Ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:35 schreef RayMania het volgende:
Geen idee, ik zal Messenga erop wijzen. Vraag 1 t/m 25 is namelijk door hem bedacht, de rest door mij. Ik zou zelf The Eagles hebben gezegd. Ben benieuwd wat de bron is.
3,7 en 26 zijn van mijquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:35 schreef RayMania het volgende:
Geen idee, ik zal Messenga erop wijzen. Vraag 1 t/m 25 is namelijk door hem bedacht, de rest door mij. Ik zou zelf The Eagles hebben gezegd. Ben benieuwd wat de bron is.
Was al opgemerkt. Excuses voor de foute vraagstellingquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Simunic kreeg toch helemaal geen twee rode kaarten?
Hij kreeg 3 x geel en 1 x rood..
Ik vind deze ook wel discutabel. Maar er staat wel achter. geen kwart en halve finale. Dus eigenlijk wel een finale. Aangezien 1950 die ook niet had, zou je kunnen zeggen dat 1974 het goede antwoord is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Helly het volgende:
Ik 4 denk ik.
WK 1950 had toch ook een tweede ronde bestaande uit groepswedstrijden? (vraag 39)
Maar ik heb me er in ieder geval mee vermaakt.![]()
Er staat in die vraag niets over een finale. 1950 is volgens mij goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel discutabel. Maar er staat wel achter. geen kwart en halve finale. Dus eigenlijk wel een finale. Aangezien 1950 die ook niet had, zou je kunnen zeggen dat 1974 het goede antwoord is.
Ah oke.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was al opgemerkt. Excuses voor de foute vraagstelling.
Van Wikipedia:quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Helly het volgende:
Ik 4 denk ik.
WK 1950 had toch ook een tweede ronde bestaande uit groepswedstrijden? (vraag 39)
Maar ik heb me er in ieder geval mee vermaakt.![]()
Ik zie dat 1950 een finalegroep heeft gehad. Dat is geen tweede ronde, zoals in de vraag staatquote:In 1974 werd voor het eerst een tweede ronde gespeeld bestaande uit groepswedstrijden, en geen kwart- en halve finales zoals in de voorgaande edities. Het voordeel hiervan was dat er tussen eerste ronde en finales twee keer zoveel wedstrijden zouden moeten worden gespeeld.
natuurlijk is 1950 goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Er staat in die vraag niets over een finale. 1950 is volgens mij goed.
Ik heb het niet bedachtquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ah oke.
@TR: waarom heeft de Vliert die belachelijke rode kleur? Ik heb dood lopen zoeken in Engeland, Schotland etc. voor dat stadion, staat hij gewoon hier in Den Boch
En Bos81 danquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:35 schreef RayMania het volgende:
Super Eagles is Nigeria.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef VoreG het volgende:
Bijnaam van Go Ahead is natuurlijk Super Eagles!
Zie mijn post eerder. 3,7 en 26 heb ik bedacht.quote:
In Zwolle heeft Go Ahead de Egels als bijnaam.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:09 schreef fanneke het volgende:
Go Ahead Eagles heeft toch geen bijnaam? Eagles is gewoon deel van de ofiiciële naam.
Ik heb nog nooit van welke bijnaam dan ook gehoord.![]()
Vick's Chicks? Ken alleen de Dixie Chicks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |