Dan kan ze wel vantevoren tegen d'r dochter zeggen dat ze niet teveel moet eten ivm het kotsen...quote:
Als Natasia of .NL (want ook hij is ouder) een misdaad hadden begaan, had Jeugdzorg wel stappen ondernomen.quote:Op maandag 25 december 2006 19:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op pedagogisch vlak kun je dit anders echt wel letterlijk een misdaad en daarom crimineel noemen hoor...
Dat ik Natasia zo zag huilen doet me echt 0,0 maar als ik alleen al hoor dat haar dochtertje moest overgeven van de spanning omtrent het afscheid dan doet me dat wel echt wat. Zo supersneu, misschien maar beter om die kinderen niet nog een keer uit te nodigen.quote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan kan ze wel vantevoren tegen d'r dochter zeggen dat ze niet teveel moet eten ivm het kotsen...
Ben het wel met hun eens.quote:Op maandag 25 december 2006 19:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op pedagogisch vlak kun je dit anders echt wel letterlijk een misdaad en daarom crimineel noemen hoor...
Tis niet alleen voor een mooier figuur, ook het rijbewijs (en misschien nog wel een cursus tot directiesecretaresse). Mocht het iets uitmaken voor je meningquote:Op maandag 25 december 2006 19:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben het wel met hun eens.
Je kinderen zo iets aan doen alleen voor een mooier figuur vind ik echt belachelijk.
Je hoort gewoon bij je kinderen te zijn als ze deze leeftijd hebben.
Uitzonderingen daar gelaten maar ze kiest zelf hiervoor.
Je blinde vertrouwen in de Jeugdzorg vindt geen wortels in de realiteit!quote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Day het volgende:
[..]
Als Natasia of .NL (want ook hij is ouder) een misdaad hadden begaan, had Jeugdzorg wel stappen ondernomen.
Aangezien dat niet zo is, kunnen we die conclusie wel laten varen.
Dat vind ik nou ook weer zo kort door de bocht.quote:Op maandag 25 december 2006 19:35 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Als je voor kinderen kiest, weet je dat je leven zeker 18 jaar in het teken van de kinderen zal staan. Als je die verantwoordelijkheid niet aankunt, moet je niet voor kinderen kiezen.
Gelukkig zitten er hier heel veel experts.quote:Op maandag 25 december 2006 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Je blinde vertrouwen in de Jeugdzorg vindt geen wortels in de realiteit!![]()
Eigenlijk niet maar rijbewijs kan je ook thuis halen.quote:Op maandag 25 december 2006 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis niet alleen voor een mooier figuur, ook het rijbewijs (en misschien nog wel een cursus tot directiesecretaresse). Mocht het iets uitmaken voor je mening![]()
Is dit een hulpvraag?quote:Op maandag 25 december 2006 19:49 schreef Day het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er hier heel veel experts.
Er staat niet in een wetboek dat het verboden is om als ouder bewoner van DGK te worden vandaar dat Jeugdzorg geen stappen heeft kunnen ondernemen maar het is wel een issue geweest dus ze hebben het zeker geprobeerd, niet bij Nathanael maar wel bij Natasia omdat die kids niet zijn achter gebleven bij een biologische ouder.quote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Day het volgende:
[..]
Als Natasia of .NL (want ook hij is ouder) een misdaad hadden begaan, had Jeugdzorg wel stappen ondernomen.
Aangezien dat niet zo is, kunnen we die conclusie wel laten varen.
Nee, maar je kiest wel voor een bepaalde verantwoordelijkheid. En even een minder prettig jaar is naar mijn idee géén reden om je kinderen maar even in de steek te laten, weg te lopen voor je problemen. Dan bestaat er ook nog zoiets als een psycholoog of iets dergelijks.quote:Op maandag 25 december 2006 19:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook weer zo kort door de bocht.
Niemand weet waar hij aan begint, als je aan kinderen begint.
Je weet van tevoren echt niet hoe het zal zijn en hoe het zal gaan, en hoe je er zelf mee om zult gaan.
Alsof het teveel gevraagd is om je vantevoren te realiseren dat je er voor de kids moet zijn...quote:Op maandag 25 december 2006 19:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook weer zo kort door de bocht.
Niemand weet waar hij aan begint, als je aan kinderen begint.
Je weet van tevoren echt niet hoe het zal zijn en hoe het zal gaan, en hoe je er zelf mee om zult gaan.
Ik kan nergens lezen dat ik jou en anderen mijn mening probeert op te dringen.quote:Op maandag 25 december 2006 19:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er staat niet in een wetboek dat het verboden is om als ouder bewoner van DGK te worden vandaar dat Jeugdzorg geen stappen heeft kunnen ondernemen maar het is wel een issue geweest dus ze hebben het zeker geprobeerd, niet bij Nathanael maar wel bij Natasia omdat die kids niet zijn achter gebleven bij een biologische ouder.
Jij jouw mening en ik de mijne...accepteer gewoon dan er mensen zijn die anders denken dan jij.
Ik vind Natasia een misdadiger dat ze jonge kids in de steek laat en jij vindt dat niet, so be it.
Ik vermoed dat er gedoeld wordt op jouw laatste zin van je posting van 19.41.quote:Op maandag 25 december 2006 19:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan nergens lezen dat ik jou en anderen mijn mening probeert op te dringen.
Ik geef gewoon de mijne, meer niet. Accepteer jij die dan ook maar!
Die las ik dus wel want jij gaf aan dat als het een misdaad zou zijn...bureau Jeugdzorg wel had ingegrepen en dat hebben ze niet...m.a.w. degenen die het hier hebben over een misdaad praten volgens jou poepquote:Op maandag 25 december 2006 19:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan nergens lezen dat ik jou en anderen mijn mening probeert op te dringen.
Ik geef gewoon de mijne, meer niet. Accepteer jij die dan ook maar!
Jij snapt hem helemaal!quote:Op maandag 25 december 2006 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er gedoeld wordt op jouw laatste zin van je posting van 19.41.
En nu weer gezellig![]()
Tja...ze ziet zichzelf alweer op de cover vd Privé staan als ontaarde moeder...quote:Op maandag 25 december 2006 20:07 schreef demins het volgende:
Natasia kan haar kinderen maar niet vergeten...
Ik lees geen roddelbladen, maar de mensen die ik weleens heb gevraagd of ze naar DGK kijken, kijken mij zeer verbaasd aan 'waar heb jij het over?' en 'zijn er mensen die dat kijken dan'. Misschien heb ik gewoon niemand van de doelgroep in mijn nabijheid, maar ik krijg de indruk dat het zeker geen hype is.quote:Op maandag 25 december 2006 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja...ze ziet zichzelf alweer op de cover vd Privé staan als ontaarde moeder...
Alsof het inmiddels geen uitgekauwd item is...
Ik denk sowieso wel dat die bewoners het idee hebben dat ze overmate veel media-aandacht krijgen maar dat valt volgens mij toch reuze mee...
Het is geen hype ofzo...of zie ik het verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |