Ik had ze vrijdag of zaterdag (voor de kerst in iedergeval) binnen.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand (de mensen die ze via nintendo besteld hebben) de verbeterde polsbandjes eigenlijk al binnen? Ik heb zelf nog niks ontvangen.
Want het is mijn schuld dat link niet naar die hendel wil springen zoals in het spel zou moeten gebeuren?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vandaar dat jij de enige met dat probleem bent :p
Je zuigt gewoon
De nieuwe is dikker.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:33 schreef kula het volgende:
Hoe zie je het verschil ook alweer tussen de 'slechte' en de nieuwe ?
bij mij niet (volgens mij) en ik heb m later gekocht als jijquote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
Ze zitten tegenwoordig ook al bij de recentere WiisBij m'n huidige Wii heb ik nml. de dikke bandjes.
hahaha zat ik ook ff te kutten mja. je kijkt gewoon niet goed.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Want het is mijn schuld dat link niet naar die hendel wil springen zoals in het spel zou moeten gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
ik zie op de plaatjes geen dikte verschil met die van mij.. althans die van mij lijken op die dunne... maar ik denk dat ik die dikke hebquote:Op woensdag 27 december 2006 14:41 schreef _GdR_ het volgende:
had btw zaterdag mn nieuwe koortjes binnen met de post.
8 stuks
maar ze zijn volgens mij precies t zelfde...
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:31 schreef FJD het volgende:
Jij staat boven aan m'n lijst m'n beste.
Lijkt me sterk, mn nummer staat pas een paar uur op t forumquote:
Nee ei, je moet MIJ in JOUW adresboek zetten!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Raar is dat, ik heb niets nada ontvangen hoor.
Ik baal dr een beetje van, heb het idee dat het niet rocksolid werkt bij mij![]()
Klopt, en je kan er ook verdomde goed in worden als je ze vaker speelt! Die met wormen uit het gebit trekken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 december 2006 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman word echt steeds toffer naarmate je het spel speeltWat een toffe minbigames zitten daar tussen
![]()
Wii Play kon ik ook nergens vinden, Zelda heb ik genoeg gezien (zutphen)quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef QuadiX het volgende:
Vandaag het centrum van Hoofddorp ingeweest, is gewoon nergens Wii Play of Zelda: The twilight princess te krijgen.![]()
Dat cooking mama ziet er echt grappig uit, ben benieuwd of het wat wordt.
inderdaad, zelfs een oom van mij die voorheen niet eens gamede wil 'm nu gaan kopen, wtf?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:57 schreef BMH het volgende:
De woensdag voor de wii launch zag ik zelda liggen.. Meteen gekocht.. Toen ik eindelijk een wii had lag zelda nergens meer in de winkelGoede keus dus
De wii is zo populair.. het word nu eng... Ik reed vandaag door mijn straat.. zag in 2 huizen mensen op de Wii spelen!!
Gespeeld op de E3, speelde erg kut. Misschien dat de controls inmiddels verbeterd zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef IJsvogel. het volgende:
Ik wacht op Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Juo6iek5bvw
Dat ziet er toch wel onwijs gaaf uit.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef IJsvogel. het volgende:
Ik wacht op Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Juo6iek5bvw
Je kan het ook gewoon met de classic controller spelen toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef Steeven het volgende:
[..]
Gespeeld op de E3, speelde erg kut. Misschien dat de controls inmiddels verbeterd zijn. PS2-versie is erg goed iig.
Weet ik niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 27 december 2006 19:28 schreef _petjan het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon met de classic controller spelen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |