Ja al 25 jaarquote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je getrouwd, Haaibaaike?![]()
[afbeelding]
Je hebt geen zin in een vrijgezelle 19-jarige jongen?quote:
Ze had je moeder kunnen zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:14 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt geen zin in een vrijgezelle 19-jarige jongen?
Ik ben wel benieuwd naar deze gozer, nog nooit van gehoord. Maar ff kijken danquote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
JANUARI:NED3 - Klaas van der Eerden met 'Schaap', 13 januari, tijdstip onbekend
Het stukje waaom ik moest lachen was: dat die ene in die ander zijn oor ging schreeuwen dat z'n lang verloren broer terug wasquote:Op zondag 7 januari 2007 01:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik moest serieus huilen van het lachen met die ontmoeting van Connie Palmen en Ischa Meijer.![]()
![]()
inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2007 01:34 schreef Nepthys het volgende:
Ajuinen en Look was inderdaad erg leuk, al vond ik het muzikale gedeelte ook net iets te lang.
Ik lag echt dubbel bij dat stukje met dat hele vage telefoongesprek
Leek het soms wel op, hè.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef broer het volgende:
Ik vond Ajuinen en Look nog best goed te bekijken. Had ik niet verwacht, eigenlijk. Alleen jammer dat ze stukken uit een show van een jaar of vijftien geleden zomaar opnieuw gebruikten. Het was toch geen 'best of', of zo?
Precies mijn gedachten!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:19 schreef Bupatih het volgende:
Klaas was slecht, ja.
Zijn eerste show vond ik echt goed.
Z'n tweede wat minder, maar goed...
En dit was eigenlijk gewoon 3x niks.
Inderdaad zeg... apart.quote:
Dan heb je het 10 minuten langer uitgehouden dan ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:22 schreef broer het volgende:
Ik heb hem na een kwartier uitgezet.
Geen enkele keer lachen was me toch echt te weinig rendement...
quote:Bert Visscher speelt in het eerste deel een vuurtorenwachter en na de pauze diens broer die bordeelhouder is. De twee waren ooit de beste maatjes, maar leven nu in onmin. Dat levert vrolijke, maar ook hachelijke situaties op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |