Bij mij ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Mij loopt 'ie eerder mis omdat ik niet tevreden was over z'n eerdere shows.
Dan wordt het Guido Weijers fijn dat je het verteld want ik kijk nooit SBS6 pauperzender.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben onlangs naar Xipnao! van Guido Weijers geweest, en daar deed hij ook een stukje try-out voor de oudejaarsconference. Dit belooft zeker een leuke conference te worden, hoewel ik vrees dat hij kijkers gaat mislopen omdat het uitgezonden wordt op SBS6.
SBS6 heeft inderdaad de naam een 'campingzender' te zijn. En laten we eerlijk zijn: bij cabaret denken we toch vooral aan Nederland 3, en aan de Vara in het bijzonder.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Mr_Booze het volgende:
Dan wordt het Guido Weijers fijn dat je het verteld want ik kijk nooit SBS6 pauperzender.![]()
DVD is al 1 jaar in de winkel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:39 schreef Biene het volgende:
[..]
Most wanted is wel zijn nieuwste show, maar al wel een keer uitgezonden op tv. En hij speelt nog met deze show in de theaters tot juni 2007.
Mensen die zomaar iets roepenquote:Speellijst 2007
Er kunnen nog wijzigingen optreden in deze lijst
Werktitel van de voorstelling is "Zorg dat je erbij komt"!
Ik heb die voorstelling nu al 7x gezien (1x op Ned 3, 6x op Humor TV)quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Is Najib Amhali met 'Most wanted' z'n meest recente show die wordt uitgezonden of een herhaling van een eerder uitgezonden voorstelling?
n00bquote:Op zondag 31 december 2006 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb die voorstelling nu al 7x gezien (1x op Ned 3, 6x op Humor TV)![]()
21:10 uur.quote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:NED1 - Koefnoen met 'Oudejaarsspecial', 31 december, 20:20
Tnx!quote:
Dat is echt zo slecht.quote:Op zondag 31 december 2006 20:26 schreef gronk het volgende:
Nu op veronica: Raw van Eddie Murphy.
'you can not saaaaaaaaay fuck in front of people'
Don't shoot the messenger.quote:
Beter dan al die andere cabaretiers van de afgelopen dagen.quote:Op zondag 31 december 2006 20:26 schreef gronk het volgende:
Een van de beste standup shows ooit.quote:Op zondag 31 december 2006 20:26 schreef gronk het volgende:
"Hij vind je aardig"quote:
*stemt voor*quote:Op zondag 31 december 2006 19:02 schreef Piles het volgende:
Hulde voor het maken van dit lijstje
Kun je dit niet voor heel het jaar doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |