Oh dat bedoel je.quote:Op maandag 25 december 2006 20:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die las ik dus wel want jij gaf aan dat als het een misdaad zou zijn...bureau Jeugdzorg wel had ingegrepen en dat hebben ze niet...m.a.w. degenen die het hier hebben over een misdaad praten volgens jou poep
Volgens mij moet eerst bewezen worden dat de kinderen er aantoonbaar onder leiden, en kan niet op voorhand je kind bij je weg worden gehaald. Het kan dus gewoon een kwestie van tijd zijn, hoe sneu ook (want dan moet een kind dus eerst als schade hebben opgelopen). Volgens mij is (mn het plannen van) terrorisme het enige misdrijf waarbij ze voor de schade al kunnen ingrijpen. Maar ik kan ernaast zitten hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je.
Nou daar sta ik nog steed achter. Als er iemand onder de loep van Jeugdzorg heeft gezeten was het Natasia. Als Jeugdzorg ook maar 1 reden had gevonden om Natasia de kinderen te ontnemen, hadden ze dat vast gedaan, gezien de aandacht die zowel de politiek als de media eraan besteed hebben. Dat is niet gebeurd, dus neem ik aan dat er geen geldige reden voor was.
En dat staat volkomen los van mijn mening of er nou wel niet ouders mee mogen doen aan DGK.
En daar gaat het dus om. Wij kennen die kinderen helemaal niet, zien ze nu een paar uur en kunnen dan al conclusies trekken dat ze er vreselijk onder lijden?quote:Op maandag 25 december 2006 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij moet eerst bewezen worden dat de kinderen er aantoonbaar onder leiden, en kan niet op voorhand je kind bij je weg worden gehaald. Het kan dus gewoon een kwestie van tijd zijn, hoe sneu ook (want dan moet een kind dus eerst als schade hebben opgelopen). Volgens mij is (mn het plannen van) terrorisme het enige misdrijf waarbij ze voor de schade al kunnen ingrijpen. Maar ik kan ernaast zitten hoor.
Ik ken ook niemand die het kijkt...daarom overleg ik met julliequote:Op maandag 25 december 2006 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lees geen roddelbladen, maar de mensen die ik weleens heb gevraagd of ze naar DGK kijken, kijken mij zeer verbaasd aan 'waar heb jij het over?' en 'zijn er mensen die dat kijken dan'. Misschien heb ik gewoon niemand van de doelgroep in mijn nabijheid, maar ik krijg de indruk dat het zeker geen hype is.
Die schijnen niet top te zijn, nee.quote:Op maandag 25 december 2006 20:13 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, de kijkcijfers zijn toch ook niet echt geweldig?
Of wel, ik verdiep me daar eigenlijk niet in, hehe.
Oh wat erg, ik zie nu pas dat ik leiden heb geschreven ipv lijden.quote:Op maandag 25 december 2006 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
En daar gaat het dus om. Wij kennen die kinderen helemaal niet, zien ze nu een paar uur en kunnen dan al conclusies trekken dat ze er vreselijk onder lijden?
Daarom ging de term 'criminelen' mij te ver. Meer niet.
Ik moet er ook niet aan denken deze dagen door te brengen met familie en vrienden.quote:Op maandag 25 december 2006 20:27 schreef Day het volgende:
Leuk dat er voor de andere bewoners videoboodschappen zijn!
Moet er niet aan denken deze dagen door te brengen zonder familie en vrienden.
Dus zit jij gezellig DGK te kijken met je familie ?quote:Op maandag 25 december 2006 20:27 schreef Day het volgende:
Leuk dat er voor de andere bewoners videoboodschappen zijn!
Moet er niet aan denken deze dagen door te brengen zonder familie en vrienden.
Nope, 1e gedeelte heb ik vanmiddag al gehad, morgen weer!quote:Op maandag 25 december 2006 20:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dus zit jij gezellig DGK te kijken met je familie ?![]()
Om de wijn! De rest is maar een hapje om de mond even op een ander idee te brengen!quote:Op maandag 25 december 2006 20:42 schreef Day het volgende:
Gaat het diner om het eten of om de wijn?
Ah ok! Ik drink zelf geen alcohol.quote:Op maandag 25 december 2006 20:45 schreef demins het volgende:
[..]
Om de wijn! De rest is maar een hapje om de mond even op een ander idee te brengen!![]()
Ik vertrouw ook zeker niet blind op BJZquote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik zie nu pas dat ik leiden heb geschreven ipv lijden.
Ik begrijp jouw standpunt wel, maar die andere ook. BJZ heeft afgelopen maanden al dermate gefaald dat ik daar niet blind op vertrouw (bv een kind meegeven -onder toezicht, terwijl de moeder heeft gezegd dat ze zelfmoord wil plegen en vervolgens tijdens het eerstvolgende bezoek het kind vermoordt).
Daar mag je ook best naar vragen, hoor!quote:Op maandag 25 december 2006 20:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok! Ik drink zelf geen alcohol.
Ik vond al dat er zo overdreven veel uitleg werd gegeven over de wijn. Ik zou willen weten wat er op mijn bord lag.
Brian die liggend zijn moeder aan een been probeert terug te trekken...quote:Op maandag 25 december 2006 20:55 schreef Day het volgende:
Er volgt straks natuurlijk weer een afscheid met tranen.
Zal toch niet, ze zien elkaar over een paar dagen weer...quote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Brian die liggend zijn moeder aan een been probeert terug te trekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |