Daar zit niet één draadje los, maar een hele bos en ook nog wat schroefjes......quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Natasia echt vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Ik denk de contactpunten voor het afvallen van Natasia.....quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou Netty een koffertje hebben met 10 mille voor degene die straks vrijwillig met haar mee de poort uit gaat???
Als je je ex vergiftigd, lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Daar zit niet één draadje los, maar een hele bos en ook nog wat schroefjes......![]()
Wat is het verhaal daarachter eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je je ex vergiftigd, lijkt me wel ja![]()
Naja, in zoverre, ze heeft wel Natasia stil gekregen, huldequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag meteen die hele Netty niet meer, wat een pokkewijf
En goed ook, want ze heeft het wel degelijk gezegd. Precies zoals Netty het net gezegd heeft.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef Gigageil het volgende:
Zo Ilona, steek die maar in je zak......2 troostpuntjes.....
![]()
Das waarquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja, in zoverre, ze heeft wel Natasia stil gekregen, hulde![]()
Dat heeft Natasia in het begin vertelt, dat ze haar toemalige man/vriend had vergiftigt met soep en veel pijnstillers ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat is het verhaal daarachter eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heeft Natasia in het begin vertelt, dat ze haar toemalige man/vriend had vergiftigt met soep en veel pijnstillers ofzo
Ze moest er toen zelf een hap van nemen van hem en toen deed ze dat en werden beide ziek. Hij werd op zijn werk niet goed !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |