En dat een beetje bijdehand gaan doen met 'he lullo' en zo, en mij 's avonds opbellen vanuit zo'n dinges-kantoortje om me over m'n verzekering te vragen en zo.
Maar het ergst zijn die wijfen nog, van die Sonja Barends zonder face-lift in d'r jonge jaren. Van die bakvissen die geilen op dikke buiken en liters goedkoop bier zuipende scholieren, en dan met ze allen in een mantelpakje van mamma staan, maar hun dikke kont spat er bijna uit.
Om maar niet te zwijgen over die make-up loze gezichten met dat haar in een staart, en dan een polo met strepen aan met geel en wit en blauw....brrrr.
En bijdehand dat ze zijn: "Ja Marlies, Evelien heeft tegen Willem-Paul gezegd dat hij niet zo moet zeuren over dat geneuk in z'n huis en zo. Ik vind het een schande, da's toch niet correct?"
Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.
Brrr....
Vooral die dispuut-typetjes zijn om te
Een gezamenlijke hersencel die ze om de beurt met elkaar delen!
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 17:52 schreef X-Ray het volgende:
Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.
GO!
quote:Ja, en dan allemaal leuk dezelfde fleece trui aan met een of andere loze kreet erop! Da's lachen man...en de rest van de wereld is dan zogenaamd burgerlijk...weet je wat ik burgerlijk vind? Juist ja, met z'n allen met dezelfde fleece-trui gaan lopen!
Op woensdag 16 januari 2002 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Gelijk heb je voorVooral die dispuut-typetjes zijn om te
quote:Wat is er mis met een make-uploos gezicht?
Om maar niet te zwijgen over die make-up loze gezichten met dat haar in een staart, en dan een polo met strepen aan met geel en wit en blauw....brrrr.
quote:Jij slaat nogal graag he?
quote:Laat me raden: drs. Communicatiewetenschappen aan de UvA?
quote:en gelijk heb je.. rammen die bierbuiken die brallen...
Ja, daar kan ik me nou kwaad om maken.
Van die bij moeders wonende Polo-dragende dikzakken die wel eventjes denken te vertellen hoe alles in mekaar zit, maar ondertussen nog niet eens belasting betalen!En dat een beetje bijdehand gaan doen met 'he lullo' en zo, en mij 's avonds opbellen vanuit zo'n dinges-kantoortje om me over m'n verzekering te vragen en zo.
Maar het ergst zijn die wijfen nog, van die Sonja Barends zonder face-lift in d'r jonge jaren. Van die bakvissen die geilen op dikke buiken en liters goedkoop bier zuipende scholieren, en dan met ze allen in een mantelpakje van mamma staan, maar hun dikke kont spat er bijna uit.
En bijdehand dat ze zijn: "Ja Marlies, Evelien heeft tegen Willem-Paul gezegd dat hij niet zo moet zeuren over dat geneuk in z'n huis en zo. Ik vind het een schande, da's toch niet correct?"Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.
Brrr....
quote:Dan bende gai tot nou toe zeuker nie voak aan d'n beurt gewist of wel?
Op woensdag 16 januari 2002 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ig heb og noit gestudeerd. Gewoeën metien op oew twallefde an't werk, gin gezeik.
quote:ah man! Dus elke niet belasing-betaler moet zijn mond houden!? zouden ze tegen Beatrix moeten zeggen
Van die bij moeders wonende Polo-dragende dikzakken die wel eventjes denken te vertellen hoe alles in mekaar zit, maar ondertussen nog niet eens belasting betalen!
oh ja. Ik woon bij mn moeder, ben niet echt dik, draag geen polo's, maar betaal geen belasting. Lekker puh. Gewoon jaloers!
quote:woar kommst doe weg doa.. ? es doe ut expres in 't plat kallen wilt proat dan Mestreechs tegen Strolie
Op woensdag 16 januari 2002 18:12 schreef Boerenlul het volgende:[..]
Dan bende gai tot nou toe zeuker nie voak aan d'n beurt gewist of wel?
Ig heb og noit gestudeerd. Gewoeën metien op oew twallefde an't werk, gin gezeik.
fijn leven zul je dan trouwens hebben, werken vanaf je 12e is trouwens ook flink illegaal
duh alsof ik hier in stink, clone-alert?
quote:Vergeet die afschuwelijk lelijke, nergens bijpassende, Oilily shawltjes niet!
quote:Waar je je al niet druk om kan maken zeg... jij hoeft ze niet te dragen hoor, relax.
Op woensdag 16 januari 2002 18:18 schreef Superann het volgende:[..]
Vergeet die afschuwelijk lelijke, nergens bijpassende, Oilily shawltjes niet!
en ik ben geen corps/dispuut bal
ik mag me gvd niet een officeel student noemen, oh ja en ik draag geen polo shirts en ben niet dik
quote:Noemde gej mig nou unne boet'nlander?
Op woensdag 16 januari 2002 18:18 schreef -ScuL- het volgende:
werken vanaf je 12e is trouwens ook flink illegaal
quote:Nej da höb ich neet gezegd waal?
Op woensdag 16 januari 2002 18:20 schreef Boerenlul het volgende:[..]
Noemde gej mig nou unne boet'nlander?
quote:Wie zegt dat ik me er druk om maak? Ik wil hier alleen mee aangeven dat ik het zooo niet-esthetisch vind.
Op woensdag 16 januari 2002 18:19 schreef Tijn het volgende:[..]
Waar je je al niet druk om kan maken zeg... jij hoeft ze niet te dragen hoor, relax.
En natuurlijk draag ik die ondingen ook niet
quote:Die kots-smiley zegt een hoop, en je reageert ook nogal fel waaruit ik opmaakte dat je je er nogal aan ergert. Dat snap ik niet. Wat kan jou het nou schelen wat een ander draagt?
Op woensdag 16 januari 2002 18:26 schreef Superann het volgende:[..]
Wie zegt dat ik me er druk om maak?
quote:Tis toch waar we de hele dag tegenan motten kijken, andere mensen that is.. en dan mag je je niet aan je uitzicht ergeren
Op woensdag 16 januari 2002 18:30 schreef Tijn het volgende:[..]
Die kots-smiley zegt een hoop, en je reageert ook nogal fel waaruit ik opmaakte dat je je er nogal aan ergert. Dat snap ik niet. Wat kan jou het nou schelen wat een ander draagt?
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 18:32 schreef Roonaan het volgende:[..]
Tis toch waar we de hele dag tegenan motten kijken, andere mensen that is.. en dan mag je je niet aan je uitzicht ergeren
![]()
quote:A M E N !
Op woensdag 16 januari 2002 18:01 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Ja, en dan allemaal leuk dezelfde fleece trui aan met een of andere loze kreet erop! Da's lachen man...en de rest van de wereld is dan zogenaamd burgerlijk...weet je wat ik burgerlijk vind? Juist ja, met z'n allen met dezelfde fleece-trui gaan lopen!
quote:Nog steeds
Op woensdag 16 januari 2002 18:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Ergeren aan kleding van anderen?
Get a life!
(heb al 2x moeten samenwerken met zo'n dude in m'n projectgroep, nou errug hulpzaam was ie niet)
quote:Aaaargh! *BZRK-mode*
Op woensdag 16 januari 2002 17:59 schreef speknek het volgende:
Hee man lul je hebt te weinig geneukt, maak je toch niet zo druk man lul.
quote:Alleen als het voor een goed doel is, zoals met studenten.
Op woensdag 16 januari 2002 18:02 schreef Tijn het volgende:
Jij slaat nogal graag he?
maar eigelijk moet je dr helemaal niet zo druk om maken, kan me net zo erg doodergeren aan van die 15-jarige ik-ben-alles ventjes met een gouden fietsketting om hun nek, beetje te toughguy uithangen met n breezertje erbij (beetje tegenstrijdig he?:))
Live and let live
quote:Dat is lelijk!
Op woensdag 16 januari 2002 18:02 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat is er mis met een make-uploos gezicht?
quote:*Wederom mee eens is*
Op woensdag 16 januari 2002 20:58 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat is lelijk!
en neeeeeeehh, dat heeft niets te maken of het om een mooie vrouw gaat of niet. Makeup-loos is gewoon niet mooi!
quote:Ahum? Dat is misschien in veel gevallen zo, maar mijn vriendin ziet er zonder make-up prima uit hoor! En zelfs als we gaan stappen doet ze amper wat op...heeft ze gewoon niet nodig!
Op woensdag 16 januari 2002 21:05 schreef Vivi het volgende:[..]
*Wederom mee eens is*
en neeeeeeehh, dat heeft niets te maken of het om een mooie vrouw gaat of niet. Makeup-loos is gewoon niet mooi!
quote:Uitleg...
Op woensdag 16 januari 2002 21:09 schreef Bazyx het volgende:
Hehe, moet je eens 'studentenleven' kijken op maandagmiddag. Ik geloof op Nederland 2.
quote:Daar zie je ook een aantal typetjes terug. Eentje zit bij mij in het jaar en is van het type "5 jaar aan het studeren, nog niks gehaald" zoals net vermeld werd.
Op woensdag 16 januari 2002 21:09 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Uitleg...
quote:Ow, ken het type...heerlijk om te zien hoe serieus die zichzelf vaak nog trachten te nemen terwijl iedereen ze
Op woensdag 16 januari 2002 21:12 schreef Bazyx het volgende:[..]
Daar zie je ook een aantal typetjes terug. Eentje zit bij mij in het jaar en is van het type "5 jaar aan het studeren, nog niks gehaald" zoals net vermeld werd.
quote:Dan werk ik.
Op woensdag 16 januari 2002 21:09 schreef Bazyx het volgende:
Hehe, moet je eens 'studentenleven' kijken op maandagmiddag. Ik geloof op Nederland 2.
quote:Niemand heeft het "nodig" maar ik vind het gewoon niet mooi.
Op woensdag 16 januari 2002 21:07 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Ahum? Dat is misschien in veel gevallen zo, maar mijn vriendin ziet er zonder make-up prima uit hoor! En zelfs als we gaan stappen doet ze amper wat op...heeft ze gewoon niet nodig!
Maare ik vind wel dat er een soort vorm van waarheid inzit, echter is het zo dat we over elke bevolkingsgroep in NL wel kunnen gallen.
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 21:05 schreef Vivi het volgende:[..]
*Wederom mee eens is*
Vivi ik hou van je...
neuken?trouwen?
quote:Heej, toevallig is die opleiding sinds 'de waarschuwing' qua niveau echt stukken erop voorruit gegaan hoor!
Op woensdag 16 januari 2002 18:03 schreef Smike het volgende:[..]
Laat me raden: drs. Communicatiewetenschappen aan de UvA?
quote:Die is veel te oud voor jou, die Vivi is al van jaargang 1974, blegh, oud uitgewoond mens dus.
Op woensdag 16 januari 2002 22:42 schreef X-Ray het volgende:
Vivi ik hou van je...
neuken?trouwen?
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 23:18 schreef Humbug het volgende:[..]
Die is veel te oud voor jou, die Vivi is al van jaargang 1974, blegh, oud uitgewoond mens dus.
PUBERTJE!!!!!!! GA RUKKEN OF ZO!!!!!!!!
quote:Ja, hoe kan ik nou weten dat jij op oude wijven valt?
Op woensdag 16 januari 2002 23:25 schreef X-Ray het volgende:
![]()
MIJN VRIENDIN IS VAN 71!!!!PUBERTJE!!!!!!! GA RUKKEN OF ZO!!!!!!!!
quote:Jaloers omdat je zelf geen knappe vriendin kunt krijgen Humbug-cloon ?
Op woensdag 16 januari 2002 23:30 schreef Humbug het volgende:[..]
Ja, hoe kan ik nou weten dat jij op oude wijven valt?
quote:Mijn vriendinnetje is lekker veel mooier dan die oude vrouwen, puh!
Op woensdag 16 januari 2002 23:33 schreef _Hummer_ het volgende:Jaloers omdat je zelf geen knappe vriendin kunt krijgen Humbug-cloon ?
quote:Weet je:Volgens mij heb jij niet eens een vriendin en mag je hopen dat er op een dag een of ander puisterig tina-kleutertje op je onnozele persoontje afkomt.
Op woensdag 16 januari 2002 23:39 schreef Humbug het volgende:[..]
Mijn vriendinnetje is lekker veel mooier dan die oude vrouwen, puh!
Get a life!
quote:Ik heb bijna een jaar meegelezen voor me op dit leuke forum te registeren en jij wint wat mij betreft echt de prijs voor de meest domme, kortzichtige, meest vooringenomen poster aller tijden.
Op woensdag 16 januari 2002 23:41 schreef _Hummer_ het volgende:Weet je:Volgens mij heb jij niet eens een vriendin en mag je hopen dat er op een dag een of ander puisterig tina-kleutertje op je onnozele persoontje afkomt.
Get a life!
Get a life gaat zeker voor jou op, wat een stakker ben jij!
WASSENAAR DE BOM!!
Vampier
quote:*valt om*
Op donderdag 17 januari 2002 00:20 schreef Vampier het volgende:
Gisteren zei ik nog tegen Jan-jaap-pieter-paul IIIde dat hij toch maar eens naar de kapper moest gaan want Marleen-Lies-Hannekke vondt het maar niets dat hij van dat lange dorre haar had.WASSENAAR DE BOM!!
Vampier
quote:Jaaaah! Wassenaar is de puikste!!!
Op donderdag 17 januari 2002 00:20 schreef Vampier het volgende:
Gisteren zei ik nog tegen Jan-jaap-pieter-paul IIIde dat hij toch maar eens naar de kapper moest gaan want Marleen-Lies-Hannekke vondt het maar niets dat hij van dat lange dorre haar had.WASSENAAR DE BOM!!
Vampier
(tsja waarom het meerendeel hier naar A'dam gaat snap ik ook niet Utreg is veel kewler imho
Laat ze maar lekker daar dan vind je hier tenminste nog normale mensen
)
Ze zijn ook gewoon erg irritant, de manier waarop ze zich kleden,
het feit dat ze altijd over geld zeuren,
het feit dat ze zich verheven voelen boven werkende mensen, het feit dat ze de mensen die (deels) hun studie betalen paupers noemen.
en ga zo maar door...
Sta je in de kroeg gewoon gezellig te zuipen.. Staat er zo'n "student" (spreek uit als "studant" naast je..
Hey man.. wat heb jij gestudeerd... ?
Nou ik studeer niet.. ik betaal jou studie...
Hey man.. die lul naast mij heeft niet eens gestudeerd...
Sja.. moet je niet raar opkijken als je dan ineens door de deur naar buiten vliegt....
Ik op studenten.. (en dan bedoel ik alleen die Minerva sukkels).. denken dat ze het al helemaal gemaakt hebben.. Terwijl ze nog helemaal geen kloot gepresteerd hebben.. De sukkels...
quote:Ik woon zelf ook in Leiden en die Minerva sukkels zijn idd moeilijk irritant. Een van de redenen dat ik zelf ook in Amsterdam wil studeren.
Op donderdag 17 januari 2002 11:59 schreef Phreak het volgende:
Moet je voor de grap eens hier in leiden komen kijken..Sta je in de kroeg gewoon gezellig te zuipen.. Staat er zo'n "student" (spreek uit als "studant" naast je..
Hey man.. wat heb jij gestudeerd... ?
Nou ik studeer niet.. ik betaal jou studie...
Hey man.. die lul naast mij heeft niet eens gestudeerd...
Sja.. moet je niet raar opkijken als je dan ineens door de deur naar buiten vliegt....
Ik
op studenten.. (en dan bedoel ik alleen die Minerva sukkels).. denken dat ze het al helemaal gemaakt hebben.. Terwijl ze nog helemaal geen kloot gepresteerd hebben.. De sukkels...
quote:Ohja.. en Voorschoten... (spreek uit als Veurschoten.. met de heetste aardappel in je keel die je maar kan bedenken..)
Op donderdag 17 januari 2002 12:03 schreef Boondock_Saint het volgende:Komt ook omdat heel veel studenten in Leiden, uit Oegstgeest komen. En daar is het helemaal erg. Daar sta je bij wijze van spreken tot je enkels in de kak.
quote:haha Minerva, kep daar nog eens een leuke knokpartij gezien. Jan-Jaap had een bierrrrtje over Kees-Willem gemorscht... oei. En ze hebben een paar leden met van die Chriet Titulaar baarden, die denken dat ze professor zijn ofzo, echt hardstikke grappig om die rond te zien lopen. Nee, laat ze lekker, heb je tenminste iets om uit te lachen...
Ik woon zelf ook in Leiden en die Minerva sukkels zijn idd moeilijk irritant. Een van de redenen dat ik zelf ook in Amsterdam wil studeren.
quote:Dus zo'n dichtgesmeerd Vanessa hoofd is mooi volgens jou?
Op woensdag 16 januari 2002 21:22 schreef Vivi het volgende:[..]
Niemand heeft het "nodig" maar ik vind het gewoon niet mooi.
*braak*. Op zich niets mis met studenten, maar ik heb wel een beetje een hekel aan de meeste types die het studeren tot lifestyle hebben verheven. En het zijn altijd mannetjes die alles van pappie en mammie in hun schoot gekakt krijgen...
quote:Een beeld zegt meer dan duizend woorden...
Op donderdag 17 januari 2002 13:19 schreef Zander het volgende:
[afbeelding]*braak*. Op zich niets mis met studenten, maar ik heb wel een beetje een hekel aan de meeste types die het studeren tot lifestyle hebben verheven. En het zijn altijd mannetjes die alles van pappie en mammie in hun schoot gekakt krijgen...
quote:
quote:How low can you go.
Well, this low
quote:Die links achter ken ik die ging werken bij ene bedrijf waar ik stage liep (1,5 jar terug had toen al 9(!) jaar gedaan over zijn studie...
[afbeelding]
quote:Ik zal me maar niet aangesproken voelen dan...
Op donderdag 17 januari 2002 12:12 schreef Phreak het volgende:[..]
Ohja.. en Voorschoten... (spreek uit als Veurschoten.. met de heetste aardappel in je keel die je maar kan bedenken..)
Ik moet trouwens zeggen dat lang niet alle Minervanen zo erg zijn als veel mensen denken.
quote:Volgens mij is deze in strijd met de Fok! policy
[afbeelding]
quote:Kijk dan die sukkels..
[afbeelding]*braak*. Op zich niets mis met studenten, maar ik heb wel een beetje een hekel aan de meeste types die het studeren tot lifestyle hebben verheven. En het zijn altijd mannetjes die alles van pappie en mammie in hun schoot gekakt krijgen...
Spijkerbroek.. overhemd met stropdas.. staat als een vlag op een strontschuit !..
Die gasten gaan ook niet ff wat zuipen.. of een biertje halen.. nee zij gaan een pilsje scoren...
quote:Nee. Zij gaan "een paar democratische pintjes jokeren"
Op donderdag 17 januari 2002 15:11 schreef Phreak het volgende:Die gasten gaan ook niet ff wat zuipen.. of een biertje halen.. nee zij gaan een pilsje scoren...
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 13:52 schreef masterzipper het volgende:[..]
How low can you go.
Well, this low
Zo low ja
jezus die linker met die bril die vraaaaagt er toch gewoon om?
Let vooral op de hand van het uiterst linkse mannetje
quote:Waar haaaaaaal je ze vandaan zander?
Op donderdag 17 januari 2002 15:49 schreef Zander het volgende:
Nog even een fraaie foto d'r bij:[
]
Let vooral op de hand van het uiterst linkse mannetje
quote:Die werkt bij mijn oude stagebedrijf.. echt een loser.. werd ook niet echt geaccepteerd door zijn collegae...
Op donderdag 17 januari 2002 15:24 schreef X-Ray het volgende:
jezus die linker met die bril die vraaaaagt er toch gewoon om?
quote:Zeker van die economie pikkies.
Op donderdag 17 januari 2002 15:49 schreef Zander het volgende:
Nog even een fraaie foto d'r bij:Let vooral op de hand van het uiterst linkse mannetje
quote:*nu pas leest*
Op woensdag 16 januari 2002 22:42 schreef X-Ray het volgende:[..]
Vivi ik hou van je...
quote:Jaaaaahhhh Jaaaaahhhhhh!!!!
neuken?trouwen?
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 23:18 schreef Humbug het volgende:[..]
Die is veel te oud voor jou, die Vivi is al van jaargang 1974, blegh, oud uitgewoond mens dus.
quote:En zo'n kop als een dweil waar de volle maan op weerspiegeld is mooi volgens jou?
Op donderdag 17 januari 2002 13:14 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Dus zo'n dichtgesmeerd Vanessa hoofd is mooi volgens jou?
Wel 's van de "Gulden Middenweg" gehoord?
quote:Inderdaad, daar is het helemaal hopeloos. Overal die dikke schreeuwende Minerva wijven met hese stemmen en Diederik-Willem figuren.
Op donderdag 17 januari 2002 11:59 schreef Phreak het volgende:
Moet je voor de grap eens hier in leiden komen kijken..
Af en toe zie je er een op de Breestraat lopen die net klappen heeft gehad. Dat vind ik dan weer erg leuk :-)
quote:Klinkt als een sjieke homobar.
Op donderdag 17 januari 2002 21:19 schreef Vivi het volgende:
Wel 's van de "Gulden Middenweg" gehoord?
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 22:41 schreef Lithion het volgende:[..]
Klinkt als een sjieke homobar.
quote:Nee, ik kom niet in die 'kringen'.
Op donderdag 17 januari 2002 22:43 schreef Vivi het volgende:En jij bent zeker frequent bezoeker van "Het Zwerende Lidje?"
quote:Dat je niet opgemerkt word als je neukt als je je hobby bezigt , betekend nog niet dat je er niet bent.
Op donderdag 17 januari 2002 22:48 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee, ik kom niet in die 'kringen'.
[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 18-01-2002 12:15]
VET ZWAAR SUPER PRIMA RIELEKST, MAAAAAAAAAAN!
VANAVOND NOG ZOOIEN OP HET DISPUUT, OF WAT?
EERST EVEN LEKKER DIE FEUTEN BRASSEN EN DAN EEN PAAR JONGE HERTJES SCHIETEN, WAT DACHT JIJ, AMICE?
LAAT DIE PAPEN MAAR LULLEN, LUL. STELLETJE BURGERS!
* Forumpi vindt het alleen maar leuk om ze na te doen!
quote:Zinloos geweld. Hebben ze jouw ooit wat aangedaan. Sukkel. Ben diep teleurgesteld in het eq van de mede fokker. Een beetje zielige studenten in elkaar butsen.
Volgens mij heb ik die blonde gast met die lelijke plaggenhut op z'n kop nog een keer een hengst tegen z'n gezicht verkocht.
Ik kan het mis hebben, want al die ballen lijken zoveel op elkaar.
quote:Tja, dat krijg je met die jaloerse mensen uit de sociaal lagere klassen die de geestelijke en financiële capaciteiten missen om naar de universiteit te gaan, die kunnen alleen 'praten' met hun vuisten.
Op vrijdag 18 januari 2002 12:28 schreef jcartastic het volgende:
Zinloos geweld. Hebben ze jouw ooit wat aangedaan. Sukkel. Ben diep teleurgesteld in het eq van de mede fokker. Een beetje zielige studenten in elkaar butsen.
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 13:18 schreef Lithion het volgende:[..]
Tja, dat krijg je met die jaloerse mensen uit de sociaal lagere klassen die de geestelijke en financiële capaciteiten missen om naar de universiteit te gaan, die kunnen alleen 'praten' met hun vuisten.
quote:*ziet poster van TASTE op de achtergrond hangen*
Haha daar waarschuwde iedereen me ook altijd voor in Enschede... Taste daar moet je niet bij, dat zijn echt losers
Damn ik wil echt tot mijn dertigste SOWIESO nooit een stropdas aan, laat staan regelmatig in pak verschijnen
* MadScientist gaat zijn divxjes van jiskefet weer eens opgraven...
[edit]wij willen meer van dit soort foto's!!!
jij met je scheve aardappelkop! kus de stront van m'n reet!
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:12 schreef _Hummer_ weer de gebruikelijke domme reply zonder enige scherpzinnigheid.
quote:Lieverd... ik heb OOK gestudeerd...
Tja, dat krijg je met die jaloerse mensen uit de sociaal lagere klassen die de geestelijke en financiële capaciteiten missen om naar de universiteit te gaan, die kunnen alleen 'praten' met hun vuisten.
Dus nu mag ik MET titel die gasten pesten.
Voel je je een beetje op je pik getrapt?
quote:*lokroep hoort*
Op vrijdag 18 januari 2002 12:13 schreef Vivi het volgende:
*zeemeerminnenlokroepstemmetje* X-RayyyyyyHeb je mijn antwoord al gelezen?
Viiiiviiiiii!!!!!
Zoen Smak
Zo, get ready voor een bukake
Sorry hoor, maar is het niet allemaal een beetje een te overtrokken gefrustreerde reactie??
Laat ze toch lekker. En ik vind het ook een beetje kortzichtig om iemand op een sjaaltje te beoordelen hoor !!
*bindt alle sjaaltjes om nek*
quote:Lees m'n reply nog eens door, ik heb nooit beweerd van niet.
Op vrijdag 18 januari 2002 15:14 schreef X-Ray het volgende:
Lieverd... ik heb OOK gestudeerd...
quote:Nee, ik sla niet iemand omdat ik me minder voel dan die persoon.
Voel je je een beetje op je pik getrapt?
quote:Was dat maar het enige
Op vrijdag 18 januari 2002 17:00 schreef Ethel het volgende:
*verbijsterd is*![]()
Laat ze toch lekker. En ik vind het ook een beetje kortzichtig om iemand op een sjaaltje te beoordelen hoor !!
quote:Zou je wel moetn doen lucht zo lekker op
Op vrijdag 18 januari 2002 17:14 schreef Lithion het volgende:
Nee, ik sla niet iemand omdat ik me minder voel dan die persoon.
quote:Nee, tuurlijk niet. Je hoeft het ook niet mooi te vinden, maar waar ik op doelde, is dat de aversie om niets wel errug ver gaat, dat vind ik een beetje eng en raar.
Op vrijdag 18 januari 2002 17:46 schreef kamagurka het volgende:
Was dat maar het enigeJe hoeft niet alles en iedereen OK te vinden toch?
quote:Precies, dat heb ik nou ook
Op vrijdag 18 januari 2002 18:11 schreef Ethel het volgende:[..]
Nee, tuurlijk niet. Je hoeft het ook niet mooi te vinden, maar waar ik op doelde, is dat de aversie om niets wel errug ver gaat, dat vind ik een beetje eng en raar.
quote:Ja, ze hebben... ehmm..laat ik het zo zeggen, NIET zo'n best imago bij de meeste mensen. En dat komt toch wel voor het grootste gedeelte door geheel eigen stereotype-bevestiging (ja, geloof me, ik weet ECHT waar ik het over heb).
Nee, tuurlijk niet. Je hoeft het ook niet mooi te vinden, maar waar ik op doelde, is dat de aversie om niets wel errug ver gaat, dat vind ik een beetje eng en raar.
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 18:16 schreef Tijn het volgende:
Precies, dat heb ik nou ook![]()
pff, dank, ben blij dat ik niet de enige ben
quote:dat valt me wel op,
Het valt me meestal niet eens op wat iemand aanheeft.
Ik ken "het soort" mensen waar men hier ontiegelijk op af geeft, en ik heb er geen problemen mee. Alle vooroordelen worden TE ver doorgetrokken, en dat maakt men naar mijn idee juist kortzichtig.
Laat de ballen toch lekker brallen (ze slaan i.i.g. niet: dat vind ik pas asociaal).
Dat iemand zich beter gaat voelen door zijn komaf of door zijn manier van leven, daar ben ik het ook absoluut niet mee eens, en vind ik buitengewoon sneu. Maar zo'n iemand heeft toch alleen zichzelf met zo'n bekrompen misplaatste visie?!
Maar doe nou niet alsof alle studenten sneue stumperds zijn als ze er op een bepaalde manier bijlopen.
Ik ben zelf niet lid geweest van een vereniging, maar ben wel naar de feestjes geweest, en ik moet zeggen, het zijn verdomd leuke gala's wat die studentenverenigingen organiseren
. Ik kan me voorstellen dat zo'n galafeestje er voor de buitenwereld raar en patserig uitziet, maar dat is het niet. Het is gewoon lekker drinken in een mooie jurk (waar je je halverwege de avond echt niet meer om bekommerd hoor). Als je het leuk vindt, dan doe je mee, en zo niet, dan niet. Klaar. Prima toch, nix aan het handje. Ik heb trouwens nog nooit verhalen gehoord dat de galafeestvierende mensen ff een snackbar ofzo verbouwd hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Ethel op 18-01-2002 18:33]
quote:Wij mochten de NC niet eens aankijken! En een netje op je kop, je mag niet praten, 'pinken langs de naden van je broek, kin op je borst en stilstaan!'
Op vrijdag 18 januari 2002 14:31 schreef kamagurka het volgende:
En natuurlijk de onvermijdelijke ontgroening, in dit geval "ploertenweekend"
[afbeelding]
zo, jij dikke plebbert. joú ga ik zo eens ongenadig hard in je kont neuken[afbeelding]
jij met je scheve aardappelkop! kus de stront van m'n reet!
Sommige studenten die denken dat ze Goden zijn omdat ze ergens verstand van hebben.
Dan denken ze meteen dat ze de hele wereld aankunnen enzo.
Gewoon uitlachen en de les lezen. Dat ze boeken kunnen lezen wil niet zeggen dat ze slim zijn enzo.
Mij wilden ze ook afkraken altijd, FUCK YOU. Studenten moeten eens goed ontblauwd worden.
Studentjes denken door een ontgroening man te zijn geworden.
quote:Aversie om niets?
Vertel dat lekker aan die feut in Groningen met een Jeneverfles in zijn hand...
quote:Wie van die foto ben jij ?
[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 18-01-2002 20:13]
quote:Ik ben een vrouw
Op vrijdag 18 januari 2002 19:20 schreef yingyang het volgende:
Studentjes denken door een ontgroening man te zijn geworden.
quote:Geen, ik was toen met m'n dispuut golfen in Saint-Tropez.
Op vrijdag 18 januari 2002 20:10 schreef _Hummer_ het volgende:
Wie van die foto ben jij ?
quote:sorry, maar wat heeft dat incident met jou te maken ?!
Op vrijdag 18 januari 2002 19:24 schreef Smots het volgende:
Aversie om niets?Vertel dat lekker aan die feut in Groningen met een Jeneverfles in zijn hand...
Het is toch zijn eigen schuld, hij heeft jou daar toch niet mee lastig gevallen of wel?
quote:*ROFLOL*
Op vrijdag 18 januari 2002 20:50 schreef Lithion het volgende:
Geen, ik was toen met m'n dispuut golfen in Saint-Tropez.
quote:Ontgroening is helemaal zielig.. je laat je vernederen om erbij te horen
Op vrijdag 18 januari 2002 18:31 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Wij mochten de NC niet eens aankijken! En een netje op je kop, je mag niet praten, 'pinken langs de naden van je broek, kin op je borst en stilstaan!'
Weet je nog toen je een jaar of 13 was... je ging nooit roken alleen maar om erbij te horen..
Nee om erbij te horen, laat je je vernederen...
Te triest voor woorden...
quote:Idd.
Op vrijdag 18 januari 2002 22:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ontgroening is helemaal zielig.. je laat je vernederen om erbij te horen
quote:Weleens een ontgroening gedaan?
Op vrijdag 18 januari 2002 22:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ontgroening is helemaal zielig.. je laat je vernederen om erbij te horen
Weet je nog toen je een jaar of 13 was... je ging nooit roken alleen maar om erbij te horen..
Nee om erbij te horen, laat je je vernederen...
Te triest voor woorden...
quote:ik ken de verhalen... en laten we zeggen dat ik het iet een dag overleefd had, ik had zo'n bal een klap verkocht en was vertrokken...
Op zaterdag 19 januari 2002 15:19 schreef Tweek het volgende:[..]
Weleens een ontgroening gedaan?
quote:Nee hoor, ik voel me echt niet te goed om persoonlijk jou aan te nemen om m'n plee te poetsen.
Op zondag 20 januari 2002 17:25 schreef Marloekoe het volgende:
Ze voelen zich te goed voor alles.
quote:Daar weet ik niks van, maar corps-ballen zijn wel lachen
Op zondag 20 januari 2002 17:25 schreef een knor het volgende:
Oh wat heb ik een hekel aan die mensen.Ze voelen zich te goed voor alles. Die koorballen zijn echt erg!!!
* EvilPlatypus is ook student en geniet er van maar voelt zich niet meer of beter en ziet niet welke hersenziekte dit veroorzaakt bij sommigen.
quote:Korsakov zegt je zeker niets?
Op zondag 20 januari 2002 22:08 schreef EvilPlatypus het volgende:
* EvilPlatypus is ook student en geniet er van maar voelt zich niet meer of beter en ziet niet welke hersenziekte dit veroorzaakt bij sommigen.
quote:Stoer hoor. Goh.......
.......Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.
Brrr....
quote:Vooral naast elkaar met de scrotum vastgespijkerd aan een muur ter beplassing en bespuging van allen. Ook leuk voor het rotte eieren gooien tijdens konninginnenacht trouwens.
Op zondag 20 januari 2002 19:34 schreef Vibromass het volgende:[..]
Daar weet ik niks van, maar corps-ballen zijn wel lachen
quote:Precies!
Op maandag 21 januari 2002 12:11 schreef ChiPMaN het volgende:[..]
Stoer hoor. Goh.......
. Net afgestudeerd en meteen de groep afzeiken waar je uit vandaan komt. Da vind ik nou schandalig.
Wie bij nog begint te zeiken over studiefinanciering of OV kaarten flikker ik gelijk eruit.
quote:Ach ik heb het ook gedaan. Moeilijk is het niet, maar ik zit dan ook niet bij het corps. Nou ja een afsplitsing ervan, omdat ze het niet met de regels eens waren.
Op zondag 20 januari 2002 14:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik ken de verhalen... en laten we zeggen dat ik het iet een dag overleefd had, ik had zo'n bal een klap verkocht en was vertrokken...
En nee ik bestel geen pils gewoon bier, bij pils krijg je spoelwater. En nee ik voel me ook niet beter als andere.
quote:Ja natuurlijk
Op maandag 21 januari 2002 13:32 schreef X-Ray het volgende:[..]
Precies!
Consequent zijn.Wie bij nog begint te zeiken over studiefinanciering of OV kaarten flikker ik gelijk eruit.
quote:Ja, wat is het nou?
Op dinsdag 22 januari 2002 10:53 schreef Khadgar het volgende:
Een beetje vies worden is best, maar wat sommige verenigingen doen is niet meer normaal. Daaromik op bralballen.
Maar goed, er zijn idd van die balletjes die denken dat ze meer zijn omdat ze studeren.. Wat ze ondertussen vergeten is dat er ook mensen moeten zijn die niet zo hoog opgeleid zijn, wie moeten er anders de fietsenstalling bewaken?!
Zelf ben ik ook student, kleed me misschien als een balletje, maar ben het absoluut niet. Op mijn werk wordt ik veelvuldig geconfronteerd met het type balletjes, waar dit topic over gaat, die denken dat je ze niet begrijpt, dat ze een superieure intelligentie hebben.. Dat is kleinerend, I know, maar als je je daar niets van aantrekt, als je daar boven staat, dan getuigd dat van een hoger niveau dan dat van die balletjes!
quote:Het duurt nog wel even voordat deze 'werkgevers' weer worden uitgekotst door hun werknemers (and where they gonna turn to?)
Op dinsdag 22 januari 2002 08:30 schreef Vibromass het volgende:
Nou nou wat een frustraties allemaal. En dat terwijl jullie nog zo jong zijn. Het duurt toch nog even voordat deze lieden jullie werkgevers zijn, geniet er van.
quote:Echt niet ik was altijd al onwijs stoer jah!
Op dinsdag 22 januari 2002 17:14 schreef roelschellekens het volgende:
Tja.. Ik weet niet waar jullie je allemaal zo druk over maken? En al helemaal niet diegene die dit topic startte: JE BENT ZELF NET DIE FASE VOORBIJ @@P!
quote:Zo, hebben we hier te maken met zo'n geval? Erg trieste opmerking,
Op zondag 20 januari 2002 18:12 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee hoor, ik voel me echt niet te goed om persoonlijk jou aan te nemen om m'n plee te poetsen.
quote:Lezen is niet je sterkste punt hè?
Op dinsdag 22 januari 2002 19:41 schreef Marloekoe het volgende:[..]
Kijk dat bedoel ik nou met: ze voelen zich te goed voor alles
quote:De andere captains of industry misschien?
Op dinsdag 22 januari 2002 17:36 schreef kamagurka het volgende:[..]
Het duurt nog wel even voordat deze 'werkgevers' weer worden uitgekotst door hun werknemers (and where they gonna turn to?)
quote:Alleen al deze opmerking getuigd van een grote arrogantie. En dat is precies waarom ik zo'n hekel aan jullie soort heb..
Op dinsdag 22 januari 2002 17:14 schreef roelschellekens het volgende:wie moeten er anders de fietsenstalling bewaken?!
Respectloos...
quote:Het merendeel van de studenten komt lang niet ze ver, sterker nog de meeste zelf made rijken zijn nooit student geweest.. dus dit is weer eens crap..
Op dinsdag 22 januari 2002 21:13 schreef Vibromass het volgende:[..]
De andere captains of industry misschien?
quote:Zei de man die er op los wil meppen naar aanleiding van 'de verhalen'. Ga eens langs bij een open feest op een studentenvereniging zou ik zeggen, misschien zijn de mensen die je tegenkomt wel heel anders dan je denkt.
Op dinsdag 22 januari 2002 21:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
Alleen al deze opmerking getuigd van een grote arrogantie. En dat is precies waarom ik zo'n hekel aan jullie soort heb..
Respectloos...
quote:Kmt=ontgroening, mag alleen niet meer zo heten.
Op dinsdag 22 januari 2002 10:53 schreef Khadgar het volgende:
Oja ontgroening. Ik hoorde me toch een verhalen (ik heb zelf een best leuk KMT weekend gehad). Als je dat hoort, dan denk je toch: Dat laat je je toch niet gebeuren? Een beetje vies worden is best, maar wat sommige verenigingen doen is niet meer normaal. Daaromik op bralballen.
quote:Been there done that.. En inderdaad er waren wel leuke mensen, maar dat aantal was schrikbarend laag..
Op dinsdag 22 januari 2002 21:37 schreef Vibromass het volgende:[..]
Zei de man die er op los wil meppen naar aanleiding van 'de verhalen'. Ga eens langs bij een open feest op een studentenvereniging zou ik zeggen, misschien zijn de mensen die je tegenkomt wel heel anders dan je denkt.
quote:Alle 30 van Nederland?
Op dinsdag 22 januari 2002 21:13 schreef Vibromass het volgende:[..]
De andere captains of industry misschien?
*proest*
quote:Verwaarloosbaar klein kan je wel zeggen
Op dinsdag 22 januari 2002 21:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
Been there done that.. En inderdaad er waren wel leuke mensen, maar dat aantal was schrikbarend laag..
Om maar niet te spreken van het aantal slechte kapsels en bierbuiken op 22-jarige leeftijd...
quote:Uhl.
Op dinsdag 22 januari 2002 23:33 schreef Roberto82 het volgende:
maar je bent toch een HBO-er en dat zijn toch geen echte studenten???? Dus wat weet jij er nou van????
* Jojogirl studeert in Leiden, en heeft vriendje dat daar ook studeerde (inmiddels afgestudeerd) en uit Voorschoten komt, maar lacht zich dood om dit topic.
Ik heb dus ook genoeg van die corpsballen meegmeaak, maar ik vind ze wel best, kan er hard om lachen.
quote:Vind ik ook. Je hebt scholieren en je hebt studenten die aan een universiteit studeren
Op dinsdag 22 januari 2002 23:33 schreef Roberto82 het volgende:
maar je bent toch een HBO-er en dat zijn toch geen echte studenten???? Dus wat weet jij er nou van????
quote:En meesters en docenten... toch juf?
Op woensdag 23 januari 2002 12:42 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Vind ik ook. Je hebt scholieren en je hebt studenten die aan een universiteit studeren
quote:He, niet zo discrimineren of mijn papá laat zijn chauffeur zo over je heen rijden!
Van die bij moeders wonende Polo-dragende dikzakken die wel eventjes denken te vertellen hoe alles in mekaar zit, maar ondertussen nog niet eens belasting betalen!En dat een beetje bijdehand gaan doen met 'he lullo' en zo, en mij 's avonds opbellen vanuit zo'n dinges-kantoortje om me over m'n verzekering te vragen en zo.
En bijdehand dat ze zijn: "Ja Marlies, Evelien heeft tegen Willem-Paul gezegd dat hij niet zo moet zeuren over dat geneuk in z'n huis en zo. Ik vind het een schande, da's toch niet correct?"Sinds ik afgestudeerd ben (en da's al sinds juni) sla ik zo nu en dan er wel eens eentje, gewoon in de studentenkroeg, of in de supermarkt of bij de snackbar, gewoon omdat ze het verdienen.
Brrr....
Oh, mijn papá heeft geen rover.... oh, en ook geen chauffeur...
Goh, en mijn vriendin heeft ook geen mantelpakje van haar moeder. Als ik het zo bekijk klopt het alleen van die buik!
raar he, stuk generalist!
quote:En dat van die grote bek
Op woensdag 23 januari 2002 15:23 schreef Dash het volgende:
Als ik het zo bekijk klopt het alleen van die buik!
quote:meen vriendjuh is van drieënzeuventig
Op woensdag 16 januari 2002 23:25 schreef X-Ray het volgende:[..]
![]()
MIJN VRIENDIN IS VAN 71!!!!PUBERTJE!!!!!!! GA RUKKEN OF ZO!!!!!!!!
quote:Precies!
Op woensdag 23 januari 2002 23:00 schreef ~Anja~ het volgende:[..]
En dat van die grote bek
.
Okay, de uitslag is duidelijk. Studenten zijn vervelend. Maar dan rijst nu de vraag: wat doen we eraan?
quote:Foto's zijn volgens mij idd allebei bij Taste genomen. Ik vraag me toch af hoe je er bij komt dat dat Losers zijn. Ik ben zelf lid van Taste Enschede en vind het echt alles behalve losers. Verder zijn opmerkingen als corpsballen totaal onterecht, Taste heeft niets met het corps te maken.
Op vrijdag 18 januari 2002 14:08 schreef MadScientist het volgende:
*ziet poster van TASTE op de achtergrond hangen*Haha daar waarschuwde iedereen me ook altijd voor in Enschede... Taste daar moet je niet bij, dat zijn echt losers
[edit]wij willen meer van dit soort foto's!!!
Verder vind ik dit topic echt verschrikkelijk generaliserend en dom, alsof alle studenten zo zijn. Ik denk dat ik overigens nogliever bij die 'bralballen' hoor dan bij die hakkende pillentikkers of mislukte tuinbouwers van 20. Kijk eens op tv naar de gem. 20 jarige, dat is toch ook niet best, dan liever biertje drinken met een stropdas om.
quote:Haha
Op donderdag 24 januari 2002 15:23 schreef Dagootje het volgende:[..]
Foto's zijn volgens mij idd allebei bij Taste genomen. Ik vraag me toch af hoe je er bij komt dat dat Losers zijn. Ik ben zelf lid van Taste Enschede en vind het echt alles behalve losers.
Ontkenningsfase
quote:Nou weet ik het zeker studenten zijn dom, eetrst klagen dat er zo gegeneraliseerd wordt en verlvolgens zelf zwaar gaan generaliseren...
Verder vind ik dit topic echt verschrikkelijk generaliserend en dom, alsof alle studenten zo zijn. Ik denk dat ik overigens nogliever bij die 'bralballen' hoor dan bij die hakkende pillentikkers of mislukte tuinbouwers van 20. Kijk eens op tv naar de gem. 20 jarige, dat is toch ook niet best, dan liever biertje drinken met een stropdas om.
quote:Jij werkt later voor mij, no doubt.
Op donderdag 24 januari 2002 15:41 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nou weet ik het zeker studenten zijn dom, eetrst klagen dat er zo gegeneraliseerd wordt en verlvolgens zelf zwaar gaan generaliseren...
quote:*nog eens naar fotos kijkt*
Foto's zijn volgens mij idd allebei bij Taste genomen. Ik vraag me toch af hoe je er bij komt dat dat Losers zijn. Ik ben zelf lid van Taste Enschede en vind het echt alles behalve losers. Verder zijn opmerkingen als corpsballen totaal onterecht, Taste heeft niets met het corps te maken.
Nee niet wil je zeggen!?
quote:Ahum, Ik zuip liever atomic waste, dan lid te zijn looser-club Taste.
quote:Waar kom jij studenten tegen?
Brrr....
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 18:53 schreef kamagurka het volgende:
"hey ralph!"
"zo heet ik niet"
"Staat op je trui, man!? Stik! krijg nou wat, jullie heten allemaal ralph.."
Had altijd met name op koninginne dag een kolere hekel aan die lui aangezien ze dan 'en masse' bij mij op de stoep stonden. Heb ook zeer goede herinneringen aan ze toen met name vet te stressen (kan me nog een keer herinneren dat Kama daar ook bij was )...
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 13:26 schreef kamagurka het volgende:
Wees blij dat ze een grote bek hebben, kun je ze tenminste niet missen met een sloophamer.
"zeg Job Joris, ik mut even de piepurs afgieten in ut steegje..... KABAFFFF!!!" ....
"Eewoudt, Eewoudt, zeg iets!"
Slechts een van mijn paar duizend moordfantasieën over studenten
Met name leuk als je dat volk inderdaad ook deelgenoot maakt van die fantasieen
Memories, sweet sweet memories
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 24-01-2002 20:41]
quote:oooow
Op woensdag 23 januari 2002 12:42 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Vind ik ook. Je hebt scholieren en je hebt studenten die aan een universiteit studeren
quote:Een ding is zeker, als jij voor mij wil werken, wordt je niet aangenomen... Ik moet geen uitvreters in mijn bedrijf...
Op donderdag 24 januari 2002 15:59 schreef Dagootje het volgende:[..]
Jij werkt later voor mij, no doubt.
quote:Kijk nog eens naar die foto?
Op donderdag 24 januari 2002 15:23 schreef Dagootje het volgende:
Foto's zijn volgens mij idd allebei bij Taste genomen. Ik vraag me toch af hoe je er bij komt dat dat Losers zijn. Ik ben zelf lid van Taste Enschede en vind het echt alles behalve losers.
quote:Ja, want een middenweg bestaat natuurlijk niet.
Ik denk dat ik overigens nogliever bij die 'bralballen' hoor dan bij die hakkende pillentikkers of mislukte tuinbouwers van 20.
quote:Bij mij in de discount-supermarkt, de studentenkroeg (wat doen ze daar
Op donderdag 24 januari 2002 20:20 schreef Doc het volgende:[..]
Waar kom jij studenten tegen?
Oh en wekelijks in de Kuip tuurlijk...
quote:Die koninginnedag!!
Op donderdag 24 januari 2002 20:25 schreef Doc het volgende:
Corpsballen opfokken is erg leuk.Had altijd met name op koninginne dag een kolere hekel aan die lui aangezien ze dan 'en masse' bij mij op de stoep stonden.
quote:nog meer dan aan homo's?
Op dinsdag 22 januari 2002 21:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
Alleen al deze opmerking getuigd van een grote arrogantie. En dat is precies waarom ik zo'n hekel aan jullie soort heb..
Respectloos...
quote:Ja, dat vraag ik me ook af, want wat moeten studenten in Den Haag? En het zal wel een studentenkroeg buiten Den Haag zijn want anders zijn ze best wel ver verdwaald met hun kroegie.
Op vrijdag 25 januari 2002 09:33 schreef X-Ray het volgende:[..]
Bij mij in de discount-supermarkt, de studentenkroeg (wat doen ze daar
), de bierkelder. Ik word er gek van. Zoeken ze me op of zo?
quote:
Op vrijdag 25 januari 2002 09:33 schreef X-Ray het volgende:Oh en wekelijks in de Kuip tuurlijk...
aha, je zit dus in het mega-wankwers-vak, en, om de twee weken zal je bedoelen
quote:
Op vrijdag 25 januari 2002 11:24 schreef kamagurka het volgende:[..]
Die koninginnedag!!
![]()
![]()
Ja, dat was vet billig! Hebben we ze toen ook niet een blik knakworsten naar het hoofd geslingert?
*er was iets met een blik worsten, kama weet het....*
We overstemden hun "muziek" met Slayer, beledigde hen en hun vrouwen, toen ons bier op was bezopen we ons met hun bier, en toen het tijd werd om de stad in te gaan werden ze het slachtoffer van hun eigen kwantum blik worst. En het was een fiks blik worsten . Wie zegt er nog dat je geen lol kan hebben met studenten. Ik heb me toen kostelijk met ze vermaakt.
Volgens mij zaten ze het jaar er op niet meer voor m'n deur. Toen hebben we ze maar op moeten zoeken in de stad . Was ook erg leuk.
quote:Veel plezier
Op vrijdag 25 januari 2002 11:24 schreef kamagurka het volgende:
Trouwens, ik ga vanavond met Oscar en Elco weer eens naar de paradiso doc
quote:jaja,
Op donderdag 24 januari 2002 15:59 schreef Dagootje het volgende:[..]
Jij werkt later voor mij, no doubt.
quote:Ik heb niks tegen homo's...
Op vrijdag 25 januari 2002 15:33 schreef Davilex het volgende:[..]
nog meer dan aan homo's?
net afgestudeerd en dan al pretenties hebben!
bent zeker zo'n ex student met tig jaar schuld, omdat je de dietiste nog af moet betalen?!?
quote:Dat komt omdat ik een Bossche bol ben!
Op woensdag 23 januari 2002 23:00 schreef ~Anja~ het volgende:[..]
En dat van die grote bek
.
"We gij, k&t jong!"
quote:Ohjajoh ?? Dan moet ik de volgende keer toch maar weer m'n POLO vechtpak aandoen. Tot morgen in de kuip
Op vrijdag 25 januari 2002 09:33 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh en wekelijks in de Kuip tuurlijk...
On another level, kom op mensen. Ik zien alleen maar stereotypen voorbij komen. Gewoon leven en laten leven.
Kijk he, hier leven ook van die elite kakkers de met een rollende R praten en van die vrouwtje die ook alleen maar met zulke types om willen gaan. Maar als je echt charmes hebt dan vallen ze als een blok voor je....
Moet het alleen goed aanpakken.
Maarja daarvoor moet je ook mensen kennis hebben en kunnen omgaan met ieder persoon en niet meteen een oordeel klaar hebben.
Naja ik stoor me ook wel eens aan die gasten met hun vetten dikke buiken en lelijke kop en dikke bmw en dan heel mooi lekkerwijf.
Dan denk ik echt meisje denk eens na.... Is hij echt rijk of is het van zijn pa en kun je daar echt op klaar komen
Maarja laat maar genoeg gelult
Fantastisch topic dit. De Groningse KEIweek (introductie eerstejaars) is weer begonnen. Ik ga me zo weer mateloos irriteren in de binnenstad van Grunn. Heerlijk.
quote:ja die van mij ziet er ook heeeeeeel heeeeeeeel mooi uit zonder make-up! www.martinuszaq.tk en www.martinuszaq.almererulez.nl
Op woensdag 16 januari 2002 21:07 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Ahum? Dat is misschien in veel gevallen zo, maar mijn vriendin ziet er zonder make-up prima uit hoor! En zelfs als we gaan stappen doet ze amper wat op...heeft ze gewoon niet nodig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |