-Stacker E
Vergis je niet hoor. Er zijn zat andere legale producten die een zeer goed hulpmiddel (hulpmiddel dus, geen middel an sich) zijn bij het in je bloedbaan krijgen en daarna goed kunnen verbranden van vetreserves.quote:Op maandag 25 december 2006 20:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
AL die epehdra vrije zooi stelt niets voor en heb je niets aan. Als je op die manier wilt afvallen gaat het je niet lukken.
jah, Niet zo spannend,quote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef Vakkie_W het volgende:
Meer mensen met ervaringen?
ik wil het niet als partydrug gebruikenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:17 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
jah, Niet zo spannend,
Heb meestal wel genoeg energie,
voor overdag gewoon een bakske koffie, of cola
tijdens uitgaan nooit echt behoefte, alcohol geeft genoeg energie.
en bij echt langdurige feesten neem ik dan xtc
Om af te vallen gebruikte ik ze niet, wel voor de extra energie die je krijgt tijdens het sporten, met bijvoorbeeld spinning was dat wel heel erg prettig!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef NeoTribalist het volgende:
Uppers gebruiken om af te vallen is sowiezo een erg slecht idee, vind ik. Je overbelast wel je hart, het lijkt me meer geschikt als recreatief genotsmiddel ofzo. Ga hardlopen en eet minder, ofzo![]()
Als je dat sporten leukt vind is het toch een genotsmiddelquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef Angel_1983 het volgende:
[..]
Om af te vallen gebruikte ik ze niet, wel voor de extra energie die je krijgt tijdens het sporten, met bijvoorbeeld spinning was dat wel heel erg prettig!
Genotsmiddel is het absoluut niet imo.
Als je wilt afvallen, zou ik het zeker niet gebruiken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 07:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
ik wil het niet als partydrug gebruiken
Ephedra is ook niet geschikt voor regelmatig/langdurig gebruik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen, zou ik het zeker niet gebruiken.
denk niet dat ephedra geshikt is voor regelmatig gebruik.
Alsof je altijd op bijsluiters moet afgaan. Die mensen maken een product en de marketing is gericht op bodybuilders en dergelijke. Dat wil niet zeggen dat dat molecuul speciaal in de wereld is geholpen voor dat ene doel. Ik vind het gebruik van ephedrine voor trainen dom, met ephedrine alleen belast je je hart/bloedvaten al meer dan normaal, dan ga je er ook nog eens bij trainen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:01 schreef zwahiel het volgende:
Lees je serieus de verpakking wel 's of de bijsluiter?
Daar staat het namelijk ook genoemd van de emoties...
Ik blijf het gebruik van Ephedrine voor uitgaan gewoon dom vinden. Daar is het niet voor bedoeld, het is bedoeld voor mensen die trainen.
Daarom ben je altijd 5 dagen brak na 1 nachtje stappen. Is dat geen goede onderbouwing?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:46 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik zeg ook niet dat het in jou geval af te raden is, ik vind het als middel om af te vallen fout. Vroeg of laat ga je problemen krijgen met dagelijkse hoge doseringen ephedrine. Verder zeggen ze altijd van elk middel dat het niet te combineren is met alcohol, maar onderbouwing ho maar.
Dat komt door de alcohol **********, dat heb ik ook zonder ophedra.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Daarom ben je altijd 5 dagen brak na 1 nachtje stappen. Is dat geen goede onderbouwing?
Altijd weer die smoesjes, zo enorm jammer he.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Dat komt door de alcohol homo, dat heb ik ook zonder ophedra.
Ontopic?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef NeoTribalist het volgende:
sfeerverlagende megarexia lijer!
Modjes!??!
Dextro energy werkt ook prima.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Spacehamster het volgende:
Ephedra kun je nog prima kopen in de plantaardige vorm. Complet met waarschuwing om het niet te consumeren maar het als wierook te branden.
Daar kun je goede thee van brouwen.
Stacker 4 vond ik wel opwekkend, maar ik heb er wel es twee in korte tijd achter elkaar genomen en toen werd ik best misselijk.
Dan heb ik liever guarana pillen.
vreemd, het is illegaal... ook als wierookquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Spacehamster het volgende:
Ephedra kun je nog prima kopen in de plantaardige vorm. Complet met waarschuwing om het niet te consumeren maar het als wierook te branden.
Daar kun je goede thee van brouwen.
Stacker 4 vond ik wel opwekkend, maar ik heb er wel es twee in korte tijd achter elkaar genomen en toen werd ik best misselijk.
Dan heb ik liever guarana pillen.
Ze zijn bang om zo`n beer als jou tegen te komen in de gym!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:01 schreef ivosnivo het volgende:
Lijkt wel of mensen tegenwoordig bang zijn om te gaan sporten, en maar meteen naar pilletjes grijpen om af te vallen.
Ik heb respect voor iedereen die fatsoenlijk probeert te sporten. Ik ben zelf ook met 0kg begonnen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:46 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Ze zijn bang om zo`n beer als jou tegen te komen in de gym!
Maar ontopic; je hebt wel gelijk. Eerst maar normaal eten en flink sporten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |